آپدیت جدید واتساپ | بی صدا کردن افراد در تماس تصویری واتساپ

آپدیت حرفه ای از واتساپ | هیچ پیام رسانی این قابلیتو نداره

واتساپ آپدیت حرفه ای دیگری ارائه کرد. در این آپدیت، قابلیتی به این پیام رسان اضافه شده است که منحصر به فرد همین برنامه بوده و پلتفرم های دیگر به آن مجهز نیستند.

واتساپ
ویکی گردی:

پلتفرم واتساپ، در حال ارائه به‌روزرسانی جدیدی برای ویژگی تماس گروهی خود است. این مدت کوتاهی پس از گسترش محدودیت چت گروهی برای پشتیبانی از ۵۱۲ نفر در واتساپ، افزایش محدودیت اشتراک‌گذاری فایل و حتی اضافه کردن قابلیت انتقال تاریخچه چت از اندروید به آیفون واتساپ ارائه می‌شود. اکنون، این شرکت به‌روزرسانی‌ای را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به افراد خاصی که بخشی از چت گروهی هستند، پیام بدهند و یا آنها را بی‌صدا کنند.

طی دو هفته گذشته واتس‌اپ در حال کار بر روی تعدادی ویژگی و عملکرد جدید بوده است و اکنون، این شرکت به‌روزرسانی جدیدی را ارائه کرده است. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد در گروه‌ها مستقیما پیام ارسال کرده و حتی افراد خاصی را در تماس‌های گروهی بی‌صدا کنند.

این ویژگی بسیار درخواست شده و توسط ویلیام کاتکارت، رئیس واتساپ در متا اعلام شده است. او این اطلاعیه را در توییتر به اشتراک گذاشت تا بدین ترتیب کاربران از همین حالا می‌توانند به صورت دستی شرکت‌کنندگان در گروهی را که فراموش کرده‌اند میکروفون خود را در طول تماس‌های گروهی خاموش کنند یا به‌طور تصادفی آن را روشن کرده‌اند، بی‌صدا کنند. همچنین توانایی بی‌صدا کردن افراد به همه ارائه می‌شود، نه فقط برای کسی که آن را درخواست کرده است.

بنابراین، اگر در تماس گروهی، کسی صدای او را قطع کند، هیچ کس دیگری نیز نمی‌تواند صدای او را بشنود. فردی که بی‌صدا می‌شود یک نماد برای بی‌صدایی در کنار نامش ظاهر می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به تماس‌های گروهی اضافه شده است، امکان ارسال پیام به افراد خاص در طول تماس است. واتساپ همچنین در حال معرفی بنر جدیدی است که در صورت پیوستن شخصی به تماس پس از شروع آن، کاربران را مطلع می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر