یارانه | یارانه نقدی | مبلغ یارانه نقدی اردیبهشت 1402

سورپرایز جذاب دولت برای یارانه نقدی بگیران | مبلغ یارانه نقدی اردیبهشت ماه افزایش می یابد؟

جدیدترین جزئیات در خصوص مبلغ و افزایش یارانه نقدی اردیبهشت ماه 1402 را در این گزارش از سایت ویکی گردی بخوانید.

یارانه
ویکی گردی:

بیش از 20 میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به اردیبهشت زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین از امسال قرار است اجرایی شود.

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در توئیتی نوشت:

معرفی 10 شغل پردرآمد و آینده دار در ایران

‌هم‌زمان با این نابسامانی‌های اقتصادی و فشارهای ارزی،حفظ معیشت اقشار آسیب‌پذیر، مهم‌ترین اولویت کشور است.

دولت باید علاوه بر یارانه نقدی،به مردم کالابرگ بدهد تا تامین حداقل نیازهای سفره این اقشار، آسیب نبیند‌./ مه شو

یارانه نقدی عید فطر کی واریز می شود ؟

چندی پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا اردیبهشت ماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد.

به گزارش اداره بهزیستی خراسان رضوی،حمیدرضا علیزاده رضایی اظهارداشت: مراکز توانبخشی و مراقبتی در حال‌حاضر شامل سه گروه مراکز توانبخشی و مراقبتی بیماران روانی مزمن سالمندان، افراد دارای معلولیت هوشی رشدی (ذهنی ) و جسمی حرکتی در راستای سیاست‌های راهبردی سازمان فعالیت می‌کند.

وی درخصوص افزایش یارانه این مراکز، گفت:‌ مبلغ یارانه به ازای هر مددجو یارانه بگیر در خانه‌های کوچک از 3میلیون تومان به چهار میلیون و500 هزارتومان، مراکز درجه یک از دو میلیون به سه میلیون تومان، در مراکز درجه دو از یک میلیون و 800 به دو میلیون و 800 هزار تومان و در مراکز مجهولین از دو میلیون و 400 به 3 میلیون و 600 هزارتومان افزایش یافته است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: از آبان‌ماه سال گذشته مبلغ یارانه مراکز مراقبتی توانبخشی50درصد افزایش یافت که مابه‌تفاوت هفت ماهه اول سال 1401، در ماه جاری به حساب مراکز پرداخت شد./ تسنیم

آیا ChatGPT قادر به طرح نقشه‌های شیطانی خواهد بود؟

یارانه نقدی اردیبهشت 4 میلیون و500 هزارتومان شد

به دنبال اطلاعیه وزارت کار مبنی بر واریز یارانه فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار و شارژ اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب دهک‌های اول تا سوم و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به دنبال اطلاعیه وزارت کار مبنی بر واریز یارانه فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار و شارژ اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب دهک‌های اول تا سوم و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

طرح کالابرگ الکترونیک طرحی است که دولت با هدف حمایت از معیشت خانوارها و حفظ سلامت غذایی افراد به اجرا درآورده و در صورت مدیریت صحیح و استقبال مردمی می تواند بخش اعظمی از تورم موجود را کنترل کند.

دولت در طرح کالابرگ الکترونیک این امکان را برای آحاد جامعه به وجود آورده که کالاهای اساسی را به نرخ ثابت و اعتبار یارانه یک ماه زودتر خریداری کنند.

آموزش نصب چت جی بی تی برای اندروید همراه + فیلم

این کالاها ۱۰ قلم کالای اساسی به ارزش ۵۳۰ هزار تومان است که شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم‌مرغ می‌شود.مبلغ این کالاها به نرخ شهریور ماه سال گذشته بوده و مردم مختارند که از هر نام و نشان و برند تجاری کالای مورد نیاز خود را از بین ۱۰ قلم کالای ذکر شده تهیه کنند و دولت طبق سبد کالای مشخص شده مابه التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می کند.

منبع: خبر آزاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر