ست کردن | ست کردن رنگ سبز | اصول ست کردن لباس

اصول ست کردن مانتو های رنگ سبز | 5 ترکیب جذاب برای ست کردن رنگ سبز + فیلم

رنگ سبز جز آن دسته از رنگ‌هاست که خیلی ها دوسش دارند و از انواع طیف رنگیش استفاده می‌کنند. ما این طیف را بررسی میکنیم و ست کردن رنگ سبز و مکمل های آن را به شما خواهیم گفت

ست کردن رنگ سبز
ویکی گردی:

شما هم جزو افرادی هستید که دغدغه ست کردن رنگ ها را دارید و بسیار به تیپ و استایل خودتان اهمیت می‌دهید؟ رنگ سبز را دوست دارید و می‌خواهید بهترین ست رنگ سبز را بپوشید تا خاص باشید؟ ست کردن رنگ در لباس‌ها برای ما مهم است. چون همه دوست داریم خوش‌پوش و شیک به نظر برسیم. اما برای ست کردن باید یک سری اصول را بدانیم و به خاطر بسپاریم.

 

رنگ سبز رو با این رنگ ها ست کن

بهار امسال با پوشیدن این مانتو ها شیک شو + عکس

برای اینکه بهترین مکمل رنگ سبز را در استایل‌های مختلف بشناسید بهتر است بدانید مهم است که سبز در کدام بخش از استایل به‌کار رفته است. گاهی برای ست‌کردن رنگ مانتو سبز، شال سبز، شلوار سبز و حتی کیف و کفش سبز گزینه‌های گوناگونی می‌توانید در مقابل خود داشته باشید.

سبز از جمله رنگ‌های خاص در مد و فشن است. تنوع بی‌نظیر این رنگ جذاب باعث شده تا افراد زیادی به ست سبز علاقمند شوند. رنگ سبز با تمام جذابیت‌هایی که دارد رنگی است که برای ست کردن آن باید بسیار مراقب بود. از این رنگ می‌توان ست‌های بسیار جذاب و خاص خلق کرد اما اگر مراقب نباشیم نتیجه کار می‌تواند کاملا برعکس شود.

در ادامه می‌خواهیم ببینیم که هریک از انواع رنگ سبز با چه رنگ‌های دیگری ست می‌شوند. پس اگر شما هم جز آن دسته افراد خاص‌پسند و دوست‌دار رنگ سبز هستید، با ما همراه باشید تا با رنگ های مکمل سبز و اصول ست کردن با رنگ سبز آشنا شویم.

ست رنگ سبز و بنفش

رنگ سبز را با چه رنگی ست کنیم؟ بنفش از ترکیب رنگ قرمز و آبی بدست می‌آید. بکار بردن ترکیب آنها، یعنی رنگ بنفش در ست رنگ سبز یکی از گزینه های خوب برای محافل و مهمانی هاست. ترکیب این دو رنگ اغلب بدون طرح خاص از اشکال بر روی پارچه، در لباس های زنانه مثل کت و دامن و یا کت و شلوار بکار میرود. اگر می‌پرسید چه رنگی به سبز می‌آید بهتر است بدانید بنفش یکی از بهترین پاسخ‌ها خواهد بود.

امسال دانشگاه اینارو بپوش + فیلم

ست رنگ سبز با مشکی

انتخاب رنگ مشکی در کنار رنگ سبز به عنوان رنگ مکمل بسیار شیک است. اگر لباس مردانه سبز دارید و یا مانتو بلند سبز پوشیده اید، رنگ مشکی برای شلوار شما، شال و یا کلاه بسیار مناسب است. شاید جالب باشد که بدانید، رنگ مشکی برای جلوه بیشتر رنگ سبز، انتخاب مناسبی است. اگر قصد دارید از ترکیب رنگ سبز و مشکی با رنگ دیگری استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ سفید است. ترکیب این سه رنگ، ظاهر بسیار زیبایی برای شما خواهد ساخت.

ست رنگ سبز با آبی

همانطور که میدانید، رنگ سبز جزو رنگ‌هایی هست که با سختی با هر رنگی ست میشود. اما تا حدودی تنالیته و طیف گسترده رنگ سبز به کمک این رنگ می‌آید. رنگ آبی یکی از دو رنگ اصلی تشکیل دهنده رنگ سبز هست. این رنگ بدلیل قرار داشتن در ذات رنگ سبز، انتخاب اول شیک پوشان هست. بنابراین اگر در طیف رنگ سبز، آبی بیشتری بکار رفته باشد، بعبارتی رنگ سبز تیره تر باشد، بهترین مکمل آن  رنگ آبی خواهد بود.

ترکیب رنگ سبز با قرمز

 رنگ قرمز، بیشتر به رنگ های سبز تیره، مانند سبز یشمی و لجنی میاد. پس اگه می‌پرسید رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست میشود؟ بدون شک می‌گوییم: قرمز مکمل رنگ سبزیشمی است.

بهار حتما مانتوهای رنگ رنگی بپوش + عکس

ست رنگ سبز با زرد یا کرم

ترکیب رنگ سبز با رنگهای دیگر از جمله زرد هم میتواند جذاب باشد. رنگ زرد یا تنالیته‌ای از آن یعنی رنگ کرم، بعلت بکار رفتن در ساخت رنگ سبز، انتخاب مناسب دیگری هست که به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد ورود به مجلس شادی دارید، انتخاب دو رنگ سبز و زرد در کنار هم برای آن محیط مناسب است. در طبیعت نیز ترکیب رنگ سبز با زرد را در میوه بسیاری از درختان یا در میان رنگ سبز برگ‌های آن مشاهده می‌کنید. بنابراین، ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر حس طراوات و شادابی به شما میدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر