طالع بینی | طالع بینی سال 1402 | طالع بینی سال خرگوش

طالع بینی سال خرگوش بر اساس ماه تولد | فال سال ۱۴۰۲ متولدین هر ماه

در این مطلب از سایت ویکی گردی طالع بینی واقعی سال خرگوش بر اساس ماه تولدتان را بخوانید.

طالع بینی سال خرگوش
ویکی گردی:

طالع بینی سال 1402 (سال خرگوش) بر اساس ماه تولدتان را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. در این مطلب از ویکی گردی به بررسی فال سال ۲۰۲۳ برای همه‌ی ماه های سال و طالع بینی سال 2023 میلادی ، طالع بینی سال خرگوش برای متولدین سالهای دیگر و طالع بینی سال خرگوش و همچنین فال هزار و چهارصد و دو شمسی برای نیمه اول سال و نیمه دوم سال برگرفته از فال حافظ می پردازیم.

 

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

مطابق فالنامه سال 1402 شما، ممکن است با فرصت‌های جدیدی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود روبرو شوید. بهتر است که این فرصت‌ها را چندین بار بالا و پایین کنید و با استفاده از آن‌ها به رشد و پیشرفت خود بپردازید. سال جدید برای شما سالی پر از فرصت‌های جدید و چالش‌هایی است که به دنبال آن‌ها باید بگردید و آن‌ها را به نفع خودتان بهره‌برداری کنید.

فال و طالع بینی با رقم آخر سال تولدت + تفسیر

قبل از آغاز یک پروژه بهتر است مطمئن باشید که تمام ابزار و تجهیزات را فراهم و مهیا کرده اید سپس قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

همچنین در فال امسال شما آمده است که امکان دارد با چالش‌هایی در زمینه سلامتی مواجه شوید. برای حفظ سلامتی، بهتر است که به مراقبت از خود و تغذیه مناسب توجه کنید و از فعالیت‌های ورزشی مناسب برای بدن خود استفاده کنید. در مورد روابط، این سال برای شما می‌تواند با تغییراتی بسیار خوبی همراه باشد، شما با کار کردن روی نقاط قوت و ضعف خود و با تمرکز بر ارتباطات مثبت، می‌توانید روابط خود با دیگران را تقویت کنید و فرصت های خوبی را پیدا کنید.

در مورد سفرهای خارجی، بهتر است برنامه سفر خود را در سال جاری به تعویق بیندازید، زیرا ممکن است با مشکلاتی در این زمینه مواجه شوید که نتوانید آن ها را حل کنید. در مورد مسائل مالی، سال جاری برای شما فرصت‌های خوبی در خصوص سرمایه‌گذاری و سوددهی خواهد داشت. اگر می خواهید کار بزرگی انجام دهید فعلا دست نگه دارید تا زمانش فرا برسد.

امسال تصمیمات سختی پیش روی دارید و به همین خاطر معمولا پروژه های خود را به تعویق می اندازید که بعدا باعث پشیمانی تان می شود. در برخورد با مشکلات بسیار احساسی برخورد می کنید و به همین علت گاهی اوقات تصمیمات غلطی هم می گیرید که ترکش های آن خیلی ها را در بر می گیرد.

 فال سالانه عاطفی شما : زندگی متفاوتی خواهید داشت. طبق اخترشناسی ازدواج شما امسال سرپرست خوبی برای خانواده خواهید بود. در این سال شادی ترین لحظه ها را تجربه خواهید کرد. مطمئناً از شریک زندگی خود خبر خوبی خواهید گرفت.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت به عنوان افرادی خلاق و پرانرژی شناخته می‌شوند. آن‌ها اغلب به دنبال داشتن رویاهای بزرگ و پیگیری شغل‌هایی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به صورت خلاقانه به مسائل نگریسته و آن‌ها را حل کنند. اگر متولد اردیبهشت هستید سال هزار و چهارصد و دو برای شما سالی پر از تجربه‌های جدید و پرهیجان خواهد بود و در زمینه کاری بسیار موفق خواهید بود.

امسال شما می‌توانید در کارهایی که به آن علاقه دارید واقعاً برجسته شوید و پیشرفت خوبی داشته باشید. همچنین در طول سال، شما به سرعت از رویدادهای جاری در جهان آگاه خواهید شد و ممکن است در برخی از موضوعات اجتماعی و سیاسی شرکت کنید. شما امسال بر خلاف قبل هیچ چیز نمی تواند اعتماد به نفس شما را کم کند زیرا به درک متقابلی از خود و توانایی‌هایتان رسیده اید.

بگو فرزند چندمی تا بگم کی هستی

در ابتدای سال اخبار خوبی می شنوید که مزد زحماتی است که قبلا کشیده اید. در سه ماه دوم سال فرصت های خوبی برای مسافرت به دور و نزدیک برای شما فراهم خواهد شد، فرصت را از دست ندهید اغلب چنین فرصت هایی در زندگی نصیب شما نمی شود.

در سال ۱۴۰۲، شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می‌توانند شما را با شغل‌ها و فرصت‌های جدیدی آشنا کنند. با این افراد با احترام برخورد کنید و از فرصت‌هایی که از آن‌ها به دست می‌آورید استفاده کنید. در سال آینده بهتر است که برای خود وقت بیشتری بگذارید و به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید. تمرینات بدنی و رژیم غذایی سالم به شما کمک می‌کنند تا از نظر جسمانی و روحی سالم باشید.

عدد شانس شما ۵، ۳۵ و ۸۲ می باشد.

رنگ قدرت اردیبهشت ماهی ها سبز است.

 فال سالانه عاطفی شما : امسال برای شما و همسرتان سالی پر از شادی با روزهای خوش زیادی خواهد بود. سو تفاهم و جر بحث های بسیار کمی خواهید داشت که به سادگی قابل حل شدن می باشد.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متولدین خرداد به عنوان افرادی با صفاتی مثل مهربانی، خلاقیت، جرات، سخاوت و… شناخته می‌شوند. متولدین این ماه به طور کلی به هنر علاقه زیادی دارند و به خوبی در زمینه هنری و فرهنگی موفقیت‌های زیادی کسب می کنند. اگر متولد خرداد ماه هستید با کمک خدا و سعی و تلاش خودتان سال ۱۴۰۲ برای شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهد بود.

سال گذشته برای شما بسیار سخت بود اما از آن یاد گرفتید که بدون تلاش نمی شود موفق شد. امسال با فرصت های شغلی خوبی رو به رو می شوید که اگر تلاش و پشتکار داشته باشید پیشرفت خیلی بزرگی می کنید. همچنین باید سعی کنید به تعادل بین کار و زندگی توجه بیشتری داشته باشید و با کنترل احساساتتان به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید.

در زمینه سلامتی باید به خود بیشتر توجه کنند و درمان درستی برای بیماری‌هایی که قبلاً درمان نشده‌اند، انتخاب کنید. در سال ۱۴۰۲ در ارتباط با دیگران، باید بر کیفیت و نه کمیت تمرکز کنید و دوستانی را انتخاب کنید که واقعاً به شما ارزش می‌دهند. از لحاظ روحی و جسمی، سال جدید بهترین زمان برای بهبود وضعیت خود است. در سال جدید گاهی اوقات هزینه های شما بیشتر می شود پس بهتر است کمی مراقب باشید. توصیه می کنیم کمی مراقب بازار سرمایه و بورس باشید. در ماه های پایانی سال فرصت بهتری برای موفقیت اقتصادی و رشد خواهید داشت.

در سال جدید با یکی از دوستان قدیمی تان که دچار مشکل شده بودید آشتی می کنید و همین آشتی باعث به وجود آمدن اتفاقاتی می شه که حسرت می خورید که چرا با همدیگر قهر بوده اید. اگر شغلتان باعث می شود احساس استرس و ناراحتی کنید، ممکن است لازم باشد آن را تغییر دهید.

فال سالانه عاطفی شما : در سال 1402 شما قبل از ازدواج شانس ملاقات چندین باره با شریک زندگی خود را خواهید داشت. علاوه بر این، شما با شریک زندگی خود دوستی خوبی خواهید داشت و به دنبال ازدواج خود خواهید بود.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 طبق فال سالانه ۱۴۰۲، این سال برای شما پر از فرصت های جدید خواهد بود که می توانید از آنها بهره ببرید و به آرزوهایتان نزدیک شوید. در طول این سال، می توانید مهارت های جدید یاد بگیرید و به رشد و پیشرفت خود ادامه دهید. البته گاهی اوقات امکان دارد با برخی چالش‌ها و نواقص نیز مواجه شوید اما باید به خودتان اعتماد کنید و از تجربیات گذشته تان استفاده کنید.

در فال سالانه شما آمده است که امسال در زمینه عاطفی، ازدواج و برقراری روابط دوستی و عاطفی با دیگران بسیار موفق عمل خواهید کرد و روزهای خوب و خاطره انگیزی را خواهید ساخت. متولدین تیر معمولا به دنبال عشق، هیجان و زندگی به معنای واقعی هستند اما شما مدت هاست که از این باورها فاصله گرفته اید، امسال زمان مناسبی است که خود را بازیابی کنید و به دنبال یافتن تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز باشید.

در زمینه شغلی، امسال وقت آن است که دیگر به عنوان یک فرد پرشور و مصمم در محیط کار خود شناخته شوید و به سمت جایگاه‌های بالاتر در سازمان حرکت کنید. در زمینه سلامتی نیز باید از تمرینات ورزشی منظم و تغذیه سالم پیروی کنید تا یک لایف استایل خوب و سالم داشته باشید. اگر بتوانید به رژیم غذایی خود پایبند باشید، شک نکنید از نظر ذهنی نیز به ایده ها و چیزهای جدیدی دست پیدا می کنید.

اگر کار قانونی یا دادگاهی دارید، اگر توی این مسیر دوندگی هایی کردید به زودی شخصی توی این راه به شما کمک می کنه، شک نکنید حکم به نفع شما صادر خواهد شد. کسانی که منتظر قبولی کنکور یا در زمینه تحصیلی و کاری هستند قبولی و پیروزی دیده می شود و به زودی موانع از جلوی راه شما برداشته می شود. هر چند وقت یکبار با پدر و مادرتان صحبت کنید زیرا آن ها نگران شما هستند پس سعی کنید به آن ها دلگرمی بدهید.

 فال سالانه عاطفی شما : در فال شما آمده است که ممکن است تأثیرات مثبت و منفی در زندگی متاهلی خود داشته باشید. طبق گزارش پیش بینی ازدواج ممکن است با همسرتان سوء تفاهم هایی داشته باشید.با آرام بودن و داشتن روابط خوب با همسرتان از نزاع های ناخواسته جلوگیری کنید. برای هر مسئله ای وحشت نکنید، با شریک زندگی خود صحبت کنید تا همه مشکلات به خوبی حل شوند.

سرنوشت تو و عشقت تو سال 1402 چی میشه؟

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

در فال سالانه شما آمده است که به دنبال رویاهای جدیدی خواهید بود. شاید این رویاها قدرتمندتر و جذاب‌تر از همیشه باشند و بتوانند شما را به سمت موفقیت‌های بزرگتری هدایت کنند. بهترین راه برای دستیابی به این رویاها، پیوستن به جامعه‌ی محیطی مثبت است. افرادی که برایتان الهام بخشند، از شما یاد بگیرند و به شما انگیزه دهند. امسال سال تغییر است و اگر نتوانید خودتان را تغییر دهید باید شرایط سختی را باید تحمل کنید.

در سال جدید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، پذیرش تغییرات و بررسی شرایط فعلی است. اگر احساس می‌کنید که در مسیری نادرست هستید، باید اقداماتی را انجام دهید تا به مسیر درست بازگردید. مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید، عشق و ارتباطات با دیگران است. در این سال، ارتباطات خود را با دوستان و خانواده‌تان تقویت کنید و به دنبال زندگی عاشقانه و شادی با شریک زندگی‌تان باشید.

در سال ۱۴۰۲، باید به مراقبت از سلامتی خود نیز توجه کنید. ورزش، تغذیه سالم و به دنبال آرامش و استراحت بودن، از جمله راه‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای داشتن حالی بهتر استفاده کنید. همچنین با رعایت این نکات، می‌توانید انرژی و قدرت بیشتری برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید. شک نکنید که با اعتماد به نفس و تلاش مداوم به همه چیز می رسید.

اگر در خانه دختر دم بخت دارید به زودی برایش ازدواج دیده می شود یا ازدواج یکی از دخترهای اقوام در پیشه در کل پیشنهاد ازدواج برای مجردین به خصوص خانم ها به واسطه دوستی دیده می شود. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل یا قاضی خواهید رفت، شک و تردید نداشته باشید و با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد.

عدد شانس شما ۶، ۳۹ و ۸۳ می باشد.

رنگ قدرت مرداد ماهی ها نارنجی است.

 فال سالانه عاطفی شما : امسال زندگی عاطفی شما بیشتر از هر زمان دیگری به نحوه برخورد شما به همسرتان بستگی خواهید داشت. درست است که شما سرپرست خوبی برای فرزندانتان هستید اما سعی کنید در زمینه برخورد با همسرتان نیز پیشرفت هایی داشته باشید.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متولدین شهریور به دلیل داشتن صفاتی مانند هوش، اعتماد به نفس، علاقه‌مندی به تحصیل و آموزش و علاقه به کار و فعالیت، در سال جدید نسبت به متولدین سایر ماه ها به موفقیت‌های بیشتری دست خواهند یافت. این سال برای آنها فرصت‌های بسیاری برای بهبود شرایط مالی و شغلی خواهد داشت. احتمالاً در این سال با تغییراتی در محیط کار خود روبرو خواهید شد و باید برای تطبیق با آنها تلاش کنید.

در زمینه عاطفی، متولدین شهریور ماه ممکن است به دنبال یافتن شریکی باشند که با آنها در یک سطح احساسی و فکری قرار داشته باشد. آنها به دنبال رابطه‌ای پایدار هستند و ممکن است در سال جدید به دنبال تغییراتی در زندگی عاطفی خود باشند. در کل امسال از نظر عاطفی یک سال پر از فراز و نشیب دارید.

در سال هزار و چهارصد و دو خیلی مهم است که بتوانید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کنید و از احساس خستگی جلوگیری کنید. شما انسان کاری هستید اما در مسیر درستی نیستید و به اندازه که تلاش می کنید نتیجه نمی گیرید، سعی کنید امسال بیشتر در محیط های حضور داشته باشید که آدم های بزرگ به آنجا می آیند. اگر بتوانید با انسان های موفق ارتباط برقرار کنید نتایج خیلی خوبی می گیرید زیرا شما لایق این نتایج هستید.

در فصل پاییز در یک جوی قرار می گیرید که ممکن است افکار منفی شما را احاطه کند و زیر فشارهای زیادی قرار بگیرید. مثلا ممکن است خانواده به شما فشار بیاورند که ازدواج کنید و یا دنبال یک شغل خوب باشید در اینگونه مواقع اصلا نا امید نشوید و با خونسردی به کارهایتان ادامه دهید. انگار نسبت به چیزی یا موضوعی ترس دارید که تا شهریور ماه از تمام این سردرگمی و دلتنگی ها نجات پیدا می کنید.

عدد شانس شما ۱۶، ۷۹ و ۹۰ می باشد.

رنگ قدرت شهریور ماهی ها قهوه‌ای است.

 فال سالانه عاطفی شما : در طی سال جاری سوء تفاهم هایی با شریک زندگی خود خواهید داشت. همه‌ی دعواهای شما به خاطر مسائل غیر مهم خواهد بود که بعد شما از آن پشیمان خواهید شد.

عضو حساس بدن متولدین هر ماه کدام است؟

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

برای متولدین مهر، سال جدید با نشانه های خوبی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد که سال ۱۴۰۲، سالی پر از شادی و خوشبختی برای شما خواهد بود. به تازگی در کلاسی جدید ثبت نام کرده اید تا بتوانید تغییرات مثبتی در زندگی خود به وجود بیاورید، این تصمیم شما خیلی خوب بوده است اما سعی کنید از این فرصت استفاده کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. البته بیشتر به دنبال دوستان و همکاران خوب و موثر باشید.

شما انسان خوش قلبی هستید و با کمک کردن به دیگران انرژی مضاعفی می گیرید. اگر امسال از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار داشتید حتما به کسانی که در شرایط دشوار قرار دارند کمک کنید. در زمینه شغلی و تحصیلی، امسال می‌تواند برای شما سالی پر از انتخاب‌های مهم باشد. از این رو، توصیه می‌شود که به طور ویژه به تعهد و پشتکار خود در رسیدن به اهداف خود توجه کنید و به همان اندازه هم مهربان و مسئولیت‌پذیر باشید.

در زمینه عاطفی، شما انسان احساسی هستید اما بهتر است در سال 1402 زیاد دنبال روابط عاشقانه نباشید و تمرکز خود را روی موفقیت کسب و کارتان بگذارید زیرا در سال های گذشته به علت آگاه نبودنتان تجربه خوبی در زمینه عاطفی نداشتید. امسال به دنبال شناخت بهتر خود و ارتباط بهتر با خودتان باشید تا در آینده بتوانید یک رابطه پایدار و خوب داشته باشید. مطمئن باشید در آینده وقت زیادی برای خوشگذرانی با همسرتان خواهید داشت.

به طور کلی شما سال نسبتا خوبی دارید و تعداد زیادی از انتظاراتتان برآورده می شود اما امکان دارد در برخی از لحظات سال جدید به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید فکر کنید قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست.

عدد شانس شما ۷، ۵۵ و ۸۶ می باشد.

رنگ قدرت مهر ماهی ها صورتی است.

فال سالانه عاطفی شما : شما باید در طول این سال با همسرتان آرام و مهربان باشید. پیش بینی های اخترشناسی ازدواج در سال 2023 می گوید که زندگی زناشویی شما تا فروردین ۱۴۰۲ بسیار شاد خواهد بود. اما ممکن است بعد از گذشتن از ماه فروردین در ماه مهر با مشکلاتی روبرو شوید.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

طبق فال سالانه ۱۴۰۲ شما، با شخصی آشنا می شوید که تاثیرات خیلی مثبتی در زندگی‌تان می گذارد. این شخص می‌تواند معشوق، همکار و یا حتی یک راهنمای مهم برای شما باشد. در اواسط سال فرصت‌های شغلی خوبی دریافت می کنید ولی چون اعتماد به نفس بالایی ندارید امکان دارد از این پیشنهادها بترسید. به خودتان اعتماد کنید و از توانایی‌های خود استفاده کنید. شما لیاقت این فرصت ها را دارید.

در فصل پاییز، با چالش های خانوادگی زیادی رو به رو می شوید و خیلی از دوستانتان از شما ناامید می شوند اما از آنجایی که شما یک آبانی شجاع هستید، می توانید در این برهه زمانی به دور از هرگونه بحران و تنش، به زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید در نهایت، در انتهای سال، همه خواهند فهمید که شما چقدر پیشرفت کرده اید!

در سال گذشته تحت تأثیر برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی نتوانستید آن طور که باید از زندگی‌تان لذت ببرید و کمی نا امید شده اید اما این روزها باید به امید بهبود شرایط و گذر از این دوره سخت تلاشتان را بیشتر کنید زیرا با خلاقیت و پشتکاری که شما دارید احتمالاً بتوانید راه حل‌های نوآورانه ای برای مسائل پیش رو پیدا کنید.

یک هدیه گرانقیمت مثل طلا یا چیز با ارزشی دریافت می کنید و برای مجردین حلقه ازدواج دیده می شه که برای شما واقعا غیر منتظره و غافلگیرانه هست. از آنجایی که روابط عاشقانه برایتان اهمیت دارد قدرت های مثبت کیهانی به شما کمک خواهند کرد تا سال خوبی از نظر احساسی داشته باشید.

عدد شانس شما ۲۷، ۵۳ و ۸۹ می باشد.

رنگ قدرت آبان ماهی ها سیاه است.

فال سالانه عاطفی شما : زندگی شما وارد مراحل پیچیده ای خواهد شد. همسرتان از دست شما بسیار عصبی می باشد سعی کنید که شادی را به شریک زندگی خود برگردانید آنگاه خواهید دید که همه چیز خود به خود خوب خواهد شد.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

فال سال ۱۴۰۲ برای آذر ماهی های عزیز، در طالع بینی امسال شما آمده است که در این سال به شما پیشنهاد می‌دهیم که در کنار فعالیت‌های روزمره خود، به کارهای خیر و انسانی نیز اهتمام بیشتری بدهید. این کار به شما رضایت بیشتری از زندگی خواهد داد و به دیگران نیز کمک می‌کند. امسال، شروع به مطالعه و یادگیری اطلاعات جدید کنید و از این طریق دانش خود را افزایش دهید.

با توجه به اینکه آذر ماه نشان‌دهنده پایان پاییز و آغاز زمستان است، در این سال بیشتر از خود مراقبت کنید و برای پاسخگویی به نیازهای بدنی خود به تغذیه سالم و ورزش منظم توجه کنید. از نظر روحی نیز باید تغییراتی در خود ایجاد کنید و در این زمینه، به دنبال مواردی مانند مدیتیشن، یوگا یا تمرینات تنفسی باشید.

افکار منفی خود را دور بریزید و به دنبال دیدن زیبایی هایی در زندگی خود باشید. زیبایی هایی که می‌تواند به شما انگیزه و انرژی لازم برای رسیدن به هدف‌هایتان را بدهد. به دنبال یافتن چیزی جدید و خلاقانه باشید. امسال برای شما سال جهش و ایجاد تغییرات بزرگ است. هر چه زودتر نقاط قوت خود را کشف کنید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید سپس به دنبال موضوعاتی باشید که به آن‌ها علاقه دارید و از طریق آن برای خودتان کسب درآمد کنید.

پول بزرگی مثل وام یا قرعه کشی یا ارثیه تا شش وعده دیگ به دست شما خواهد رسید. شما انسان صبور مسئولیت پذیری هستید و مشکلات زیادی را روی دوشتان دارید که سنگینی می کند، هر چه زودتر یک همدم برای خود پیدا کنید زیرا از نظر روحی در معرض آسیب های زیادی هستید.

 فال سالانه عاطفی شما : از طریق دوستان با کسی آشنا می شوید که بسیار مناسب ازدواج و تشکیل خانواده می باشد. وقت را تلف نکنید و به خانواده خود همه چیز را بگویید. در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین دی

در فال سالانه 1402 شما دی ماهی عزیز آمده است که امسال با تحولات جدیدی در زندگی خود مواجه خواهید شد و تجربه های جدیدی کسب خواهید کرد. امسال وقت آن است که با اعتماد به نفس و تلاش مستمر، به اهداف خود دست پیدا کنید و موفقیت های بزرگی برای خود و خانواده‌تان کسب کنید. در روابط خود با دیگران، به شفافیت و صداقت توجه ویژه ای داشته باشید.

از نظر روحی کمی خسته هستید و باید با دوستانی که به شما انرژی می دهند رفت و آمد کنید و از پشتیبانی آن ها بهره مند شوید. در سال جدید، از خودخواهی دوری کنید و بیشتر به مسائل دیگران توجه کنید و به کمک و حمایت آن ها بپردازید. راه سند زدن امسال برای شما باز می باشد، اگر موقعیت خرید زمین یا خانه برای تان پیش آمد حتما با تحقیق کامل آن را بخرید زیرا سود خوبی از طریق آن کسب می کنید.

پرحرف ترین آدم ها متولدین کدوم ماه هستن؟

در اوایل سال ممکن است از طرف دوست یا برخی افراد نزدیک، مشکلاتی برای تان ایجاد شود و در برخی از لحظات امسال ذهنتان کمی دچار آشفتگی و پریشانی می شود که تقریبا تا اواسط زمستان این پریشان خاطری حل می شود. اگر ضرری داشته اید یا پولی از دست داده اید این موضوع در سال جدید برای شما حل می شود و بازگشت پول دارید.

افرادی که قصد دارند افق های تجاری خود را گسترش دهند، احتمالاً در اواسط سال وارد کار شراکتی خواهند شد. در نزدیکی روز تولدتان امکان دارد با صمیمی دوستتان به مشکل بخورید و با یکدیگر قهر کنید. شما در کنترل خشمتان خیلی مشکل دارید و اگر نتوانید الان و در جوانی این مشکلتان را حل کنید در آینده با چالش های بسیار بزرگ تری رو به رو می شوید.

عدد شانس شما ۳، ۶۶ و ۸۴ می باشد.

رنگ قدرت دی ماهی ها زغالی است.

 فال سالانه عاطفی شما : زندگی زناشویی شما روز به روز قوی تر خواهد شد. علاوه بر این به نظر می رسد زندگی زناشویی شوخ طبعی دارید که باعث می شود سختی های زندگی را به خوبی پشت سر بگذارید. ایمان داشته باشید که شریک زندگی شما در تمام شرایط مانند نگهبان مراقب و پشتیبان شما خواهد بود.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

در آغاز سال 1402 ، انرژی خوب و مثبت زیادی را دریافت خواهید کرد. سال جدید ممکن است یکی از دگرگون کننده ترین سال‌های دهه‌های اخیر زندگی شما باشد.  در سال جدید به هر کاری متوسل خواهید شد تا راه و روش خود را پیاده کرده و به هدف تان دست پیدا کنید.

طالع بینی سال جدید می گوید که اگر خانم هستید امسال در تلاش باشید که عادت غیبت کردن را سریعا کنار بگذارید چرا که دعواهای ناخوشایندی برای شما به همراه خواهد داشت. اگر کسی رازی را با شما در میان گذاشت، سعی کنید رازدار باشید و ذهن خودتان را زیاد درگیر آن نکنید.

فصل پاییز می تواند برای شما سرنوشت ساز باشد پس باید به روابط فردی اهمیت بدهید و لجباز نباشید. می توانید مشکلات را با سازش به آسانی حل کنید. به یاد داشته باشید که یک هدیه کوچک مثل گل رز می تواند هر کسی را خوشحال کند. امسال بیشتر به شرایط فیزیکی و بدنی خود اهمیت بدهید، زمان مناسبی برای ورزش کردن است. بدن و ایمنی شما هر دو تقویت خواهند شد.

در پایان سال 1402، انرژی شما کمی کم خواهد شد و می توانید خستگی را در خود به راحتی احساس کنید. به گونه ای که انگار نزدیک است به خواب زمستانی بروید. شروع به بدتر شدن در کار و حرفه خود می کنید، اما بعد از این سال شلوغ، این ها طبیعی است و لازم نیست نگران باشید.

از نظر پولی خیلی بسیار حسابگر هستید و این سال نیز از این نظر هیچ تفاوتی با قبل از خود نخواهید داشت. برای دستیابی به منابع جدید مالی برنامه های خود را توسعه دهید اما یادگیری لذت بردن از زندگی هم نیاز به زمان دارد. خبرهای بسیار شگفت انگیزی در سال 1402 خواهید داشت. مراقب نخستین گام های خود باشید. سال قبل خجالتی و سست بودید اما امسال نه مطمئنا گاهی از خودتان می پرسید چگونه ممکن است که در این موقعیت باشید و در موقعیت دیگر نه.

عدد شانس شما ۱۷، ۴۶ و ۷۶ می باشد.

رنگ قدرت بهمن ماهی ها آبی است.

 فال سالانه عاطفی شما : طالع بینی ازدواج 1402 میگوید که زمان مناسبی برای ازدواج و تشکیل خانواده می باشد. ممکن است تفاوت هایی داشته باشید اما نیازی به فکر کردن در مورد فراز و نشیب های زندگی زناشویی نیست ، همه مشکلات با سر رسیدن خوشحال ترین لحظه ها به پایان می رسند. نزاع ها پیوند عشق شما را قوی تر می کند.

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

در فال سالانه شما آمده است که امسال با اقوام نزدیک خود اختلاف پیدا می کنید و آنها را ترک می کنید. سعی کنید با تفکر صحیح به رفع موانع و اختلافات بپردازید. گوش به حرف و شایعات و بدگوییها ندهید. به دیگران حرفهای نیش دار و طعنه آمیز نزنید. با کلام دلنشین می توانید دیگران را به سوی خود جلب کنید و به تقویت عشق و محبت بپردازید. علاوه بر این روی این موضوع کار کنید که همیشه خشم خود را کنترل کنید و کمی خونسرد باشید. تغییرات در خانه و یا یک حرکت و یا تغییر در ساختار خانواده نیز پیش بینی می شود. به هر صورت این اتفاق خواهد افتاد پس برای آن آماده باشید.

در فال و طالع بینی سالانه 1402 شما آمده است که برخی از چهره های گذشته دوباره به زندگی شما باز خواهند گشت و زندگی شما باز هم با چیزهای فراموش شده و قدیمی روبرو خواهد شد. با نگرش مثبت و چشم انداز تازه به زندگی در این سال شاهد به ارمغان آمدن پاداشهای بسیاری برای خود خواهید بود.

نیمه سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الآن باید سخت کار کنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید. پاییز و زمستان زمان های مناسبی برای مسافرت و ریکاوری هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد.

در زمینه کسب و کار قراردادهای بزرگی با توجه به شغلتان بدست می آورید. می توانید در امور مالی محتاطانه تر اقدام کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری های بهتری بپردازید. شما در تمام معاملات مالی خود با موفقیت روبرو خواهید شد و پول و نقدینگی زیادی در این سال برای شما پیش بینی می شود. بنابراین شما می توانید به اندازه کافی خرج کنید زیرا پول و ثروت زیادی از طریق معاملات مالی نصیب شما خواهد شد. علل الخصوص در نیمه دوم سال معاملات مطلوب و خوبی پیش بینی می شود.

عدد شانس شما ۸، ۲۷ و ۵۶ می باشد.

رنگ قدرت اسفند ماهی ها فیروزه ای است.

 فال سالانه عاطفی شما : با توجه به فال ازدواج شما امسال شرایط بسیار مثبت است. بعد از ماه شهریور تا پایان سال زمان مناسبی برای ازدواج است. اما افرادی که قبلاً ازدواج کرده اند ، در طول این سال تجربه های مفیدی خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    قصد ازدواج ندارم
    به مدتیشن علاقه ای ندارم
    پول رو بزارید زیر سرتون تا حالتون ببره
    سلامتی ما هیچ مشکلی ندارن اون موقع که شماها اصلا نمی‌دونستیدورزش چی هست ما ورزش حرفه ای انجام می‌دادیم این دستورات مناسب یانامناسب رو بزارید درکوزه آبش رو بخورید...
    من خانواده ای به اون شکلی که مد نظر شماست ندارم.
    چون هیچ وقت بدرد من نخوردید ازاین به بعد هم نمیخوام به درد من بخورید ....
    ترسو تر ازشما سراغ ندارم ...خانواده ای که ترسو بوده تا حالا هیچ کاری برای من انجام نداده رو میخوام چکارکنم ..پولتون رو هم نه تا حالا خواستم نه می‌خوام...چون عرضه هین کارو هم ندارید که بتونید کمکی کنید....بروید با ترس‌های خودتون زندگی کنید.مارو رها کنید.مثل گذشته

  • صالح شاقوزایی

    عالی

  • رسول حسینی

    ممنونم از فالم لذت بردم .انگیزه بهم داد.سپاسگذارم

  • ناشناس

    هر چی خدا بخواد