افزایش قربانیان ریزش ساختمان متروپل

آخرین وضعیت ریزش ساختمان متروپل آبادان | 80 نفر زیر آوار ساختمان تجاری

ساختمان متروپل آبادان امروز دوم خرداد 1401 فروریخت و بیش از 80 نفر در زیر آوار گرفتار شدند.

ریزش متروپل آبادان
ویکی گردی:

ریزش ساختمان متروپل در آبادان 80 نفر را در زیر آوار گرفتار کرد.شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان گفت: ساعت ۱۲:۳۰ امروز دوم خرداد ماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان متروپل که تجاری بوده و 10 طبقه داشته در شهرستان آبادان منطقه ته لنجی امیری اعلام شد.

وی گفت: چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با ۲ تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودرو‌های ست نجات به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن سازی صحنه آغاز شده است.

به گفته وی تیم واکنش سریع استان و همچنین بیش از ۵۰ نیروی امدادی از شهر‌های همجوار برای اعزام به محل حادثه آماده باش هستند.

آرام، معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری آبادان نیز تعدادی از مصدومان را زیر آوار اعلام کرد و از شهروندان خواست با ترک محل حادثه به روند  خدمت رسانی به این مصدومان کمک کنند.

بنا بر اعلام مرانی پور، دادستان آبادان پیمانکار و مالک این ساختمان بازداشت شدند.

عبدالنبی پورخلف، رئیس شورای شهر خرمشهر از اعزام خودروهای عملیاتی آتش نشانی شهرداری این شهرستان خبر داد و گفت : سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر در آماده باش کامل قرار گرفته است.

احسان عباسپور، فرماندار آبادان بابیان اینکه آمار دقیقی از تلفات درحال‌حاضر وجود ندارد، اظهار کرد: ساختمان درحال ساخت بوده است و احتمال تلفات به دلیل حضور در منطقه مسکونی را دارد.

تلفات حادثه ریزش متروپل آبادان

وی با بیان اینکه دستور تخلیه مناطق اطراف ساختمان داده شده است، اظهار کرد: این ساختمان درحال ساخت بوده و به دلیل ازدحام منطقه، وقوع تلفات ممکن است ولی تاکنون آمار دقیقی در دست نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر