سهام | سهام متولدین 1401

متولدین 1401 سهام دار می شوند | زمان شروع ثبت نام + فیلم

جدیئترین جزئیات و توضیحات درمورد دریافت و زمان دریافت سهام متولدین 1401 را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

سهام
ویکی گردی:

از امروز برای دریافت سهام دولتی ثبت نام کنید سید احسان خاندوزی: بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است. لذا هر یک از والدین این فرزندان می توانند با مراجعه به درگاه ملی دولت هوشمند از طریقه خط همراه به نام خود یک کد رهگیری دریافت کرده و به ترتیب تاریخ تولد در سه ماهه اول سال قبل قادر خواهند بود سهام یک صندوق بورسی را انتخاب کنند.

 این قانون از ابتدای مهر ۱۴۰۰ لازم الاجرا بوده برای متولدین آن اما از آنجا که منابع آن تامین نشد لذا فقط به متولدین ۱۴۰۱ به بعد این سهام تعلق می‌گیرد. این سهام در سن ۲۴ سالگی قابل برداشت توسط آن فرزند خواهد بود و یک سرمایه ارزشمند برای تشکیل زندگی او خواهد شد.

فروش فوق العاده سایپا ویژه اردیبهشت بدون قرعه کشی

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است.

سید احسان خاندوزی اعلام کرد: واگذاری سهام صندوق‌های قابل معامله در بورس برای متولدین ۱۴۰۱ انجام می‌شود و سود این اوراق به حساب واریز خواهد شد. با پس‌انداز سود سالانه سهام‌های اختصاص داده شده و رشد قیمت آنها در پایان ۲۴ سالگی فرد با سرمایه اولیه مطلوبی در بازار بورس به فعالیت خود ادامه دهد.

وزیر اقتصاد همچنین اعلام کرد: از فردا برای دریافت سهام دولتی ثبت نام کنید.

شرایط جدید افزایش سوابق بیمه اعلام شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر