ایران خودرو | فروش محصولات ایران خودرو | محصول جدید ایران خودرو

سورپرایز ایران خودرو در طرح جدید فروش یکپارچه | منتظر ورود این خودرو جدید باشید + عکس

گروه خودروسازی ایران خودرو قصد دارد تا عرضه خودرو «ری‌را» در سامانه یکپارچه خودرو را آغاز کند.آیا عرضه این خودرو مورد استقبال متقاضیان قرار خواهد گرفت؟

ایران خودرو
ویکی گردی:

ایران خودرو به زودی از محصول جدیدش به نام "ری را" در سامانه فروش یکپارچه خودرو رونمایی می کند. آیا عرضه این خودروی ایران خودرو مورد استقبال متقاضیان قرار خواهد گرفت؟. عرضه خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو در سال 1402 ادامه‌دار خواهد بود.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با تاکید بر این که روند عرضه در سامانه یکپارچه ادامه‌دار خواهد بود، افزود: روند ثبت نام در این سامانه با توجه به شرایط تولید و در راستای عرضه بهتر ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری‌را و دیگر محصولات جدید شرکت‌های خودروساز خواهیم بود.

 آخرین قیمت پژو پارس، تارا، دنا، پژو و کوییک + جدول

محصول جدید ایران خودرو

«ری‌را» در زبان مردم خطه شمال کشور، به معنای باران است و در شعر و ادبیات فارسی و به ویژه در آثار نیما یوشیج جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که یکی از اشعار این شاعر، با این نام سروده شده است.

امکانات و آپشن ری را ایران خودرو

خودرو ریرا در سه تیپ مختلف عرضه خواهد شد‌؛ برای هر سه تیپ، پیشرانه EF7PTC در نظر گرفته شده است. این پیشرانه در واقع نسخه پلاس و پیشرفته EF7 توربوشارژ است که 160 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور دارد‌. برای تیپ‌های پایه تا فول، به ترتیب از گیربکس‌های 6 سرعته دستی، 6 سرعته اتوماتیک مشابه تارا و دنا پلاس توربو اتوماتیک استفاده می‌شود.

امکانات و تجهیزات نسخه پایه ری‌را، عبارتند از ترمز پارک برقی، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل کشش TCS و ترمز کمکی BAS، سنسور نور و باران، سنسور عقب، ترمزهای دیسکی در جلو و عقب، ایربگ‌های جلو و جانبی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سراشیبی ، سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS، خروجی 12 ولت برق در فضای بار، دریچه هوا برای سرنشنیان عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، 6 بلندگو شامل 2 توییتر، نمایشگر 10 اینچی لمسی، فرمان برقی، کی‌لس استارتر، سانروف، صندلی با روکش چرم و پارچه، آینه‌های جانبی برقی و نمایشگر دیجیتال پشت فرمان.

خبر خوش برای متقاضیان خودروهای ایران خودرو و سایپا + جزئیات

نسخه فول علاوه بر امکانات ذکر شده به مواردی مانند آینه الکتروکرومیک داخلی، سنسور جلو، ایربگ‌های پرده‌ای، هشدار نقاط کور، آینه‌های تاشو برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، رینگ آلومینیومی دو رنگ، چراغ‌های استقبال، سانروف پانورامیک و صندلی‌های تمام چرمی، تجهیز می‌شود.

محصول ری‌را ایران‌خودرو، موفق شد تا استاندارد ایمنی برخورد با عابر پیاده ECE R۱۲۷ را در مراکز معتبر آزمون اروپایی دریافت کند.

این موفقیت، نشانه توجه ایران‌خودرو به توسعه محصولات رقابتی با جدیدترین استانداردهای روز دنیاست تا ضمن فروش در بازار کشور، شانس بیش‌تری برای موفقیت در بازارهای صادراتی را داشته باشد. ری‌را، همانند تارا، به دلیل تطابق طراحی با استانداردهای روز جهانی، این استاندارد ایمنی را دریافت کرده که تحولی بزرگ در حوزه طراحی و توسعه محصولات جدید و باکیفیت و استاندارد در گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

با توجه به طراحی پیشرفته و منطبق با استانداردهای روز، خودرو ری‌را استانداردهای 85 گانه را به خوبی پشت سر خواهد گذاشت. محصولات فعلی گروه صنعتی ایران‌خودرو از جمله سورن، پژو 207، رانا و دنا نیز با اعمال تغییرات موفق به دریافت استاندارد حفاظت از عابر پیاده شده‌اند که ارتقای استانداردی این تعداد از محصولات ظرف یک سال اخیر رکوردی تاریخی در صنعت خودرو کشور به شمار می‌رود و نشان از تلاش این شرکت برای تولید محصولاتی با ایمنی بالاتر نسبت به گذشته و استاندارد روز است.

ساده ترین روش تمیز کردن لباسشویی و رفع بوی آن

اولین خودرو ایرانی با آینه هوشمند

براساس آخرین اطلاعات موجود در لیست تجهیزات خودرو ری‌را، این محصول جدید ایران خودرو، نخستین خودرو ایرانی با «آینه هوشمند» است. این خبر را شرکت شفق دانا، سازنده آینه خودرو ری‌را، اطلاع‌رسانی کرده و به همین دلیل در جریان هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که در آبان‌ماه 1401 برگزار شد، از نسخه اولیه آینه هوشمند ری‌را نیز رونمایی کرده است.

آینه هوشمند ری‌را، به صورت برقی تنظیم می‌شود و بازوبسته شدن آن نیز برقی است اما مهم‌ترین ویژگی آن، نصب دوربین جانبی در زیر آینه بوده که به راننده این امکان را می‌دهد تا با کمک دوربین‌های جلو و عقب خودرو، تصویر 360 درجه‌ای از نمای اطراف ریرا را مشاهده کند. خودرو ری‌را همچنین در فول‌ترین نسخه خود، مجهز به آپشن رادار نقطه کور یا BSD بوده که نشانگر هشداردهنده آن نیز روی این آینه هوشمند، نصب شده است.

تجارت نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایران خودرو نابود شه، همه راحت شیم

  • مدیر و تاجر

    اولا همچین چیزی نیست ، ثانیا سورپرایز ماشین 600 میلیونی ؟
    مردم تو نون شب موندن ، همه این طرح ها واسه پر کردن جیب دلالهاست ...
    در جهان چهارم فقط این شعار هست :
    کلیه طرح ها برای دلالان است و دلالان هر روز پولدار می‌شوند و فقرا هر روز فقیرتر ...!؟
    امان از بیسوادی ...

  • ابوالفضل

    سردکن صندلی و کولر با ابن موتور تیوفایو نمیشه و استفاده کنی بعد سه چهار سال داغون میشه و اید خرج کنی ولی بخار و گرمکن صندلی خوبه

  • طاها

    مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه

  • مهگلی

    سلام من نتونستم تغییر خودروو بدم اصلا سایت برام بالا نیومد چکار کنم نوبتم برا ۱۴۰۳هست خیلی دوره آخه

  • محمدخان

    محمد خان هم فقیر از ماشین های نو
    کم کم رسیدیم به ماشین های قرازه
    و قرازه راهم فروختم و حالا بی وسیله هستم
    امان زندگی ماشینی که دیگه نمیتونم ماشین بخرم با این گرانی