وام | وام مسکن | شرایط دریافت وام مسکن

وام شگفت انگیز برای خرید مسکن | واجدین دریافت این وام چه کسانی هستند؟

معاونت آموزشی وزارت بهداشت موضوع موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید، ساخت وام ودیعه مسکن اعضای هیات علمی علوم پزشکی را ابلاغ کرد.

وام
ویکی گردی:

وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت  وام فوری  را بخوانید.

 دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ موضوع موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید، ساخت و ودیعه مسکن اعضای هیات علمی علوم پزشکی را ابلاغ کرده است.

شرایط ضمانت وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

در این نامه آمده است: به پیوست نامه شماره ۰۱/۳/۵۴۴۴ مورخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن اعضای هیات علمی دانشگاهها تا مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ (میلیارد ده) ریال با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار با دوران بازپرداخت حداکثر ۲۰ سال و همچنین ودیعه مسکن با پرداخت تسهیلات مذکور به میزان ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ (میلیارد سه) ریال و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و بازپرداخت ۵ ساله ارسال می شود.

وام

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده است که اقدامات لازم انجام شود.

وام فوری | خدمات بانک آینده به متقاضیان خودروهای خارجی

اخیرا وزارت صمت به مشتریان خودروهای خارجی اعلام کرده که به منظور دریافت این نوع اتومبیل‌ها باید در یک حساب وکالتی مبلغ مشخصی را بلوکه کنند. بانک آینده به عنوان یکی از بانک‌های پذیرنده این میزان پول معرفی شد. این مجموعه به منظور راحتی و رفاه مشتریان خود امکان وکالتی کردن حساب به صورت غیرحضوری را به وجود آورده است. افراد به منظور انجام این کار کافی است به وب سایت اصلی بانک آینده یا شعب طرح‌های پیش فروش خودرو یا سامانه‌های مرتبط سایپا و ایران خودرو مراجعه کنند.

پیش‌بینی هواشناسی طی روزهای آینده

بانک آینده یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب ریالی و ارزی، سرمایه گذاری، اختصاصی و شرکتی و الکترونیکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد./کاماپرس

وام فوری 500 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت به منظور کمبود نقدینگی این امکان را دارند تا با ایجاد میانگین حساب مناسب، تا سقف 500 میلیون تومان از طرح «شایان» وام دریافت کنند.

به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت را دارند که حداقل 1 ماه از خواب سپرده‌شان در یکی از شعب این مجموعه گذشته باشد. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین 8 تا 18 درصد اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند براساس اعتبار شغلی اعتبارسنجی می‌شوند. علاوه بر این، متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی هم داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک ملت از ادغام چندین بانک قدیمی تشکیل شد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در حال حاضر در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک علاوه بر این موارد، مسئولیت اجتماعی زیادی دارد و برای انجام آن گام برمی‌دارد.

پیش‌ بینی قیمت بیت کوین در شروع هفته ایالات متحده + جزئیات

تقدیر رئیس جمهور سابق از این بانک، کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودای، کسب مقام نخست در بین‌ بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌ها در سال 1382 و … بخشی از دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است./کاماپرس

بانک‌ها در پایان مهر ماه امسال، 38 درصد بیشتر از پایان سال قبل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌اند.

بررسی جدیدترین آمار عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور در پایان مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که مانده تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری ۴۱۲۵۶.۶ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اسفند سال ۱۴۰۰ که ۳۵۴۰۸.۸ هزار میلیارد ریال بود ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰.۴ درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری قرض‌الحسنه را تشکیل داده و حجم عمده عملکرد تسهیلاتی بانک‌ها مربوط به مرابحه با ۳۷.۸ درصد و فروش اقساطی با ۱۴.۲ درصد است.

به لحاظ عددی در پایان اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ معادل ۴۲۸۳.۱ هزار میلیارد ریال از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور قرض‌الحسنه بوده که این میزان نسبت به اسفند ماه سال قبل که ۳۰۹۱.۷ هزار میلیارد ریال بوده، ۳۸.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • مهدی رازی

    من چندین ساله حساب دارم بانک ملت پدرم هم بازنشسته همین بانکه جندین بار مراجعه کردم برای وام ولی خیلی اذیت میکنن اینایی که میگین وام میدم دروغ 😡

  • صادق

    بلی‌همه‌چیز‌مال‌پولداراست‌حتی‌وام‌خودرو‌خارجی
    بیچاره‌مستاجر‌...
    مملکت‌مال‌‌کاخ‌نشین‌هست

  • م

    حق مسکن معلولان بدون خونه
    #یارانه_معلولان🙏
    #ماده_۲۷_معلولان_شدید_و_خیلی_شدید🙏
    #سهام_عدالت_جاماندگان_بهزیستی_واریز_کنید🙏
    #معشیت_معلولان_🙏
    #وضعیت_بد_خانواده_های_مددجویان🙏
    #همیشه_شرمنده_زنو_بچه_هامون_هستیم_با_اندک_حقوق_ماهیانه_😢
    #حق_مسکن_مددجویان_بدون_خونه_اجاره_نشین
    سلام لطفا عیدی معلولان تا به امسال ۱۴۰۱سابقه نداشت عیدی معلولان واریز نکنند هنوز ۱۳روز از عید گذشته خبری از عیدی معلولان نیست پیگیری کنید لطفا واریز بشه همچنین سهام جاماندگان بهزیستی زودتر بحساب سرپرستشان واریز کنید ممنون حتی با ۳ معلولیت شدید خونه هم نداریم اجاره نشین هستیم سپاسگزارم زودتر واریز کنید🙏🙏🙏

  • صفر علی پا شای

    سلام خسته نباشید من بیماری صعبل علاج دارم اتروز اسم دیابت دیسک کمر معلولیت زهنی روحی روانی معلولیت جسمی قضوف پاهایم باید ویلچر بخرم ۹۸سکته کردم ۴۰روز فیزترآبی رفتم خوب نشدم نوار عصب عضله رفتم آرنج دستم باد کرده بعضی موقع توب کوچه‌ای گم میشوم اختلال دارم گم میشوم یارانه من بزنید ۳فرزند دم بخت دارم خواستگار می‌آید ولی پول ندارم جهیزیه بخرم

  • ناشناس

    نسیب سرمایه داران آنها ی که ملک مال دارن نه بدبخت بیچاره

  • هادی

    این وامها رو فقط خوده کارمندان بانک میگیرن یک کارمند معمولی بانک الان دو تا خونه دوتا ماشین باغ مغازه اینارو از کجا میارن ...

  • اسدی

    سوالی داشتم؛ لطف میکنید اگر پاسخ را می‌دانید بفرمایید: با توجه به اینکه این مبلغ و حتی چند برابر آن برای خرید آپارتمان در تهران کافی نیست؛ آیا می‌شود سه دانگ یک آپارتمان را با استفاده از این تسهیلات خریداری کرد؟