برنامه طبیب | برنامه های شبکه 3

سوتی مهمان برنامه در مورد نماز خواندن | حذف برنامه تلویزیونی از شبکه 3 + فیلم

برنامه طبیب به تازگی کارشناسی را به برنامه دعوت کرده بود؛ این کارشناس در رابطه با آرتروز در ایران اظهار نظری غیر علمی کرد و باعث توقف پخش این برنامه در صدا و سیما شد.

توقیف برنامه طبیب
ویکی گردی:

ادعای غیر علمی که در برنامه طبیب در تلویزیون مطرح شد باعث توقف پخش این برنامه شد. مهمان دعوت شده به این برنامه به دلیل نظر غیر علمی و غلطی که در  رابطه با نماز خواندن و دستشویی ایرانی داد، موجب حذف موقتی این برنامه از تلویزیون شد.

متاسفانه در برنامه امروز طبیب شبکه سه، از سوی مهمان ادعایی عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و تذکر و اعتراض جمعی از استادان مومن و متعهد کشور به این ادعای غیرعلمی و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم شد.

متاسفانه مجری برنامه نیز با وجود داشتن تجربه کافی، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعای عجیب، از میهمان برنامه مستنداتی برای این اظهار نظر درخواست کند و اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

معاونت سیما در پی این اتفاق غیرقابل توجیه در انتن زنده، ضمن عذرخواهی از عموم مخاطبان، پخش برنامه "طبیب" را به دلیل ضعف و قصور دست‌اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوی با هدف اصلاح رویه‌های خلاف ضوابط متوقف می‌کند.

در پایگاه اطلاع رسانی سیما آمده است: "معاونت سیما در پی ضعف مفرط برنامه طبیب شبکه سه در رعایت استانداردهای برنامه تخصصی زنده، به استحضار مردم شریف ایران می رساند؛

این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر