آرایش پاک کن | روش ساخت آرایش پاک کن | ساخت آرایش پاک کن خانگی

(ویدیو) تو خونه آرایش پاک کن بساز + آموزش

چگونه یک پاک کننده آرایش خانگی درست کنیم؟ دراین مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید تا روش ساخت آرایش پاک کن در خانه را به شما آموزش دهیم.

ویکی گردی:

جهت آموزش ساخت آرایش پاک کن خانگی با ما همراه باشید. محصولات بهداشتی متنوعی برای پاک کردن لوازم آرایش صورت وجود دارند؛ اما بعضی از افراد ترجیح می‌دهند یک آرایش پاک کن خانگی از مواد طبیعی تهیه کنند. چرا که بیشتر آرایش پاک کن صنعتی حاوی الکل، مواد نگهدارنده، عطر و رایحه هستند و برای پوست ضرر دارند.

بهترین راه برای جلوگیری از آسیب به پوست هنگام پاک کردن آرایش، استفاده از آرایش پاک کن خانگی است که در این مطلب روش ساختن آن را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم.

آموزش آرایش ساده با معرفی کاربرد انواع براش میکاپ + فیلم

فیلم آموزش ساخت آرایش 

پاک کننده آرایش خانگی روغن نارگیل

از آنجایی که لوازم آرایشی مانند ریمل ابرو ، ریمل چشم و انواع رژ لب، پایه روغنی دارند، به وسیله روغن‌های طبیعی مانند نارگیل، زیتون و آرگان به خوبی پاک می‌شوند. البته روغن نارگیل برای پوست‌های خشک و مختلط مناسب است و پیشنهاد می‌کنیم برای این کار از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید.

کافیست مقداری روغن نارگیل مایع را روی تکه‌ای پنبه بریزید و آرایش صورت و چشم‌ها را به وسیله آن پاک کنید. در آخرین مرحله نیز صورت را با آب گرم بشویید.

منبع: میس و مستر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر