فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 1 اردیبهشت 1402

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد امروز 1 اردیبهشت 1402. حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روش های طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند

 

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

 

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر: اگر تلاش و کوششت را بیشتر کنی به هر آنچه که میخواهی دست پیدا میکنی و خداوند به تو کمک خواهد کرد. ممکن است مشکلات مالی به سراغت بیاید که خیلی زود برطرف می شود و آسیبی به تو نمی رساند. بسیار در چشم و نظر دیگران هستی پس همواره با ذکر بگو و برای خودت صدقه بده.

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت 

ابجد فال شما : ج ا ج

تعبیر: به هدفت خواهی رسید و آرزوهایت به واقعیت می پیوندد اما این امر بسیار زمان می‌برد و اگر صبوری نکنی هر لحظه از آن دورتر خواهی شد. افرادی در اطرافتان وجود دارند که کاری جز سنگ انداختن در زندگی شما ندارند، از آنها به دور باش و سعی کن تا به راه راست هدایتشان کنی. در نمازهای کاهلی نکن و همواره ذکر خداوند را بگو.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر: هرچه سریعتر از قصدی که داری صرف نظر کن و هیچگاه آنها را انجام نده که تو و اطرافیانت را دچار دردسرهای فراوان خواهد ساخت. غرور و خودخواهی را کنار بگذار و به بدگویی پشت سر دیگران نپرداز که با این رفتارها همه را از دست خواهی داد و تنها منفور روزگار خواهی شد. برای آنچه که داری شاکر خداوند باش و کفر نعمت نگو که هر آنچه که داری از دست می رود.

فال ابجد روزانه متولدین تیر

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر: متاسفانه هم اکنون در شرایط خوبی به سر نمی برید و خداوند از شما روی گردانده بهتر است به اعمالتان نظری بیاندازید و از او طلب مغفرت کنید تا دوباره درهای رحمتش را به سوی شما بگشاید و رزق و روزی را به زندگیتان وارد نماید.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد 

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر: قصد و منظورت خیر است و اگر این کار را انجام دهی به بسیاری از افراد خیر و منفعت میرسانی، خداوند در این امر تو را یاری خواهد کرد پس از سختی راه هراس نداشته باش. اگر قصد داری اقدام به کاری مهم کنی بهتر است تعجیل کنی که هم اکنون به خیر و صلاح توست و برایت موفقیت و پیروزی به همراه خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر: آینده بسیار نیکی در انتظار توست و اگر در راه خداوند بمانی مطمئن باش که اتفاق های خوبی در زندگی ات خواهد افتاد. از دوستان بدخواه و ناباب به دور باش و اجازه نده تا تو را در دردسر و گرفتاری بیاندازند.

فال ابجد روزانه متولدین مهر 

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر: مال و سرمایه خوبی به دستتان خواهد رسید که موجب می‌شود از گرفتاری های مالی خلاص شوید. خداوند فردی را در سر راه شما قرار خواهد داد که سعادت و خوشبختی را نصیب تان خواهد کرد. در نمازهایتان کاهلی نکنید تا سعادتمند شوید.

 

فال ابجد روزانه متولدین آبان 

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر: این عمل حرامی که در سر دارید اسیب بسیار بدی به شما خواهد زد و زندگیتان را به باد فنا خواهد داد پس از آن دوری کنید و منتظر بمانید تا خداوند راه بهتری را برای تان قرار دهد. فردی در اطرافتان است که سعی دارد تا شما را بفریبد از او برحذر باشید و به هیچ عنوان به حرف‌هایش اعتماد نکنید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر 

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر: درست است که کسی باعث ناراحتی شما شده اما نباید در تلاش باشید تا این عملش را تلافی نمایید چراکه خودتان آسیب خواهید دید او را به خداوند واگذار کنید تا دلتان آرام بگیرد. به زودی به هر آنچه که در آرزویش هستید خواهید رسید و وصال یار به شما نزدیک است اما اگر قصد انجام معامله ای را دارید بسیار احتیاط کنید.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر: مقصود نیکی ندارید و اگر همچنان به این عمل اصرار ورزید به زودی در دردسرهای بزرگی خواهید افتاد. از عجله و شتاب به دور باشید و از خداوند بخواهید تا به شما صبر عنایت کند تا بتوانید مشکلات را پشت سر بگذارید. اگر سفری در پیش دارید حتما اقدام کنید که شادی و مسرت فراوانی کسب خواهید کرد.

 

 

فال ابجد روزانه متولدین بهمن 

ابجد فال شما : ب ج د

تعبیر: قصدتان خیر است و اگر از جانب افرادی به شما ضرر می‌رسد خداوند جواب آنها را خواهد داد و آنها را از شما دور خواهد ساخت. بخت و اقبال بلندی دارید و خداوند بهترین ها را برای تان قرار دارد داده است پس با اعمال و رفتارهای حرام آنها را از خودتان دور نسازید.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر: نیت و منظورتان نیک است و به زودی به هرچه که بخواهید دست خواهید یافت. خداوند در همه حال حواسش به شما هست و کمک تان خواهد کرد تا آرزوهای تان را میسر نمایید. ارث و میراثی بزرگ به دستتان خواهد رسید که میتواند شما را از گرفتاری مالی نجات دهد مراقب باشید تا افراد سودجو موجب شوند این سرمایه را از دست بدهید.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر