سریال نون خ | روژان سریال نون خ

بزرگترین راز زندگی هدیه بازوند لو رفت! | روژان سریال نون خ، دختر کدوم مسئول معروفه؟

بازیگر معروف سریال نون خ سعید آقاخانی با انتشار تصویری خانوادگی و توضیحی شفاف به برخی مطالب منتشر شده پاسخ داد.

سریال نون خ
ویکی گردی:

با پخش سریال نون خ 4 و حضور دوباره بازیگران اصلی این فیلم همچون روژان سریال نون خ، مخاطبان را مشتاق کرد تا بیشتر در مورد این بازیگران کرد زبان بدانند. سریال جدید سعید آقاخانی کارگردان سریال پربیننده نون خ است که روایت کمدی دارد به عنوان سریال نوروزی از شبکه اول سیما هر شب پخش می شود. کارگردان معروف سریال راز بقا این بار هم با تعداد زیادی از بازیگران وعوامل سریال نون خ همکاری داشته است.

خبری در مورد اینکه روژان سریال نون خ دختر یکی از مسئولان است منتشر شده بود که هدیه بازوند سریال نون خ 4، در یکی از پست های اینستاگرامیش که در ادامه مشاهده خواهید کرد، درباره شایعه آقا زاده بودنش توضیحاتی ارائه داد.

عکس شوهر ناخواسته ژاله صامتی لو رفت!

سریال نون خ

هدیه بازوند دختر استاندار کرمانشاه نیست

هدیه بازوند ایفاگر نقش بیتا در سریال راز بقا با انتشار عکس پدرش و ارائه توضیحاتی، اعلام کرد که استاندار کرمانشاه پدر وی نیست و نوشت:

یه نفر هست که میدونم میشنوه درد دلامو..

میگیره دستمو آروم،همیشه داره هوامو..

یه نفر هست که امیدم رو،نمیزاره بمیره..

شب و روز عشقش همینجا،توی این سینه اسیره..

یه نفر هست که محاله،منو جایی جا بزاره..

تا ببینه بیقرارم،میبینم اون بیقراره..

من هنوز چیزی نگفتم،همه حرفامو میدونه..

تا میاد اشک توی چشمام،خودشو زود میرسونه..

*به وقت دلتنگی برای بابای عزیزم

*من به فدات بابایی

معرفی 5 سریال هندی پرطرفدار در ژانرهای مختلف + عکس و توضیحات

پ.ن:با کمال ادب و احترام به جناب آقای هوشنگ بازوند، استاندار شریف و زحمتکش کرمانشاه، میخواستم اعلام کنم بنده دختر ایشون نیستم و هیچگونه نسبت فامیلی با ایشون ندارم و فقط یک تشابه نام خانوادگیه مثل صدها تشابه دیگه ای که همه جا هست

مختصر بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر نقش بیتا در سریال راز بقا

هدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 مرداد سال 1366 در بندرعباس است اما اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می باشد. این بازیگر جدیدالورود سینمای ایران فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد و پس از گذراندن کلاس های بازیگری پا به عرصه هنر نهاد و اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه در نقش موش بند به دست‌آورد.

او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت ایفا کرد و با حضور در سریال نون خ در نقش روژان به شهرت رسید. او در سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقا خانی و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی نقش بیتا را بازی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر