رژگونه | آموزش رژگونه زدن

اینجوری رژگونه بزن جذاب شو | فیلم آموزشی رژگونه زدن

استفاده از یک رنگ رژگونه مناسب، می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند و باعث شود جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید.

رژگونه
ویکی گردی:

رژگونه زدن یکی از مراحل آرایش است که اگر درست انجام نشود، نه تنها شما را زیباتر نمی کند بلکه صورت شما را زشت و بی حالت می کند. در این مقال هاز سایت ویکی گردی استفاده درست از رژگونه را آموزش داده ایم. پس تا آخر این مطلب با فیلم آموزشی روش صحیح رژگونه زدن با ما همراه باشید.

یکی از مراحل اصلی آرایش کردن، رژگونه زدن است که معمولا بسیاری از خانم‌ها آن را فراموش می‌کنند اما واقعیت این است که رژگونه به نوعی تکمیل کننده آرایش است. آرایشگرهای حرفه‌ای با رژگونه زدن اشکالات فرمی صورت را برطرف می‌کنند و به جذابیت چهره افراد می‌افزایند. در واقع این ابزار برای آرایش گونه‌ها و با هدف برجسته نمودن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما انتخاب و استفاده از رژگونه به همین راحتی نیست و نیاز به مهارت‌هایی دارد.

چگونه آرایش روزانه انجام دهیم؟

استفاده از یک رنگ رژگونه مناسب، می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند و باعث شود جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید اما انتخاب نوعی که مناسب رنگ پوست شما نباشد، می‌تواند اثرات معکوسی بر زیبایی‌تان داشته باشد و شما را خسته و پژمرده نشان دهد. از طرف دیگر اکثر خانم‌ها طریقه رژگونه زدن را نمی‌دانند و از این رو حتی درصورت استفاده از یک رنگ مناسب، نمی‌توانند انتظار خود را از یک آرایش حرفه‌ای برآورده کنند. در این مقاله ابتدا به ترفندهای انتخاب یک رژگونه مناسب و سپس آموزش رژگونه زدن می‌پردازیم تا از این به بعد در مهمانی‌ها و مجالس مختلف با آرایش حرفه‌ای‌تری ظاهر شده و چهره آراسته‌تری داشته باشید. علاوه بر این در انتها بهترین برندهای رژگونه را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب رژگونه

از آن جایی که برندهای آرایشی مختلفی اقدام به تولید طیف رنگی گسترده‌ای از رژگونه کرده‌اند، انتخاب محصولی که کاملا مناسب شما باشد، کار دشواری است. بنابراین قبل از آن که نحوه صحیح رژگونه زدن را یاد بگیرید، ابتدا لازم است با مهم‌ترین نکات هنگام انتخاب و خرید این ابزار آرایشی آشنا شوید.

انتخاب رژگونه براساس نوع پوست (چرب، خشک یا معمولی)

اولین نکته هنگام خرید رژگونه، انتخاب محصولی است که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. توجه به این نکته باعث می‌شود اصطلاحا رژگونه روی صورت شما بخوابد و زود پاک نشود. همان طور که می‌دانید به طور کلی سه نوع رژگونه پودری، مایع یا ژله‌ای و کرمی وجود دارد که در واقع فرمولاسیون هر کدام از آن‌ها مناسب پوست خاصی است.

اگر پوست خشکی دارید، توصیه ما استفاده از رژگونه‌ کرمی است. این نوع محصولات حاوی مرطوب کننده هستند، پوست را آبرسانی می‌کنند و نسبت به انواع پودری جذب بالاتری بر روی این نوع پوست‌ها دارند. علاوه بر این اگر پوست‌تان چین و چروک دارد، رژگونه‌های کرمی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

با چسب نواری خط چشم بکش + آموزش تصویری

از سوی دیگر اگر پوست شما چرب یا معمولی است، انواع پودری دوام بیشتری روی پوست شما خواهند داشت؛ چرا که درصورت استفاده از رژگونه‌های کرمی، ممکن است به علت بافت مایع مانند آن، آرایش روی صورت‌تان روان شود. همچنین به طور کلی اگر به دنبال رژگونه زدن با ماندگاری بالا هستید، توصیه ما استفاده از انواع مایع و ژله ای است.

انتخاب رژگونه براساس رنگ پوست

اگر پوست روشن و سفیدی دارید، به هیچ عنوان از رنگ‌های بیش از حد روشن برای رژگونه زدن استفاده نکنید. پرطرفدارترین و البته مناسب‌ترین رنگ‌هایی که افراد با پوست روشن می‌توانند برای رژگونه خود از آن استفاده کنند عبارتند از: هلویی روشن، صورتی کمرنگ و مرجانی ملایم. این رنگ‌ها چهره شما را طبیعی‌تر نشان می‌دهند و با پوست‌تان سازگارتر هستند. به طور کلی توصیه می‌شود افرادی که پوست روشنی دارند، از رژگونه‌های با تناژ تیره اجتناب کنند. اگر درجه سفیدی پوست‌تان زیاد است و به عبارتی بور هستید، از رنگ‌هایی با تن صورتی استفاده کنید، در غیر این صورت برای پوست‌های سفید معمولی، رنگ‌های برنز و یا زرد توصیه می‎شود. علاوه براین استفاده از رژگونه های براق، می‌تواند جلوه و جذابیت فوق العاده‌ای به این گروه از خانم‌ها ببخشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر