عروسی سردار آزمون | سردار آزمون و نامزدش آناهیتا کریمی

ماجرای ازدواج سردار آزمون | سردار آزمون تاریخ عروسیشو مشخص کرد + فیلم

ماجرای ازدواج سردار آزمون از زبان خودش را در قالب فیلم در این مطلب تماشا کنید

ماجرای ازدواج سردار آزمون
ویکی گردی:

ماجرای ازدواج سردار آزمون! سردار آزمون در مورد زمان عروسی اش با آناهیتا کریمی گفت انشالله به زودی بعد از جام جهانی. ماجرای ازدواج سردار آزمون از این قرار است که سردار آزمون میگه در شروف خواستگاری هستیم. دخترشونو به زور بهم دادن ایشون تک دخترن و منم که تک پسر رفتیم خواستگاری گفتن دختر نمی دیم. سردار آزمون در ادامه اضافه کرد خداروشکر هم از طرف خانواده آناهیتا خانوم و هم از طرف خانواده خودم برای پیشرفت در فوتبال حمایت شدم، دستشون درد نکنه.جواب مثبتم بعد از اینکه از اردو اومدم می گیرم. شرطشون اینه که برای تیم ملی باید گل بزنم! فیلم ماجرای ازدواج سردار آزمون را در ادامه در قالب فیلم از زبان خودش تماشا کنید.

 سردار آزمون بازیکن فوتبال تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه اعلام کرده است که اگر خانواده عروس بله را بگویند امسال قصد ازدواج دارم.

سردار آزمون ستاره ای که در تیم جوانمرد نوجوانان در رقابت های آسیا خوش درخشید و سردار آزمون نشان داد که می تواند یک سوپراستار باشد اما به جای اینکه باشگاه های ایرانی سردار آزمون را ببینند و به سردار آزمون میدان بدهند، این چشمان تیزبین خارجی ها بود که سردار آزمون را بدون حتی یک بازی باشگاهی جذب کردند تا آزمون از اروپا آغاز شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر