حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی | فصل دوم برنامه شب آهنگی

شوخی زشت حامد آهنگی | حامد آهنگی آبروی خانم جوان را برد! + فیلم

شوخی زشت حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی باعث شد که خانم بازیگر از خجالت آب شود

شوخی زشت حامد آهنگی
ویکی گردی:

شوخی زشت حامد آهنگی در فصل دوم برنامه شب آهنگی. حامد آهنگی در قسمت جدید شب آهنگی دنیا مدنی را دعوت کرده بود که شوخی زشت حامد آهنگی با خانم بازیگر سوژه کاربران فضای مجازی شد. حامد آهنگی با شوخی زشتش کاری کرد که دختر بیچاره از خجالت آب شد.

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی کمدین و بازیگر ایرانی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است. حامد آهنگی ابتدا کمدین بود و در کیش استند آپ انجام می داد ولی با حظور در برنامه خندوانه این فرصت را سکوی پرتابی دید و خودش را در دل مردم جا کرد. حامد آهنگی حال برنامه ای ساخته به نام شب آهنگی که در آن با سلبریتی ها مصاحبه و شوخی می کند. این بار نوبت دنیا مدنی بازیگر جوان کشورمان بوده است.

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی بازیگر مطرح کشورمان در برنامه شباهنگی حضور پیدا کرد و با حامد آهنگی گفت و گوی طنز و بامزه داشت که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

دنیا مدنی هنرپیشه سرشناس کشورمان متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران بوده و فرزند رویا تیموریان می باشد او چند سالی است که در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای داشته و با سریال دستت رابه من بده به شهرت زیادی دست یافت.

سریالی که در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۷ پخش شد و همچنین در کارهای مثل زیر آب و مفت آباد و زندگی جای دیگری است بازی کرده است پدر و مادر دنیا مدنی چندسالی است از هم جدا شده‌اند خانم مدنی مدتی با علیرضا کمالی نژاد ازدواج کرد که در نهایت ازدواج آنها به جدایی سبز علیرضا کمالی نژاد از هنرپیشه های سینما بوده که مدتی با خانم دنیا مدنی ازدواج کرده بود.

او قبل از این که تحصیلات دانشگاهی اش را در مالزی شروع کند از سال ۱۳۸۹ بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه سینما درکنار خانوم آتوسا قلمفرسایی آغاز کرد

نخستین بار در سریال زندگی جای دیگری است ساخته منوچهر هادی بازیگری را درکنار طراحی لباس شروع کرد و کم کم این مسیر را ادامه داد.

دنیا مدنی مدیریت مجموعه بنام دنیا گالری را برعهده دارد که در خوزه طراحی و فروش لباس فعال است ، مکان این مجموعه در ونک پارک می باشد

دنیا مدنی مجرد است، البته مدتی قبل در پی منتشر شدن چند عکس دونفره از او و علیرضا کمالی نژاد شایعه ازدواجشان منتشر شد که تکذیب هم شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    ازهر دری که نگاه کنیم جناب آقای حامد آهنآهنگی خیلی خوب وانسانی متواضع وبا فرهنگی هست وطبع شوخی هم با کسانیکه بیشتر در مسابقات شرکت می‌کنن دارن وخیلی هم برای بینندگان شاد وخوب هست و روحیه آدما با خنده ومزاح ایشان تازه تر میگردد خدا سلامتی به ایشان بدهد که بازم لبخندی به لبهای کل کسانیکه با هاشون هم کلام هست میآورد خیلی ممنون که هستی عالیجناب آهنگی