مدل ناخن | مدل ناخن بهاری | مدل ناخن ترند

ناخنت رو این مدلی درست کن که عاشقش بشن | مدل ناخن ترند 1402 + عکس

می توانید برای دیدن بهترین و زیباترین مدل ناخن های ترند و شیک ۱۴۰۲ ما را در این مطلب همراهی نمایید.

مدل ناخن
ویکی گردی:

انتخاب مدل ناخن یکی از چالش بر انگیز ترین دغدغه خانم های اهل مد هست. امروزه طراحی ناخن حسابی مورد توجه قرار می گیرد. برای مدل ناخن ترند سال  ۱۴۰۲ می توانید از انواع طرح های ساده، شیک و مینیمال با رنگ سال یعنی قرمز و نیز رنگهای روشن، آبی، صورتی و سرخابی الگو بگیرید و بر روی ناخن خود آن را اجرا نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا مدل ناخن های ترند امسال را برایتان معرفی کنیم.

لاک ناخن یکی از وسایلی می باشد که گونه های متفاوتی از آن بر روی میز آرایش خانم ها وجود دارد، لاک ها در رنگ و نیز غلظت و مدل متنوع اند؛ به این صورت که بعضی از لاک ها تنها دارای رنگ بوده و برخی دیگر اکلیلی می باشند. لاک های طراحی ناخن و برق ناخن گزینه های دیگری هستند که بر این تنوع می افزایند. جهت زیاد شدن دوام و ماندگاری لاک از ژل اکریلیک استفاده می شود که از جمله مواد طراحی ناخن بوده و این گروه لاک های ناخن را لاک ژل می گویند که در ۲ مدل تک و سه مرحله ای وجود دارد. لاک ژل ها از دوام زیادی برخوردارند که جهت خشک گردیدن باید از دستگاهی به ام«UV-LED» بهره گرفته شود.

 شخصیت شناسی با استفاده از حالت ناخن + عکس

همانطور که می دانید در سال ۲۰۲۳ رنگ ویوا مگنتو یا همان قرمز پرشین به عنوان رنگ سال اعلام شده که در طراحی ناخن عید ۱۴۰۲ نیز می توانید از آن بهره ببرید. همچنین به طور کلی رنگ های گرم و پرانرژی همچون قرمز، سرخابی و نارنجی ترند بوده اند که خوب است آن ها را به کار ببرید.

اگر به دنبال ایده ای کاربردی و جذاب جهت دیزاین ناخن خود در بهار سال ۱۴۰۲ می باشید، پیشنهاد می کنیم از طرح ناخن گل و طرح های گل گلی با رنگهای شاد و روشن و نیز مدل لاک آینه ای بهره ببرید. از دیگر ایده های جذاب و شیک برای این منظور می توان به طرح طبیعت،طرح منظره، پرتره، گل، راه راه، قلب، نقطه نقطه و نیز سایر طرح های مینیمال و ساده بسته به سلیقه و دلخواه خود بهره ببرید. در صورتی که تمایل به متفاوت و خاص بودن طراحی ناخن خود در سال جدید را دارید؛ می توانید از نقاشی و طراحی ساده که با بهار تناسب داشته با رنگ های پاستیلی استفاده کنید. ایده ترکیب چند رنگ خاص تر و فوق العاده تر خواهد بود.

 انواع لاک ناخن را بیشتر بشناسید + عکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر