ست کردن کفش با شلوار

با هر شلواری چه کفشی بپوشیم؟ | نحوه ی ست کردن کفش با شلوار مناسب برای استایلت

ما در ادامه شما را برای ست کردن کفش با شلوار راهنمایی خواهیم نمود. با خبر ملت باشید.

ست کردن کفش
ویکی گردی:

ست کردن کفش با شلوار موضوع مورد بحث ماست. ممکن است برای خرید کفش و شلوار دلخواه خود هزینه ی زیادی کرده باشید اما از هماهنگی میان آن ها ناراضی باشید. این امر نیازمند این است که بدانید چه مدل کفشی را با چه مدل شلوار ست کنید. بسیاری از خانم ها دوست دارند ست کردن کفش با شلوار خود را به بهترین شکل با متد روز انجام دهند. از این رو به دنبال این هستند که نحوه ست کردن کفش با شلوار را بدانند. ما در ادامه شما را برای ست کردن کفش با شلوار راهنمایی خواهیم نمود. با خبر ملت باشید.

با هر شلواری چه کفشی بپوشیم؟ 

کدام کفش را با کدام لباس بپوشیم تا شیک‌پوش باشیم؟ ست کردن لباس از مهم‌ترین نکاتی است که افراد شیک‌پوش به آن توجه دارند. توجه به هارمونی رنگ لباس‌ها و ایجاد هماهنگی میان آن‌ها سبب می‌شود که جذاب‌تر و شیک‌تر به نظر برسیم. درواقع باید بدانیم که کدام کفش‌ها را با کدام شلوار ست کنیم. ما می خواهیم بگوییم که بهتر است کدام کفش‌ها را با کدام شلوار ست کنیم.

عید شمال میرم چی بپوشم؟ | لباس مناسب سفر به شمال چیست؟

1. کفش مناسب برای شلوارهای تنگ و چسبان

این شلوارها را با کفش های عروسکی تخت یا پاشنه بلند یا صندل بپوشید. این شلوار برای پاهای خوش فرم ساخته شده و شدیدا باسن بزرگ را بدشکل می کند. پس اگر باسن یا شکم بزرگ دارید اصلا از این نوع شلوار نپوشید.

هر چقدر هم که مد باشد... دوست دارید هیکلتان شبیه لامپ شود ؟! اگر میان تنه چاقی دارید این شلوار را فقط مجازید زمستان و با بوت بلند بپوشید که به هیکلتان تناسب دهد.

2. کفش مناسب شلوار جین لوله تفنگی یا راسته

این شلوار را با کفش های پاشنه بلند، تخت، کالج، صندل تخت یا بلند و کفش های کتونی (ورزشی) ظریف بپوشید. به طور کلی این شلوار خیلی کاربرد دارد. با بیشتر کفش ها ست می شود به جز صندل های تخت یا کفش های کتونی بزرگ ورزشی.

3. کفش مناسب شلوارهای دمپا گشاد جین نرم و تیره یا پارچه ای

این شلوارها را با کفش پاشنه بلند بپوشید و پاشنه را به شکلی انتخاب کنید که دو سومش توسط پاچه شلوار پوشیده شود. این کار قد شما را بلند نشان می دهد و پاهایتان را کشیده و خوش فرم نشان خواهد داد.

اگه نمیدونی عید شلوار چی بپوشی ببین 

4. کفش مناسب شلوار جین دمپا گشاد ضخیم و بلند

این شلوارها را با کفش های ورزشی جدی و بزرگ بپوشید. این نوع ست حالت شیک بودن خاصی را به شما عرضه می نماید.

5. کفش مناسب شلوار برمودا

این شلوارها را با کفش ها و صندل های پاشنه بلند بپوشید. اگر با کفش تخت بپوشید قد و طول پاهایتان کوتاه به نظر می آید.

6. کفش مناسب شلوار پارچه ای راسته

این نوع شلوارها را با کفش های اداری و رسمی زنانه بپوشید. فرقی نمی کند که کفش ها پاشنه کوتاه باشند یا پاشنه بلند، مهم این است که این نوع ست شخصیت و خاص بودن را به ارمغان می آورد.

کفش و بوت مناسب شلوار جین

حال که با ست کردن مدل های مختلف شلوار با کفش آشنا شدید، به سراغ کفش های مناسب انواع شلوار جین می رویم:

1. بوت پاشنه تخت ساق کوتاه با جی

شلوار جین حتما نباید آبی رنگ باشد. شلوارهای جین مختلف می توانید برای تابستان رنگ های پاستیلی همراه با بوت مشکی بپوشید. به جای بوت پاشنه دار بوت بدون پاشنه بپوشید. اگر می خواهید توجه همه در مکانی که هستید سمت شما باشد بوت، شلوار جین پاستیلی رنگ و لباس یا مانتوی سفید بپوشید.

2. بوت با شلوار جین اسکینی

یکی از مدل های تابستانی پوشیدن جین با بوت و لباس یا مانتو راه راه است. این ظاهر را با یک عینک آفتابی زیبا تکمیل کنید.

3. بوت با جین بوت کات

مدنا این ترکیب زیبای لباس را در سال ۲۰۰۰ استفاده می کرد و هم اکنون چنین ترکیبی دوباره مد شده است. پس اولین کسی باشید که جین بوت کات با کفش های بوت را می پوشید و همراه با این ظاهر کت سفید یا پاستیلی یا ژاکت کشباف بپوشید.

4. بوت و چکمه ‌های بالای زانو با جین

همراه با بوت هایی که تا بالای زانو هستند (بوت بلند) بایستی از شلوارهای چسبان و کشی و ترجیحا جین استفاده کنید. شلوار نباید زیاد بلند باشد که زیر بوت جمع شود. تا قوزک پا باشد بهتر است.

رنگ سال 1402 با چه رنگی ست میشه؟ + عکس و توضیحات

جوراب مناسب این نوع بوت ها جوراب های بلند تا زانو و یا جوراب های مخصوص می باشد. البته این نوع جوراب ها برای زمانی است که نمی خواهید با آن شلوار بپوشید و در مجالس می خواهید از آن استفاده کنید، چون از تماس پوست با لبه های آن جلوگیری می کند و پوست شما کمتر تحریک می شود.

با توجه به رنگ بوت ها می توانید رنگی مناسب با آن را برای شلوار انتخاب کنید. به همراه بوت های مشکی، شلوار جین‌ همرنگ مثل مشکی یا طوسی بسیار جذاب تر و شیک تر است.

5. بوت ‌های هم‌ سطح زانو با شلوار جین و چرم

این بوت ها که بلندی آن تا زانو است بیشتر سوارکاران از آن استفاده می کنند. این نوع چکمه نیز با شلوار چسبان و کشی ست می شود. جنس شلوار اگر چرم باشد زیباتر است ولی با جین هم می توان پوشید. بهتر است همراه پالتو و یا مانتو زمستانه پوشیده شود.

6. بوت و چکمه های ساده با شلوار جین

بلندی این نوع بوت ها حدفاصل بین زانو و قوزک پا است. در واقع ارتفاعی بلندتر از نیم بوت و کمتر از بوت های هم سطح زانو دارند. این نوع بوت ها به دلیل باز بودن نیاز به پوشیدن شلوارهای چسبان ندارد.

از شلوارهای جین راسته می توانید استفاده کنید به طوری که شلوار را بتوانید به راحتی در آن قرار دهید. این امر مستلزم به اندازه بودن شلوار می باشد.

7. نیم بوت یا بوت تا سطح قوزک با شلوار جین

بلندی این نوع بوت ها تا قوزک پا است و به آن عموما نیم بوت می گویند. در مردان نیز پوشیدن نیم بوت ها بسیار شایع است. به دلیل ساده بودن در بهار و تابستان نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

با هر شلوار جینی می توانید آن ها را بپوشید. از شلوار تنگ و چسبان گرفته تا شلوار های راسته و آزاد. بعضی از بوت ها را می توان با آوردن شلوار تا روی آن هم پوشید که ظاهری جذاب و رسمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر