معروف ترین بازیگران زن ایرانی | شغل دوم بازیگران ایرانی

بازیگرانی که مدل شدند | از الهام حمیدی تا مهدی پاکدل + عکس

بازیگرانی که مدل شدند چه کسانی هستند؟ در این گزارش به سراغ بازیگرانی رفته ایم که وارد عرصه مدلینگ شده‌اند.

بازیگرانی که مدل شدند
ویکی گردی:

بازیگرانی که مدل شدند چه کسانی هستند؟ از سالها قبل صنعت مدلینگ یکی از جذاب‌ترین و پردرآمدترین صنعت هایی است که هرکسی وارد آن می‌شود به قول قدیمی‌ها نانش در روغن است. در این میان بسیاری از افرادبه صورت حرفه‌ای وارد این حرفه می‌شوند و تمام زندگی‌اش را خرج این کار می‌کنند تا در کشورشان و چه بسا در دنیا به عنوان یک مدل معروف شناخته شوند. اما در این میان ،بازیگران هم خواسته و ناخواسته وارد این عرصه جذاب و پررنگ ولعاب می‌شوند. در این مطلب به معرفی تعدادی از بازیگرانی که مدل شدند می پردازیم.

درعرصه مدلینگ شهرت بازیگران به آنها کمک زیادی می‌کند اما این فقط شهرت و معروفیت آنها نیست که به چشم،برندها و مارک‌ها آمده است بلکه استایل،حالت بدن ،زیبایی و موارد دیگر نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

 

بهنوش بختیاری، مدل خستگی ناپذیر

بهنوش بختیاری هم به شکل دیگری در زمینه مد فعالیت می‌کند. او که علاقه زیادی به لباس‌های رنگارنگ و متنوع دارد، لباس‌هایی به تن می‌کرد که عده‌ای گمان می‌کردند طراحی خود اوست، اما در واقع این کارها محصول مزون خواهر همسر بختیاری، یعنی سعیده آریان هستند. اما بختیاری علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون فعالیت‌های دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها شراکت در مجموعه تولیدی چرم پاندورا است. عکس‌های زیادی از بختیاری در حال تبلیغ محصولات پاندورا دیده می‌شود و او از مشارکت در تولید کیف و کفش‌های چرم ایرانی بسیار راضی است.

بهنوش بختیاری

محمدرضا گلزار،سوپراستار مدل ها

محمدرضا گلزار سوپراستاری که تصویر او سال‌هاست به عنوان مدل روی بیلبوردهای شهر دیده می‌شود به تازگی تصمیم گرفته است فعالیت جدی‌تری در عرصه مد داشته باشد. او برند لباسی به نام «ریزار» را ثبت کرده و قصد دارد با همکاری تعدادی از طراحان لباس، به تولید و عرضه لباس‌های مردانه‌ بپردازد.

هجوم هوادارن به محمد رضا گلزار

بهرام رادان ،مدل چرم پوش

بهرام رادان اما فعالیت خود را در حوزه مد به مدلینگ محدود کرده است. او که به عنوان مدل با برندهایی مانند نوین چرم همکاری طولانی داشته است رابطه خوبی با طراحان لباس دارد و معمولا سعی می‌کند از لباس‌های طراحی شده آنها استفاده کند. علاوه بر فعالیت‌های جدی و حرفه‌ای در این زمینه، هر از گاهی تصویر بعضی از بازیگران در تبلیغات محصولات طراحان مختلف دیده می‌شود. بهاره رهنما، نگار عابدی، نیوشا ضیغمی، اندیشه فولادوند و… نمونه این افراد هستند و همکاری آنها با طراحان معمولا بر اساس روابط دوستانه شکل می‌گیرد.

علاوه بر فعالیت‌های جدی و حرفه‌ای در این زمینه، هر از گاهی تصویر بعضی از بازیگران در تبلیغات محصولات طراحان مختلف دیده می‌شود. بهاره رهنما، نگار عابدی، نیوشا ضیغمی، اندیشه فولادوند و… نمونه این افراد هستند و همکاری آنها با طراحان معمولا بر اساس روابط دوستانه شکل می‌گیرد.

بهرام رادان

الهام حمیدی ،مدل آرایش

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت میکند و اغلب فعالیت او در زمینه مدل آرایش است.

الهام حمیدی

مهدی پاکدل و مدل لباس

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت میکند و فعالیت های او اغلب در زمینه مدل کت و شلوار و تبلیغ ساعت است و عکس های دیدنی و جذابی از او در این حیطه فعالیتش وجود دارد.

مهدی پاکدل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر