یاسمن معاوی | یاسمن معاوی در سریال گیلدخت

زیبایی حیرت انگیز فیروزه گیلدخت، بیرون سریال | سن واقعی یاسمن معاوی لو رفت!

یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت، از بازیگرن جوان و خوش آتیه ایرانی است که با بازی در این سریال، محبوب تر شده.

یاسمن معاوی
ویکی گردی:

یاسمن معاوی، بازیگر نقش فیروزه سریال گیلدخت، در ماه مرداد سال 1372 در تهران به دنیا آمد. یاسمن معاوی گلنار گیلدخت، دانشجوی رشته نرم افزار بوده و کاملا شانسی وارد بازیگری شده است. پدر و مادر یاسمن معاوی اهل اهواز هستند و این بازیگر اصالتا خوزستانی است.

ازدواج یاسمن معاوی و همسرش

در مورد ازواج و همسر این بازیگر زن ایرانی، هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست و اینطور که پیداست، فیروزه سریال گیلدخت مجرد می باشد.

 عکس های عاشقانه فیروزه سریال گیلدخت و همسرش

یاسمن معاوی

شروع بازیگری یاسمن معاوی

خانم معاوی، بازیگری را از سال 1390 آغاز کرد. او هم مثل بسیاری از بازیگران جدید سینما و تلویزیون، دوره آموزش بازیگری خود را در آموزشگاه مرحوم امین تارخ گذراند.

فیلم و سریال های یاسمن معاوی

یاسمن معاوی یا بهتر بگوییم، فیروزه در سریال گیلدخت، پیش از این نقش در چندین اثر حضور داشته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

یاسمن معاوی در فیلم غیرمجاز

یاسمن معاوی در فیلم "غیرمجاز" به کارگردانی "حسن یکتاپناه"، در نقش توکا به ایفای نقش اصلی پرداخت و در کنار بازیگران برجسته‌ای مانند میلاد کی مرام، لیلا زارع و پریوش نظریه برای این فیلم بازی کرد.

لباس شب جنجالی مهناز افشار غوغا کرد  + عکس

یاسمن معاوی

یاسمن معاوی در فیلم ماهی سیاه کوچولو

پس از ایفای نقش در فیلم "کلاشینکف"، یاسمن معاوی در سال 1394 با بازی در فیلم "ماهی سیاه کوچولو" به کارگردانی "مجید اسماعیلی پارسا"، اولین تجربه حرفه‌ای خود را کسب کرد.

یاسمن معاوی در سریال گیلدخت

سریال تاریخی گیلدخت با بازیگری یاسمن معاوی در نقش فیروزه، به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است. یاسمن در این سریال نقش فیروزه، که دوست و یار وفادار نقش اصلی سریال، یعنی گلنار گیلدخت با بازی میترا رفیع، است.

یاسمن معاوی در زیرخاکی، آکتور و سریال احضار

در مورد حصور این بازیگر در این 3 سریال سوال داشتید که در پاسخ باید بگوییم نام یاسمن معاوی در لیست بازیگران این سریال ها وجود ندارد.

سریال نمایش خانگی پیکسل با بازی یاسمن معاوی

سریال پیکسل بر اساس یک طرح به نویسندگی حامد عنقا و با کارگردانی محمود معظمی بود که برای نمایش خانگی ساخته شد. حمید گودرزی، یاسمن معاوی، وحید شمسایی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، نرگس محمدی، امید حاجیلی و محمدحسین لطیفی با هنرمندی مهراوه شریفی نیا بازیگران اصلی سریال پیکسل بودند.

این خانم زیبا همسر ارسلان قاسمی است + عکس

یاسمن معاوی

یاسمن معاوی در فیلم سینمایی کلاشینکف

یاسمن معاوی با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آزمون های بازیگری، برای بازی در چندین صحنه فیلم سینمایی "کلاشینکف" به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1392 انتخاب شد و با ایفای نقش‌های متعدد در این فیلم، توانست توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • رضاخوزستان

    بسیار عالی نقش آفرینی می کندو استعدادبسیارعالی در ایفای نقشهای خود دارد

  • ناشناس

    خیلی عالی است

  • بچه های بسطام

    واقعا زیباست حیرت آور در ایران زنی به این زیبایی نیست🤣😅😅