سریال پایتخت | محسن تنابنده | زمان پخش فصل 7 سریال پایتخت

فصل 7 سریال پایتخت به زودی | سورپرایز محسن تنابنده!

برای خواندن جزئیات و توضیحات دقیق محسن تنابنده در مورد پخش فصل 7 سریال پایتخت در ادامه مطلب با همراه باشید.

فصل 7 سریال پایتخت
ویکی گردی:

آیا خبر پخش فصل 7 سریال پایتخت که این روز ها در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد، حقیقت دارد؟ سریال «پایتخت» همچنان سریال موفق و پربیننده به حساب می‌آید. بازیگران و عواملش خیلی طرفدار دارند؛ محسن تنابنده، بهرام افشاری و احمد مهرانفر و بسیاری از هنرمندانِ دیگر این مجموعه، کارهای مختلفی در سال دارند و این‌گونه نیست که فقط بگوییم برای تلویزیون بمانند و سالی یک کار انجام دهند. برای پاسخ به این سوال که آیا فصل 7 سریال پایتخت به زودی منتشر می شود یا خیر؟ به همراه جزئیات و توضیحات دقیق محسن تنابنده در ادامه مطلب با همراه باشید.

 محسن تنابنده در آخرین گفت‌وگوی خود با فریدون جیرانی در کافه آپارات، تا به اسمِ «پایتخت» رسید این‌طور گفت که ما دوست داریم کار کنیم و مسئولان تلویزیون باید در موردِ‌ آن تصمیم‌گیری کنند. با تلویزیونی‌ها صحبت می‌کنیم آنها توپ را به میدانِ پایتختی‌ها می‌اندازند. به هر حال مردم همان‌قدر که پیگیرِ ساخت ادامه سریال‌هایی مثل «نون‌خ» و «زیرخاکی» و حتی برخی کارهای قدیمی‌ترند، به مراتب بیشتر پیگیرِ ساخت فصل هفتم «پایتخت»اند. به نظرشما که مشاور پروژه «پایتخت6» هم بودید و احتمالاً خیلی اطلاعات بیشتری دارید، پرونده «پایتخت» در فصل ششم بسته شده و یا فصل هفتمی هم در کار است؟

من فکر می‌کنم حتماً فصل هفتم در کار است و ان‌شاءالله اتفاق می‌افتد. منتها به جای اینکه افراد بروند در رسانه‌ها راجع به هم گفت‌وگو کنند چقدر خوب است بنشینند در کنار هم گفت‌وگو کنند. همان نکته‌ای که اشاره کردم تعامل و گفت‌وگو باید اتفاق بیفتد. وقتی برندی تولید می‌شود آن‌قدر ارزش دارد که بگوییم رئیس شبکه با رئیس سیمافیلم عواملش را فرا بخوانند و جلسه بگذارند تا مشکلات و موانع برطرف شود.

مهدی فرجی مدیر قدیمی تلویزیون و تهیه‌کننده «نون‌ خ» و «حکم رشد» از فقدان نظام‌نامه‌ای برای ساماندهی دستمزدها در فضای‌ِ نمایشی کشور می‌گوید و خبرهایی هم از ادامه «پایتخت» و بازگشتِ «حمید جبلی» به تلویزیون دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • عبدا..

    این پایتخت بس نیست؟چه معناومفهومی دارد؟

    • ناشناس

      واقا خوشحال شدم

  • رضا

    مردم منتظر پايتخت ۷ خوشحالی مردم پس از شنیدن زمزمه‌های نمایش پايتخت ۷ واقعا این سریال چقدر در دل مردم جا افتاده سریالی ساده وصمیمی با دیالوگ‌ها ی شیرین مازندرانی ساعتی مردم را با تلویزیون آشتی می دهد مردمی که رغبتی به دیدن تلویزیون نشان نمی دهند

  • حدیثه

    سریال پایتخت کی پخش میشه

  • سید پیمان

    انشاالله فصل هفتم رو بسازن

  • ناشناس

    سلام لطفا پایتخت هفت را بسازید و بهتاش دروازه بان باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر باشد و ریش و سبیل بهتاش بزنید و با بازیکن پیترچک علاقه داشته باشد و نقی نماینده مجلس هما اخبارگو فهیمه و رحمت آرایشگر باشد و خونه نقی و خونه فهیمه را انتخاب کنید و بسازید و داستانش جدید باشد و بهتاش هم در استادیوم آزادی نساجی قائمشهر با پیکان بازی کند و بهتاش و بهبود روبرو شود و بهتاش شوکه شود و زبونش بند اومده باشد و ابوالفضل رجبی را حذف کنید و یکدیگر بیاریش و به جون مادرم بسازید و من در نوروز ۱۴01 منتظر پایتخت فصل هفتم بودم خواهش میکنم در نوروز 1۴۰۲ ۱ فروردین پخش بشه خنده داره پایتخت من عاشق پایتختم بسازید و پایتخت فصل هفتم در نوروز ۱۴۰۲ ۱۶ قسمت ساخته شود

    • ماهان فرحناک

      سلام پایتخت فصل هفتم را بسازید و بهتاش دروازه بان باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر باشد و ریش و سبیل بهتاش کامل بزنید و با بازیکن پیترچک علاقه داشته باشد و نقی نماینده مجلس هما اخبارگو فهیمه و رحمت آرایشگر باشد و خونه نقی و خونه فهیمه را انتخاب کنید و بسازید و داستانش مثل فصل ۶ باشد و بهتاش هم در برزیل برای مسابقات فوتبال چهار جانبه انتخاب شود.
      و بهتاش در استادیوم آزادی نساجی مازندران با استقلال بازی کند و بهتاش و بهبود هم روبرو شود و بهتاش شوکه شود و زبونش بند اومده باشد و ابوالفضل رجبی را حذف کنید و یکدیگر بیاریش و جون مادرتون بسازید و تاریخ ساخت و بگم به شما پایتخت فصل هفتم ۳۰ آبان ۱۴۰۲ بسازید و در ۱ فروردین ۱۴۰۳ در شبکه یک و تماشا پخش شود و سارا و نیکا که حذف کردین به جاش دوتا دختر دوقلو بیاریش نقش سارا و نیکا رو بازی کنن و پایتخت فصل هفتم ۱۶ قسمت باشد بخدا من از نوروز ۱۴۰۳ حاضر هستم توروخدا سریع تو گوگل از پایتخت خبر کنید دیگه ببینیم ساخته میشه یا نه. ممنون خدانگهدار 🥰🥰🥰🥰