زلزله | زلزله امروز 24 اردیبهشت | زلزله قصر شیرین

قصرشیرین همچنان می لرزد! | ۵ زلزله در کمتر از ۲۴ ساعت در «قصرشیرین» + جزئیات

ششمین زمین لرزه از روز گذشته تا به حال به بزرگی ۳.۶ ریشتر قصرشیرین را لرزاند.

زلزله هرمزگان
ویکی گردی:

 زلزله باز هم قصر شیرین را لرزاند. بر اساس آخرین داده‌ها از سایت مرکز لرزه نگاری کشور، صبح امروز یکشنبه زلزله ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر قصرشیرین را لرزاند. کانون این زلزله در ۶ کیلومتری قصر شیرین استان کرمانشاه و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین بوده است.

این زمین لرزه ساعت ۰۶:۱۱ به وقت محلی در ۳۳ کیلومتری سرپل ذهاب و ۲۵ کیلومتری خانقین در کشور عراق به وقوع پیوسته است.

پیش از این زلزله دیگری به بزرگی ۲.۵ ریشتر حوالی ساعت ۴ بامداد این منطقه را لرزانده بود.

چرا همسان سازی برای همه بازنشستگان اجرا نشد؟

‌گفتنی است که بر اساس داده‌های سایت لرزه نگاری کشور، این زلزله ششمین زلزله از روز گذشته است که در منطقه به ثبت رسیده است که بزرگترین آنها ۴.۵ ریشتر قدرت داشته است.

به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهرهای مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصرشیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد.

پس از وقوع زمین لرزه ۴.۵ ریشتر «قصرشیرین» در ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در کمتر از نیم ساعت بعد در این منطقه، ساعت ۱۷:۵۶ و ۱۸:۲ پس لرزه‌های به ترتیب به قدرت ۲.۵ و ۳.۲ ریشتری در عمق ۷ و ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

بامداد امروز در ساعت ۴:۱۱ و ۶:۱۱ زمین لرزه‌های دیگری به بزرگی ۲.۵ و ۳.۶ ریشتر به ترتیب در عمق ۸ و ۱۱ کیلومتری قصرشیرین را لرزاند.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در پی پنج چهار زلزله‌ ثبت شده در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی قصرشیرین، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

ترفندهای ساده و خانگی برای تیز کردن تیغ رنده + فیلم

وی افزود: کانون زلزله‌های اعلام شده خالی از سکنه بوده و بر‌اساس ارزیابی‌های اولیه نیروهای امدادی و دهیاران منطقه تاکنون هیچگونه خسارتی اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از عموم مردمدرخواست کرد تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر