ماشین لباسشویی | تمیز کردن ماشین لباسشویی | افزایش عمر ماشین لباسشویی

چیکار کنیم لاستیک ماشین لباسشویی جرم نگیره؟ | ترفندهای فوق العاده جرم گیری ماشین لباسشویی

داخل ماشین لباسشویی شما معمولاً کاملاً گرم و مرطوب است. متأسفانه، این یک مکان ایده‎آل برای رشد باکتری‎ها است. پس بهتره هر چند وقت یک بار ماشین لباسشویی را تمیز کنید.

تمیز کردن ماشین لباسشویی
ویکی گردی:

جرم و کپک دور لاستیک ماشین لباسشویی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در هر ماشین لباسشویی ایجاد شده و جدای از اینکه باعث دیدن حالتی زشت و ناخوشایند برای شما خواهد شد، برای سلامتی نیز مضر است! در اینجا راهکارهای ساده خانگی برای از بین بردن و یا عدم تشکیل جرمهای ماشین لباسشویی را برایتان نوشتیم.

بعد از اتمام عملیات شستشو، آب داخل لاستیک را کاملاً توسط اسفنج خشک کنید و اگر باز هم لکه هایی را مشاهده کردید، مخلوط ۵۰% آب با ۵۰% مایع سفید کننده را روی لاستیک دور درب لباسشویی ریخته و چند دقیقه اجازه دهید که محلول لکه ها را از بین ببرد.

ترفند جرم گیری سینک ظرفشویی در سه سوت

بعد از آن کاملاً لاستیک را شسته و خشک کنید. البته باید دقت داشته باشید که پیشگیری از تولید این لکه ها بهترین راه است. زیرا لکه ها و قارچ های تولید شده در دیگ لباسشویی، امکان ایجاد ناراحتی پوستی را برای شما بوجود می آورد. بهترین کار ممکن در نگهداری صحیح از لباسشویی که توسط کارشناسان پیشنهاد می گردد، تمیز کردن ماشین لباسشویی به صورت هر چند وقت یکبار است که شما را از هر گونه بیماری و حتی برخی مشکلات دستگاه دور می نماید.

یک روش ساده برای تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی وجود دارد که در کمترین زمان مجدداً لاستیک مذکور مانند نو درخشان می‎شود.

ابتدا یک محلول تمیزکننده خانگی از 1 فنجان سفید کننده و 1 فنجان جوش شیرین را با هم مخلوط کرده و در کشوی مواد شوینده بریزید. سپس یک فنجان جوش شیرین اضافی را به درام ماشین لباسشویی، در اطراف ناحیه لاستیک اضافه کنید.

گام بعدی این است که با استفاده از محلول تمیزکننده خانگی به عنوان شوینده، در دمای حدود 90 درجه، چند چرخه شستشو را روی ماشین لباسشویی خود با درام کاملا خالی اجرا کنید.

تمیز کردن یقه پیراهن با روش های ساده و راحت

هنگامی که چرخه‌های شستشو به پایان رسید، چند قطره از مایعات شوینده را در آب گرم مخلوط کنید و با استفاده از یک پارچه تمیز و محلول صابون، لاستیک ماشین لباسشویی خود را کاملاً پاک کنید و مطمئن شوید که اطراف و زیر لاستیک را نیز تمیز می‎کنید.

فرآیند فوق را هر زمان که ماشین لباسشویی خود را تمیز می‎کنید تکرار کنید تا لاستیک شما کاملاً نو بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر