سریال نون خ | بازیگران سریال نون خ

سن واقعی و همسر پاشا جمالی، مهیار نون خ فاش شد + توضیحات

پاشا جمالی در سریال نون خ نقش مهیار همسر روژان را بازی میکند که در ادامه مروری بر نقش های وی در فیلم های دیگر می پردازیم.

سریال نون خ
ویکی گردی:

پاشا جمالی در سریال نون خ نقش مهیار همسر روژان را بازی میکند که در ادامه مروری بر نقش های وی در فیلم های دیگر می پردازیم. یکی از بازیگران سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی پاشا جمالی می باشد که در این سریال نقش مهیار را بر عهده دارد. به بهانه پخش سری چهارم سریال نون خ این سریال مروری بر فیلم های پاشا جمالی داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سن پاشا جمالی، بازیگر سریال نون خ

از ما در مورد سن پاشا جمالی سوال کرده بودید که در این رابطه باید بگوییم، این بازیگر متولد خرداد ماه 1370 است و در لیست بازیگران دهه هفتادی قرار دارد. پاشا جمالی در سریال نون.خ بازیگر نقش مهیار است که دلباخته دختر نورالدین خانزاده است و با شخصیت جالبی که در این سریال دارد داستان های دیدنی برایش رخ میدهد.

سانسور جدید تلویزیون علیه عادل فردوسی‌ پور + فیلم

ازدواج و همسر پاشا جمالی، مهیار نون خ

پاشا جمالی که به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان، مشغول فعالیت می باشد، تا به امروز هیچ خبر رسمی در مورد ازدواج خود منتشر نکرده و اینطور که پیداست مجرد است.

بازی در سریال نون.خ و در کنار سعید آقاخانی یکی از تجربه های خوب پاشا جمالی بود که باز هم با آغاز پخش فصل دوم این سریال تکرار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر