رئالیتی شو جوکر | فصل هفتم جوکر

صداهای عجیب و جلف بازی در فصل هفتم جوکر | از سنت خجالت بکش + فیلم

درفصل هفتم سریال جوکر امین حیایی، سام درخشانی، حامد آهنگی، یوسف صیادی، علی استادی، غلامرضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد و سیروس میمنت به هنرمندی پرداخته اند.

فصل هفتم جوکر
ویکی گردی:

حرکات عجیب و جلف بازی های تعدادی از شرکت کننده های جوکر همچنان جنجال هایی به پا می کند و مورد انتقاد قرار می گیرد البته که این کار ها باعث خنده مخاطبان می شود و باعث محبوبیت این شو بین بینندگان شده است. در فصل هفتم جوکر، علی استادی به شوخی خطاب به یکی از شرکت کنندگان تذکر می دهد و می گوید: از سنت خجالت بکش!

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از دو هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد. مجموعه جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است.

در این مجموعه تعدادی از افراد مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی برای خنداندن همدیگر رقابت می کنند اما نکته اصلی این چالش در جایی است که خودشان نباید بخندند، این برنامه از برنامه های موفق خارجی الگو برداری و ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر