نوید محمد زاده | نوید محمد زاده و همسرش

دردسر تازه نوید محمد زاده و فرشته حسینی | حرکت غیراخلاقی جشنواره کن دردسر ساز شد

دردسر تازه نوید محمد زاده و فرشته حسینی، در ادامه پس‌لرزه‌های جشنواره کن، نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند.

دردسر تازه نوید محمد زاده و فرشته حسینی
ویکی گردی:

ویکی گردی: دردسر تازه نوید محمدزاده و فرشته حسینی، یک بوسه؛ ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی را رقم زد. دردسر تازه نوید محمد زاده و فرشته حسینی در مورد ممنوع الکاری این زوج جوان پس از خبر توقیف فیلم برادران لیلا اعلام شده است. ماجرایی که در پی بوسه این زوج جوان سینمای ایران خالق دردسر تازه برای نوید محمدزاده و فرشته حسینی شد.

در ادامه پس‌لرزه‌های جشنواره کن، نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند. پس از اعلام رسمی توقیف فیلم «برادران لیلا» ساخته‌ی سعید روستایی، شنیده می‌شود نوید محمدزاده و فرشته حسینی، هر دو ممنوع‌الکار شدند.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل به دلیل بوسه در جشنواره کن ممنوع الکار شدند و فیلم برادران لیلا توقیف شد. انتشار خبر این بوسه کافی بود که به سرعت ماجرای جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز کن دوباره داغ شود.

 ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ جزای یک بوسه

 خبرهایی در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است که دلیل توقیف برداران لیلا را  ممنوع‌الکاری نویدمحمدزاده و فرشته حسینی به دلیل بوسه در فرانسه اعلام کرده اند. روز گذشته هم که سازمان سینمایی اعلام کرده بود: پروانه نمایش فیلم سینمایی “برادران لیلا” به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.

پیش از این نوید محمدزاده درباره دلیل کارش گفته بود:

زنمه دوست داشتم ماچش کنم. واکنش‌ها خیلی مثبت بوده. ضمن اینکه لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.

روزنامه کیهان نیز در این باره نوشته بود: رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه جشنواره فیلم کن با حجب و حیای انسان ایرانی در تضاد است. نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» هنر می‌خواهد که شما ندارید!

نوید محمدزاده بازیگر حرفه ای و محبوب سینما که با ازدواجش با فرشته حسینی بازیگر افغان تبار حاشیه های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. نوید محمدزاده اخیرا به خاطر ست کردن لباس های عجیب و غریبش با فرشته حسینی بسیار جنجالی شده است . مهمترین شایعه ای که در فضای مجازی برای نوید محمدزاده ایجاد شده بود شایعه طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی بوده است.

برادران لیلا  با بازی سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و…در جشنواره کن جایزه فیپرشی را دریافت کرد.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر