تعبیر خواب | تعبیر خواب آنلاین

دیشب چه خوابی دیدی بیا تعبیرش رو بگم! | تعبیر خواب 20 خواب و رویای رایج

برای مشاهده تفسیر انواع تعبیر خواب ، در این بخش از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

خواب
ویکی گردی:

تعبیر خواب چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. در این مطلب از سایت ویکی گردی می توانید معنی 20 تعبیر خواب رایج را مطالعه کنید.

۱. سقوط

تعبیر خواب سقوط چیست؟

سقوط اغلب نماد یک “پرچم قرمز” در ضمیر ناخودآگاه شما است، و نشان می‌دهد که کنترل یکی از موقعیت‌های مهم زندگی‌تان را از دست داده‌اید. این رویا فرصت مناسبی به شما می‌دهد که به یک رابطه‌ی شخصی یا مسئولیت کاری رسیدگی کنید، پیش از آن‌که خیلی دیر شود. خواب سقوط یکی از رایج ترین خواب‌ها است و می‌توان آن را به هرچیزی که قابل سقوط یا پایین آمدن باشد مرتبط دانست: منابع مالی، سهام، موقعیت، روابط، ‌انتظارات و… شاید دیدگاه، بینش، یا چشم‌انداز شما از یک چیز سقوط کرده است یا با آن‌چه تصور می‌کردید تفاوت دارد.

اگه تو این ساعت ها خواب ببینی حتما تعبیر میشه!

 

 

۲. افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان چیست؟

افتادن دندان در خواب‌ به معنی از دست دادن قدرت یا اطمینان است. هرچند، از دست دادن دندان می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییر یا موقعیت ناگهانی که موجب کم شدن عزت نفس شده‌است، نیز باشد.

۳. باردار بودن

تعبیر خواب باردار بودن چیست؟

تجربه کردن بارداری و دیدن این‌که در خواب‌ باردار هستید، می‌تواند نمادی از داشتن یک ایده‌ی جدید باشد یا نیاز برای شروع یک پروژه‌ی خلاقانه را نشان بدهد. دیدن رویای بارداری به ندرت با میل به مادر یا پدر شدن(که بستگی به ترجیحات شخصی زندگی کسی که رویا را می‌بیند دارد) مرتبط است. بارداری خلقت و توسعه‌ی زندگی است، پس خواب بارداری می‌تواند استعاره‌ای از تولد چیزی در زندگی باشد، مانند یک ایده‌، پروژه، یا هدفی جدید. هم‌چنین می‌تواند نماد بُعدی از زندگی خودتان باشد که در حال رشد و توسعه است. به طور کلی بارداری می‌تواند نمادی از خلقت باشد، یا خلق یک کار هنری یا پروژه‌ی خاص. هم‌چنین می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ظرفیت یا فرصتی برای رشد باشد؛ یا نمایان‌گر شروع چیز جدیدی مانند یک رابطه یا شغل است.

۴. پرواز کردن

تعبیر خواب پرواز کردن چیست؟

اگر در خواب ببینید در حال پرواز کردن هستید، باید آن را نشانه‌ای از ضمیر نیمه‌آگاه‌تان بدانید به این معنی که باید پیوند محکمی را که با موقعیت خاصی در زندگی‌تان دارید، رها کنید. پرواز اغلب نشان می‌دهد که زمان آن رسیده‌است اجازه بدهید چیزها طبق روال طبیعی پیش بروند به جای این‌که دائما همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

۵. تحت تعقیب بودن

تعبیر خواب تحت تعقیب بودن چیست؟

اغلب آدم‌ها تصور می‌کنند که تحت تعقیب بودن در خواب‌ به معنی فرار از مشکلات است، اما در واقع برعکس است. شما تحت تعقیب ضمیر نیمه‌آگاه خودتان هستید که شما برای رویارویی با مشکل یا مواجه شدن با ترس تشویق می‌کند.

تعبیر کوتاه کردن موی مرد و زن در خواب چیست؟

 

 

۶. مرگ و مردن

تعبیر خواب مرگ چیست؟

رویای مرگ یا مردن معمولا زمانی رخ می‌دهد که یک تغییر احساسی در زندگی فرد روی داده‌‌است یا در شرف روی دادن است. هدف از مضمون این رویا ایجاد فضا برای چیز جدیدی است که قرار است از راه برسد.

۷. لخت بودن

تعبیر خواب  لخت بودن چیست؟

وقتی خواب‌ می‌بینید که در یک مکان عمومی کاملا لخت هستید، احتمالا درباره‌ی چیزی در زندگی‌تان مضطرب و آسیب‌پذیر هستید. لباس‌هایی که در واقعیت می‌پوشیدم به شناسایی ما کمک می‌کند ـ آنها نشان می‌دهند می‌خواهیم دیگران چگونه ما را ببینند. هم‌چنین نواقص بدن‌مان را نیز می‌پوشانند، و به صورت استعاره‌ای، نواقص عاطفی و روانی‌مان را نیز پنهان می‌کنند. وقتی لباسی بر تن نداشته باشیم هویتی نداریم و دیگران می‌توانند ما را همان‌گونه که واقعا هستیم ببیند.

۸. امتحان دادن

تعبیر خواب امتحان دادن چیست؟

امتحان دادن در خواب‌ به احتمال زیاد نشان‌دهنده‌ی یک موقعیت پراسترس است که شما دائما در زندگی با آن مواجه می‌شوید. این رویا اهمیت هشیار بودن را به جای غرق شدن در اضطراب نشان می‌دهد.

۹. غرق شدن

تعبیر خواب غرق شدن چیست؟

غرق شدن در خواب‌ نماد یک موقعیت طاقت‌فرسا در زندگی فردی است که این خواب‌ را می‌بیند. این موقعیت خاص ممکن است فرد را در دریایی از احساسات پرتنش ناشی از یک رابطه‌ی جدید، کشمکش شخصی یا ضربه‌ی روحی-روانی که اخیرا رخ داده‌است، غرق کرده باشد.

۱۰. مار

تعبیر خواب مار چیست؟

دیدن مار یا تعامل با آن‌ در خواب، نشان‌دهنده‌ی تغییر است. کسی که این خواب را می‌بیند یا مرتکب گناه شده‌است یا تغییر بزرگی در زندگی‌اش رخ داده‌است، و فارغ از این‌که نتیجه بد است یا خوب، احساسی نو یا متفاوت را تجربه می‌کند.

 زایمان کردن در خواب نشانه چیست؟

 

 

۱۱. رابطه جنسی

تعبیر خواب رابطه جنسی چیست؟

اگر مجرد هستید و خواب رابطه‌ی جنسی را می‌بینید، خودآگاه بیدارتان احتمالا از نظر خودبیانی و بازیابی خویش، احساس محدودیت دارد. کسانی که خواب می‌بینند رابطه‌ی جنسی دارند و با کسی در رابطه هستند، احتمالا در حال تحلیل یک تضاد روحی بین خودشان و شریک زندگی‌شان هستند. شاید درتلاش هستید آن‌چه را در شریک زندگی‌تان دوست دارید و تحسین می‌کنید به عنوان هویت جنسی خودتان برگزینید.

۱۲. کودک

تعبیر خواب کودک چیست؟

دیدن کودک در خواب نشان دهنده‌ی بُعد نابالغی از خودتان یا بُعد جدیدی از شما است که هنوز در حال بلوغ و رشد است. هم‌چنین ممکن است نماد بخشی از شما باشد که احساس می‌کند نادیده گرفته شده است یا به پرورش، عشق، و پذیرفته شدن از جانب شما نیاز دارد.

۱۳. خیانت

تعبیر خواب خیانت چیست؟

خواب دیدن درباره‌ی خیانت شریک عاطفی از معمول‌ترین خواب‌ها است. این خواب‌ها اغلب از نظر عاطفی آن‌قدر آزاردهنده هستند که بعید نیست پس از بیدار شدن شریک‌تان را به خیانت متهم کنید. خواب دیدن درباره‌ی خیانت در واقعیت اغلب به عزت نفس پایین و عذاب وجدان خودتان مربوط است.

۱۴. کشتن

تعبیر خواب کشتن چیست؟

کشتن کسی یا به قتل رسیدن توسط یک فرد دیگر ممکن است نشان دهنده‌ی آن باشد که ناخودآگاه‌تان سعی دارد جنبه‌ا‌ی ناخوشایند یا غیرضروری از شما را بکشد.

۱۵. هواپیما و فرودگاه

تعبیر خواب هواپیما چیست؟

خواب هواپیما، مانند خواب‌های مربوط به تمام حالت‌های حمل‌ونقل، ممکن است به مسیر زندگی شما، سرعت حرکت‌تان، و میزان کنترل شما بر زندگی اشاره داشته باشد. دقت کنید که هواپیما در حال انجام چه کاری است، شما که هستید و مقصدتان کجاست.

زلزله در خواب نشانه چیست؟ + تفسیر کامل

۱۶. مادر

تعبیر خواب مادر چیست؟

اگر زن هستید، مادر یا مادرشوهرتان می‌تواند نشان‌دهنده‌ی بُعدی از خودتان باشد که لازم است آن را دقیق‌تر بررسی کنید. اگر مرد هستید، مادر یا مادرشوهرتان می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ابعاد حیوانی یا زنانگی شما باشد که اغلب سرکوب شده و لازم است پذیرفته شده به عنوان بخشی از فرآیند تفرد یا کامل شدن در خود بگنجانید.

۱۷. ازدواج

تعبیر خواب ازدواج چیست؟

معنی خواب عروسی با توجه به متاهل بودن شما یا قصدتان برای تاهل و احساس کلی‌تان راجع به ازدواج فرق دارد.

۱۸. آب

تعبیر خواب آب چیست؟

آب یکی از رایج‌ترین نمادهای خواب است و معمولا با احساسات و ناخودآگاه فرد در ارتباط است. مقادیر زیاد آب (اقیانوس، دریاچه، استخر) معمولا خود ناحودآگاه را نشان می‌دهند.

۱۹. کفش

تعبیر خواب کفش چیست؟

خواب درباره‌ی کفش ممکن است نماد چگونگی پیشروی شما در مسیر حرفه‌ای یا مسیر روحانی زندگی باشد.

تعبیر خواب تعقیب شدن در خواب تا سقوط + توضیحات

 

 

۲۰. رانندگی

تعبیر خواب رانندگی چیست؟

این خواب نشان‌دهنده‌ی کنترلی است که بر مسیر رسیدن به مقصودتان دارید. یادتان باشد راننده کسی است که درباره‌ی جهت و سرعت رسیدن تصمیم‌گیری می‌کند. شما راننده‌اید یا مسافر؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر