درآمد | شغل های پر درآمد | رشته های پر درآمد

اگه می خوای پول پارو کنی بخون! | رشته های تحصیلی پر درآمد ایرانی رو می شناسی؟

اگه درآمد برات خیلی مهمه و می خوای شغل و آینده خوبی داشته حتما این مقاله رو مطالعه کن تا رشته های تحصیلی پر درآمد و آینده دار رو برات معرفی کنم.

رشته های تحصیلی پر درآمد
ویکی گردی:

انتخاب صحیح رشته های تحصیلی پر درآمد ، نقش بسیار مهمی در آینده شغلی افراد دارد. چه بسا دانشجویانی که سال‌ها در یک رشته خاص تحصیل مینمایند و بعد از صرف زمان و هزینه بالا، پس از فارغ‌ التحصیلی بیکار میمانند. و یا اینکه نمیتوانند در رشته خود به فعالیت و کار بپردازند. در مقابل افرادی نیز با انتخاب درست و هوشمندانه، به سرعت جذب بازار کار میشوند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب رشته تمام جوانب کار را بسنجید و رشته های تحصیلی پر درآمد را انتخاب کنیم. به عنوان مثال میتوان رشته‌های تحصیلی که بهترین بازار کار را دارند، شناسایی کرد و از انتخاب رشته‌هایی که بازار کار آنها مناسب نیست نیز خودداری کرد. ما در این مقاله از سایت ویکی گردی یک سری از رشته های تحصیلی پر درآمد و آینده دار را برایتان معرفی کرده ایم.

 

رشته های تحصیلی پر درآمد

توضیح مفاهیم کلی ارز دیجیتال و کاربرد های آن

طبق تحقیقات صورت گرفته رشته‌های آینده‌دار در جهان شامل رشته‌های ذیل است:

رشته های آینده دار در جهان

رشته انرژی‌های پایدار و تجدیدپذیر، روانشناسی صنعتی و سازمانی، علوم جوی، طراحی بازی، اپیدمیولوژی، اینترنت اشیا، برنامه‌های ویژه علوم کامپیوتر، رباتیک، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات سلامت، مکاترونیک، مهندسی شیمی، پرستاری، مهندسی زیست پزشکی، زبان شناسی محاسباتی، فناوری اطلاعات، علم داده‌های بزرگ، مدیریت ساخت و ساز، مهندسی برق، فناوری هواپیماهای بدون سرنشین، تجزیه و تحلیل داده‌ها و هوش تجاری.

رشته های آینده دار در ایران

لیست رشته‌های آینده‌دار در ایران کمی متفاوت از رشته‌های آینده‌دار در جهان میباشند. البته این قضیه در مورد اکثر کشورها صادق است. در ایران از چند رشته علوم آزمایشگاهی، داروسازی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، پزشکی، رادیولوژی، مهندسی کامپیوتر، حسابداری و برخی از رشته‌های مدیریت به عنوان رشته‌های آینده‌دار نام برده شده است. البته اگر افراد در ایران در رشته‌های آینده‌دار جهان که به معرفی آنها پرداختیم نیز تحصیل کنند، می‌توانند آینده خوبی در زمینه شغلی داشته باشند. به خصوص افرادی که قصد مهاجرت از کشور را دارند.

یک راه‌ حل خلاقانه برای استخراج بیت کوین!

پردرآمدترین رشته‌ها در ایران

طبق آمارها، در حال حاضر پردرآمدترین رشته‌ها در ایران عبارت است از کامپیوتر، مدیریت از جمله مدیر مالی، مدیریت بازرگانی گرایش بیمه، علوم آزمایشگاهی، داروسازی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، رشته‌های پزشکی، ریاضی، مهندسی. این رشته‌ها را می‌توان جز رشته‌های پول‌ساز نیز دانست. البته به این لیست می‌توان رشته‌های حسابداری، گرافیک و فناوری اطلاعات را نیز اضافه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر