راه های افزیش میل جنسی | افزایش میل جنسی زوجین | افزایش میل جنسی آقایان

افزایش میل جنسی آقایان با روش های گیاهی | تحکیم روابط زناشویی

اگر به دنبال روش های افزایش میل جنسی می گردید، بهتر است قبل از آن این مقاله را مطالعه کنید.

رابطه جنسی لذت بخش
ویکی گردی:

افزایش میل جنسی می تواند راه حلی برای پایان مشکلات زناشویی باشد. اگر درصدد راهی برای افزایش میل جنسی همسر خود هستید بهتر است با مطالعه این مقاله علت و راه‌های افزایش میل جنسی و همچنین بهترین داروی گیاهی افزایش میل جنسی را بشناسید.

مهمترین عوارض نداشتن رابطه جنسی

1. زنجبیل

زنجبیل، یکی از داروی گیاهی افزایش میل جنسی است که زندگی جنسی شما را با کمک افزایش جریان خون و بهبود سلامت بدن بهبود می بخشد. بر طبق یک مطالعه ، خوردن چند قاشق چای خوری زنجبیل چند بار در هفته، فوایدی را برای قلبتان نیز به همراه می آورد.

2. دارچین

در طب سنتی برای رفع بی میلی زنان و افزایش میل جنسی استفاده از دارچین تجویز شده است. البته می توانید به روش زیر با دارچین یک دمنوش گیاهی افزایش میل درست کنید :

150 گرم چوب دارچین، 150 گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید.

3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. حالا زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد.

صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید.

همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید.

خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد، البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

3. جینسینگ

جینسینگ یکی از داروهای گیاهی است که فواید بسیاری دارد. یک از تحیقات به عمل آمده نشان می دهد که جینسینگ در افرادی که متادون استفاده می کنند، باعث مقابله با ناتوانی جنسی این افراد می شود. جینسینگ را می توانید به صورت تازه یا خام و یا پودر شده نیز استفاده کنید. گیاه جنسینگ با تغییرات دوپامین در مغز باعث افزایش میل جنسی می شود. جینسنوزید موجود در گیاه جینسینگ به عنوان محرک میل جنسی شناخته می شود. استفاده ی روزانه یک فنجان از دمنوش جنسینگ می تواند افزایش میل جنسی رو به دنبال داشته باشد.

 

4. خارخاسک

از این گیاه در طب سنتی به عنوان مدر، دفع کننده سنگ های مجاری ادراری و تقویت کننده قوای جنسی استفاده می کنند. 

5. زعفران

یکی از مشهورترین و گران ترین داروهای گیاهی برای افزایش میل جنسی، زعفران می باشد. اگرچه طبق تحقیقات مشخص شده است که زعفران باعث افزایش تحریک جنسی می شود اما اثر آن بر میل جنسی بسیار کمتر است. زعفران در بهبود گردش و جریان خون نقش مهمی دارد و گردش خون هم باعث گرم شدن بافت ها و افزایش احساسات می شود. 

8. عرق گزنه

گیاه گزنه سرشار از ترکیباتی است که باعث افزایش تستوسترون می شوند و چون عرق عصاره ی خالص گیاهه این ترکیبات رو به صورت کامل در خودش داره. بر طبق نتایج پژوهش ها هر چه میزان تستوسترون در حال گردش بدن بالا باشد میل به برقراری رابطه ی جنسی با شریک زندگی هم افزایش پیدا می کند.

 

9. افزایش میل جنسی با انجیر

یکی دیگر از مواردی که برای تقویت قوای جنسی توصیه می‌ شود، انجیر است. انجیر منبع غنی از ویتامین‌ ها و مواد معدنی است. همچنین مقادیر بالای اسیدهای آمینه در انجیر میل جنسی را شعله ور می کند. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

10. موز

برخی معتقدند که موز باعث افزایش میل جنسی می شود. موز منبع بسیار خوبی از پتاسیم است که به افزایش تستوسترون کمک می ‌کند. در حالیکه تستوسترون معمولاً به‌عنوان هورمون مردانه دیده می شود، خانم‌ها نیز تستوسترون دارند و تستوسترون پایین می ‌تواند بر قوای جنسی آن‌ها نیز تأثیر منفی بگذارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر