تصادف | تصادفات نوروزی

بیش از 500 نفر کشته در سفرهای نوروزی | حوادث نوروز 1402

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: براثر سوانح ترافیکی و تصادف تاکنون بیش از 500 نفر در سطح کشور جان باخته اند.

تصادف
ویکی گردی:

آمار تصادف های نوروز را در ای مطلب بخوانید. سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور به وقوع تصادف دلخراش در جاده‌های کشور اشاره و اظهار داشت:متأسفانه روز گذشته روز بدی را از لحاظ وقوع تصادف داشتیم به طوری که در سر صحنه تصادفات 53 نفر از هموطنان جان باختند.

به نقل از ایرنا: سردار احمدرضا رادان سه شنبه در نشست خبری در شیراز افزود:حجم تردد در جاده های کشور به مناسبت ایام نوروز امسال بیش از 290 میلیون بوده که به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 قیمت پژو 405 سه شنبه 8 فروردین 1402

وی ادامه داد:تاکنون بیش از 500 نفر در جاده های کشور در ایام نوروز 1402 براثر تصادفات کشته شده اند که این عدد از آمار مدت مشابه نوروز سال گذشته کمتر است، البته آمار دقیق بعد از تعطیلات نوروز از سوی پزشکی قانونی کشور اعلام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران علت بیشتر تصادفات نوروزی امسال را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم دانست و گفت:امسال تردد در جاده های کشور به نسبت چند سال اخیر بیشتر بوده است و ضروری است که مردم سفرهای نوروزی را مدیریت کرده و بازگشت را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

وی توصیه کرد: رانندگان باید از جاده هم مانند مقصد سفر لذت ببرند و هرگز خسته و خواب آلوده رانندگی نکنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

خبر شگفت انگیز برای جاماندگان سهام عدالت

رادان، فارس را یکی از استانهای مقصد گردشگری در ایام نوروز عنوان کرد و گفت:اهتمام و جدیت استان فارس در حوزه ترافیکی یکی از ضروریات این استان پهناور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر