عیدی دادن | ایده برای عیدی

به هر کسی چه چیزی عیدی بدیم؟ | ایده های جذاب برای عیدی دادن به افراد مختلف

دادن اسکناس برای عیدی شاید جذاب باشد اما تکراری است. با این مطلب همراه باشید تا متفاوت عیدی بدهید

عیدی
ویکی گردی:

عیدی دادن در نوروز یکی از آداب و رسومی است که همیشه دوست داشتنی است. اما از آنجایی که ممکن است ما با افراد زیادی در ارتباط باشیم، انتخاب عیدی می‌تواند کمی سخت و چالش برانگیز باشد. درست است که هدیه‌های زیادی برای سنین مختلف وجود دارند، ولی برخی از آنها تکرار شده‌اند و شاید دلتان بخواهد عیدی جدید و جذاب آماده کنید.با ما همراه اشید

 

اسکناس نو یک عیدی دوست داشتنی

اولین ایده عیدی دادن اسکناس نو هستش، گرفتن پول همیشه حس خوشایندی به آدم میده. مهم نیست کوچیک باشی یا بزرگ. هر سال قبل از عید بانک هایی معرفی میشن که میشه ازشون اسکناس نو گرفت. اگه دوست داری اسکناس هایی که عیدی میدی موندگار باشن و خرج نشن، میتونی امضاشون کنی یا با یه مهر خوشگل تبریک عید اسکناس رو مهر دار کنی. اینجوری اون شخص همیشه اسکناس رو به عنوان یه یادبود نگه می داره.

5 ایده تزئین تخم مرغ هفت سین با روش های ساده + عکس

لوازم آرایشی عیدی مورد علاقه خانم ها

اگه می خوای به خانم های فامیل مثل خاله ها و عمه ها و زندایی ها و زن عمو ها عیدی بدی بهترین وسیله لوازم آرایشیه. چون خانم ها همیشه از لوازم آرایشی استقبال می کنن. می تونی یه جین رژ یا ریمل تهیه کنی و به هر کدوم از لیدی های فامیل یکیشونو بدی.

لاک های رنگارنگ بهترین عیدی برای دخترها

دخترها عاشق لاک های رنگارنگ هستند. بهترین ایده برای عیدی دادن به دخترها (چه بچه و چه نوجوان) لاکه. اگه لاک برند و گرون قیمت تهیه کنی خیلی بهتره چون لاک های دو سه هزار تومنی زیاد به درد نمی خورن. بخصوص دخترخانمهای این دوره که قیمت همه چی دستشون هست.

 

ایده عیدی برای نوجوانان و کودکان

از انواع عروسک و ماشین گرفته تا کتاب و بازی فکری، هدایای مناسبی برای این سنین محسوب می‌شوند. ولی ما در این بخش برخی از عیدی‌هایی را معرفی می‌کنیم که شاید به فکر کمتر کسی برسد:

1. دست‌بندهای فانتزی

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در بین همه افراد به خصوص کودکان و نوجوانان رواج پیدا کرده است، دستبند با مهره‌های رنگی است. ساخت این دستبندها بسیار آسان است و آموزش آنلاین بستن آنها نیز وجود دارد. اگر نمی خواهید خودتان درست کنید، می‌توانید آنها را آنلاین سفارش دهید. البته می‌توانید دستبندها را در اکثر فروشگاه‌هایی که اقلام تزئینی می‌فروشند، خریداری کنید. این مهره‌ها در همه خرازی‌ها یافت می‌شوند و تنوع آنها بسیار زیاد است. برای پسرها می‌توانید از رنگ‌های شب‌نما مانند زرد فسفری یا نارنجی استفاده کنید یا مهره‌های چوبی با بند چرمی را به کار ببرید.

سفره هفت سین رو کجا پهن کنیم بهتره؟ 

2. خمیر بازی و پیش‌بند

کودکان انواع خمیربازی را دوست دارند و این مواد برای تقویت دست و انگشتان آنها بسیار مناسب هستند. از آنجایی که اکثر بچه‌ها انواع خمیر و اسلایم دارند، خوب است کمی خلاق باشید. یک جعبه فانتزی بخرید یا خودتان درست کنید. سپس آن را با چند مدل خمیر بازی، اسلایم و وسایل آنها پر کنید. برای داشتن یک پکیج کامل، می‌توانید یک پیش بند ساده بدوزید و در جعبه کنار آنها قرار دهید.

عیدی برای همکار و دوست

برخی از دوستی‌ها و روابط بین همکاران به حدی قوی است که باعث می‌شود شما به این فکر کنید برای عیدی به این افراد چه هدیه‌ای بدهید و به غیر از پول دادن چه راهی برای خوشحال کردن آنها وجود دارد. برخی از کادوهای خاص عبارتند از:

1. بازی‌های سرگرم‌کننده

هنگام خرید هدیه برای همکارتان، خلاق باشید. اگر او طرفدار بازی‌های معمایی است، برای او بازی‌های فکری بسازید. حتی می‌توانید یک طرح پازل هم طراحی کنید و قدم به قدم او را راهنمایی کنید تا به هدیه‌ای که برایش در نظر گرفته‌اید، برسد. جالب بود. نه؟ اگر فرصت این کار را ندارید، هیچ مشکلی نیست. شما می‌توانید بازی‌های موجود در بازار را خریداری کنید و هدیه بدهید. اگر می‌خواهید این هدیه خیلی ساده نباشد، بهتر است بازی را در کنار خوراکی‌های مرتبط با عید قرار دهید. مثلا جعبه‌های بازی و آجیل بهترین گزینه هستند و در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید.

 

2. جعبه‌ای پر از خوراکی‌های خوشمزه

یک جعبه زیبا بسازید و آن را با خوراکی‌های خوشمزه‌ای پر کنید که همکار یا دوست شما دوستش خواهد داشت. هنگام تهیه این جعبه فکر کنید که آیا دوست شما به خوردن میان وعده عادت دارد؟ آیا او غذاهای ترش دوست دارد؟ آیا رژیم دارد و ورزشکار است؟ بنابراین، دست شما کاملا آزاد است و می‌توانید هر چیزی را با توجه به سلیقه دوست‌تان تهیه کنید و در جعبه‌ای زیبا با دکوراسیونی جذاب نگهداری کنید. بدون شک وجود چنین جعبه‌ای روی میز همکار و دوست شما، باعث خوشحالی او می‌شود.

3. ماگ حرارتی

ماگ هدیه‌ای است که هر فردی را خوشحال می‌کند و کاربردی است. بنابراین اگر با سلیقه همکارتان آشنا نیستید، خرید ماگ ایده خوبی است. این روزها انواع ماگ‌ها با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف به فروش می‌رسند. ولی اگر به دنبال چیز خا‌ص‌تری هستید، ماگ حرارتی انتخاب خوبی است. ماگ حرارتی لیوان سرامیکی است که سطح آن با جوهر اکسید شده خاصی پوشانده می‌شود. وقتی ماگ در دمای اتاق قرار دارد، رنگ لیوان مشکی است. اما زمانی که مایع داغ را داخل آن بریزید، شرایط تغییر کرده و پوشش به تدریج از بین می‌رود و طرح روی ماگ مشخص می‌شود.

4. وسایلی با نام همکارتان

لباس، کلاه یا ماگ و دفترچه‌ای را که نام همکارتان روی آن باشد، سفارش دهید. فروشگاه‌های زیادی هستند که چنین سفارش‌هایی را دریافت و آماده می‌کنند. این هدیه، همکار یا دوست‌تان را واقعا خوشحال می‌کند و به او می‌فهماند که شما فکر کرده‌اید، وقت گذاشته‌اید و هدیه‌ای اختصاصی برای او آماده کرده‌اید.

5. دفتر برنامه‌ریزی

این روزها تقویم و دفترچه‌های برنامه‌ریزی متنوع و زیادی در بازار وجود دارند. از بین این‌ها، برای دوست و همکار خود با در نظر گرفتن سلیقه او یک دفترچه شیک و کابردی تهیه کنید. این دفاتر برای همه افراد مخصوصا شاغلانی که اهل یادداشت کردن و برنامه‌ریزی هستند، استفاده‌های فراوانی دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر