فال | فال انبیاء | فال انبیاء روزانه

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز شنبه 9 اردیبهشت 1402

فال انبیاء بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال انبیاء
ویکی گردی:

در این مقاله فال انبیاء را برای شما در نظر گرفته ایم. فال انبیاء یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان فال انبیاء ، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 

فال انبیاء برای متولدین فروردین

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

 فال انبیاء امروز یکشنبه 10 اردیبهشت 1402

فال انبیاء برای متولدین اردیبهشت 

زکریا (ع) 

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

فال انبیاء برای متولدین خرداد 

سلیمان (ع)

ای صاحب فال ، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بیهمتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه میخواهی ، خواهی رسید،چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید. به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت ، انشاءالله…

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 9 اردیبهشت

فال انبیاء برای متولدین تیر 

شعیب (ع)

ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیاء برای متولدین مرداد 

 حضرت صالح (5)

ای صاحب فال ،عده ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر،قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار.کاری از پیش نمی برند و بتو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع می شوی و آنها رسوا می شوند ، توکل به خدا کن و در گانتخاب دوست دقت کن ، و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو ، تا موفق و کامکار باشی،انشاءالله

فال انبیاء برای متولدین شهریور

حضرت عیسی (6)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 9 اردیبهشت

فال انبیاء برای متولدین مهر

یونس (ع)

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد،شکر این نعمت بجای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله

فال انبیاء برای متولدین آبان 

ابراهیم (ع) 

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند،حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنو . انشاء الله .

فال قهوه روزانه | فال قهوه 9 اردیبهشت 1402

فال انبیاء برای متولدین آذر 

حضرت محمد (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیاء برای متولدین دی 

یوسف (ع)

ای صاحب فال، بخت با تو یار است وحامی تو کردگاراست، تو درکنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دیر، رازی دردل داری، آنرا نگهدارو باکسی درمیان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند باتوست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تاکامروا گردی، انشاءالله.

فال انبیاء برای متولدین بهمن

حضرت نوح (ع)

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهدو مرتب رنج میبری ولی با استعانت ازذات پروردگار بزودی روح تو از هرتفکری ناصواب آسوده می گردد و از گرفتاریهای موجود خلاص می گردی وکاری مشروح به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر می شوی، انشاءالله.

فال روزانه شنبه 9 اردیبهشت 1402 

فال انبیاء برای متولدین اسفند 

نام هارون (ع)

ای صاحب فال در اثرمساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حصل میگردد که سرمایه کارت بالا می گیردوجزو، سرمایه داران بزرگ میشوی ، پس شکرانه خداوندی را بجای آور و از آن سرمایه بدیگران انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جداً خودداری کن تادر دنیا و آخرت رستگار شوی،انشاءالله

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر