کتایون ریاحی | استایل کتایون ریاحی

تیپ جنجالی کتایون ریاحی در خاکسپاری کیومرث پوراحمد | عکس نامتعارف خانم بازیگر

عکس استایل منشوری کتایون ریاحی بازیگر معروف ایرانی در مراسم تشیع جنازه کیومرث پوراحمد را در این مطلب از سایت ویکی گردی تماشا کنید.

کتایون ریاحی
ویکی گردی:

کتایون ریاحی ازیگر و نویسندهٔ اهلِ ایران است. کتایون ریاحی در ۱۳۸۰ برای بازی در شام آخر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در ۱۳۸۷ زلیخا را در مجموعهٔ تلویزیونی یوسف پیامبر به تصویر کشید. به تلزگی عکس های نامتعارف از کتایون ریاحی بدون حجالب در فضای مجازی منتشر شده است که در این مطلب می توانید تماشا کنید.

کیومرث پوراحمد

دو روز پس از وداع شوکه‌کننده و تلخ کیومرث پوراحمد، کارگردان سرشناس سینما، با زندگی این جهان، امروز ۱۸ فروردین ماه اعضای خانواده و همکارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران گردهم آمدند تا او خود را به خاک بسپارند.

چهره عجیب مازیار لرستانی در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد

مهرانه ربی همسر پوراحمد در این مراسم گفت: «کیومرث مرا کشت ‌و پرونده مرا بست. ما همیشه با هم بودیم. چیزی که برایم عجیب است، این است که او اصلا چنین شخصیتی نداشت و من این اتفاق را باور نمی کنم. تازگی‌ها یاد گرفته بود دست مرا می‌بوسید و می‌گفت باید شکرگزار باشم؛ نمی‌دانم چرا این کار را می‌کرد. قرار بود یک هفته‌ای برود و برگردد، من هم نمی‌توانستم بروم.

او با اشاره به اینکه پوراحمد عاشق مردم بود ،خطاب به همسرش گفت:کیومرث، خانه من خراب شد.»کی از دختران کیومرث پوراحمد نیز به نمایندگی از دیگر خواهرانش گفت: «همیشه به پدرم میگفتم فکر نمیکنم هیچ دختری پدری مثل ما داشته باشد چون او عاشقانه دخترانش و نیز ایران را دوست داشت.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • زهره

    من باورنمیکنم که اوخودکشی کرده است

  • ناشناس

    مردم ایران خانم کتایون ریاحی را بسیار دوست دارند