درمان | درمان بیماری ها | درمان بیماری ها با طب سنتی

این قسمت از گوشت رو ماساژ بده و از درد راحت شو + عکس

شفا و تندرستی به اشکال مختلفی قابل دست یابی است. یکی از راه های درمان، طب فشاری است.

درمان
ویکی گردی:

برای درمان بیماری ها، روش های مختلفی ارائه میشود که یکی از آنها طب سنتی چینی است که برمبنای انرژی پایه گذاری شده. برای درمان بیماری ها در این طب، طب فشاری یک روش درمان است که شباهت زیادی به ماساژ دارد اما در اصل وابسته به اعمال فشار حساب شده روی یک سری نقاط مشخص است.

 

 نقطه خاصی در گوش انسان وجود دارد که از آن به نام نقطه "شن من" یاد می شود. اعتقاد بر این است که طب فشاری در این ناحیه می تواند به کاهش وزن، درمان بی خوابی و سردرد، کمر درد مزمن، افسردگی، استرس و التهاب کمک کند.

 رفع بوی سیر از دهان با ۵ راهکار ساده

در طب فشاری میزان فشار و محل مورد نظر کاملا دقیق انتخاب می شوند. طب فشاری بدن را به عنوان یک نقشه متصل از یک نقطه به نقطه دیگر می بیند. برای مثال فشردن ناحیه وسط ابرو می تواند آرامش را افزایش دهد.

این نقشه مربوط به بدن و مسیرهای اصلی انرژی آن از زمان‌های قدیم تهیه شده است و داستان ‌های موفقیت ‌آمیز متعددی هم از دردهای التیام یافته و استرس‌ های عاطفی جبران‌ شده به یاری آن دهان به دهان نقل شده اند.

و اما نقطه شن من: این نقطه ای است که در گوش، در ناحیه مثلثی شکل درست زیر قسمت خمیده بالایی که گوش را به صورت متصل می کند، قرار دارد. اگر عینک می زنید این ناحیه درست زیر دسته ها قرار دارد. طبق نقشه پائول نوگیر (عصب شناس فرانسوی)، این نقطه به "قلب و روح" متصل است و به همین علت است که می تواند بدن را التیام بخشیده و با اثر تسکین دهندگی روی اعصاب به اضطراب، افسردگی و بی خوابی یاری برساند. نقطه مذکور همچنین با کمر در ارتباط است و طی چندین پژوهش مختلف تاثیرگذاری طب فشاری شن من با کاهش کمر درد مزمن مورد مطالعه قرار گرفته است.

شفا و تندرستی به اشکال مختلفی قابل دست یابی است. برخی از افراد آن را در نتیجه مصرف داروها می بینند، شماری دیگر به رژیم غذایی و تغذیه اعتقاد دارند و فرهنگ های شرقی نیز بیشتر انرژی محور هستند.

احتمال سکته برای کدوم گروه خونی کمتر است؟

مطابق تصویر زیر، در طب باستانی چینی به این نقطه « شن - من » گفته میشود.

روزانه 1 یا 2 بار و به مدت 1 دقیقه این نقطه را ماساژ دهید تا از سردرد، آلرژی، استرس، افسردگی، التهاب و حتی اعتیاد خلاص شوید.

نقطه شن-من

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر