پژمان بازغی | همسر پژمان بازغی | طلاق پژمان بازغی

پژمان بازغی از همسرش جدا شد! | پشت پرده طلاق پژمان بازغی چیست؟ + فیلم

برخی منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند که طی روزهای اخیر پژمان بازغی و مستانه مهاجر از یکدیگر جدا شده‌اند.

پژمان بازغی
ویکی گردی:

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی پژمان بازغی به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پژمان بازغی در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پژمان بازغی پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود.

از سال 1399 خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت.

کنایه عادل فردوسی پور به انگلیسی حرف زدن خانم بیکاز + فیلم

در نهایت ماه های اخیر ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند.

برخی منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند که طی روزهای اخیر پژمان بازغی و مستانه مهاجر از یکدیگر جدا شده‌اند، مستانه مهاجر تدوینگر شناخته شده‌ای در سینمای ایران است، او و پژمان بازغی سال 86 ازدواج کردند و یک فرزند دختر دارند.  این خبر از سوی هیچ کدام تایید و یا تکذیب نشده است.

اخیرا پژمان بازغی در تبلیغ کت و شلوار فعالیت دارد و سکانس هایی از این تبلیغ مربوط به لباس دامادی او و مراسم عروسی سوری است که بسیاری از نگاه ها را به طلاق و ازدواج دوباره اش قوت بخشیده!

کیک تولد عجیب دختر شاهرخ استخری در مهد کودک بلژیک + عکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر