کفش | کفش پاشنه بلند

اگه نمی تونی کفش پاشنه بلند بپوشی بخون | ترفندهای راه رفتن راحت با کفش پاشنه دار

پوشیدن کفش پاشنه بلند را همه خانم ها دوست دارند اما با آن راحت نیستند و نمیتوانند راحت راه بروند، برای حل این مشکل راه حل های خوبی وجود دارد.

کفش پاشنه بلند
ویکی گردی:

کفش پاشنه بلند رو اینجوری باید بپوشی!ترفند های عالی را بررسی کنید که به شما کمک می کند مدت طولانی تری در استفاده از کفش پاشنه بلند بدون درد باشید . بسیاری از زنان از پوشیدن کفش های پاشنه بلند لذت می برند با این حال، بسیاری از افراد دیگر نیز وجود دارند که از آن ها استفاده نمی کنند، اگر چه دوست دارند یک جفت کفش داشته باشند،اما پاشنه های آن ها ایجاد درد پا می کند در این بخش از دنیای مد ویکی گردی می خواهیم هفت نکته را برای کاهش درد هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند را به اشتراک بگذاریم.

چگونه کفش پاشنه بلند بپوشیم؟

پاهای ما برای پاشنه های بلند طراحی نشده اند و استفاده از آن ها می تواند منجر به مشکلاتی نظیر درد، تاول، تورم و یا زخم شود. با پیروی از نکات زیر می توانید این مشکلات را از بین یا کاهش دهید و از زمان بیشتری در کفش های خود لذت ببرید.

گشاد کردن کفش تنگ با سیب زمینی + دستورالعمل

 

7 نکته برای کاهش درد پا هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند

در ادامه دنیای مد ویکی گردی می خواهیم توصیه هایی را برای حذف یا کاهش، ناراحتی های ناشی از پوشیدن کفش های پاشنه بلند ارائه کنیم.

1. زمانی که سعی دارید پاشنه کفش را امتحان کنید ، حساس باشید و با حساسیت خاصی انتخاب کنید

در ابتدا باید اندازه دقیق کفش را بگویم. استفاده از یک سایز بزرگ، یا کوچک، می تواند به پاها آسیب برساند. ممکن است واضح به نظر برسد، اما گاهی اوقات فراموش می کنیم و بسیار مهم است که بتوانیم به خوبی با کفش پاشنه بلند گام برداریم بنابراین، باید هر جفت آن ها را امتحان کنید، با آن ها پیاده روی کنید و اطمینان حاصل کنید که پاشنه کفش اذیتتان نمی کند. با اطمینان از اینکه آن ها درست تراز شده اند، وزن بدن بهتر پخش خواهد شد و در نتیجه از هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

اگر شما به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت ندارید و یا اگر به طور معمول به پاهای شما آسیب می رساند ، نباید کفشی را بخرید که بیشتر از 5 سانتی متر باشد.

2. از اسپری انبساط دهنده استفاده کنید

برخی از کفش ها قسمت جلویی آن به میزان قابل توجهی باریک هستند. که پاها معمولا پس از کمی استفاده متورم شده مثلا در شب بعد از اینکه تمام روز پاها در کفش بودند موارد زیر را توصیه می کنیم.

نحوه کار:

  •     اسپری کردن در داخل کفش.
  •     پوشیدن کفش ها.
  •     سعی کنید 20 دقیقه با کفش قدم بزنید.
  •     بعد از 24 ساعت تکرار کنید.
  •     اگر لازم است ، این گام ها را تکرار کنید تا کفش ها برای پاهایتان متناسب شوند .

3. از لایی استفاده کنید

لایی ها کوچک و نرم هستند و می توانید در بعضی جاها کفش قرار دهید تا از درد جلوگیری کنید. آن ها بسیار عملی هستند و می توانید در عرض یک دقیقه آن ها را در کفش خود جای دهید. می توانید یک جفت از آن را در کیف تان برای شرایط اضطراری حمل کنید. در اینجا دو نکته وجود دارد:

برای قسمت بالایی پا، جایی که پا با انگشتان برخورد می کند :این برای پاها عادی است که اینجا آسیب ببیند ، چون جایی است که پاخم می شود و ، وزن بدن را تحمل می کند.

پاشنه ها:ناحیه دیگری که به آسیب می رسد، جایی است پاشنه پا روی پاشنه کفش قرار می گیرد

کیف های ترند امسال کدام است؟ + عکس

 

4. انگشتان را به هم بچسبانید

این ترفندی ساده و موثر است، با استفاده از بانداژ، انگشت سوم و چهارم را با هم ببندید. این به این دلیل موثر است که عصبی را که مسئول انتقال علایم درد است را کنترل می کند.

 5. از تکه های چسبنده برای جلوگیری از لیز خوردن استفاده کنید

این تکه های برای پاها خوب هستند. آن ها از واکس زدن کفش های جلوگیری می کنند، درست مثل این یک جفت جوراب داشته باشید. برای زمانی که کفش ها به یک ناحیه خاص روی پا آسیب می رساند ، عالی هستند ، زیرا درد را تسکین می دهند و اجازه می دهند به پوشیدن کفش ها ادامه دهید.

6. کفش هایتان را در فریزر بگذارید

این ترفندی عالی برای زمانی است که کفش های شما کمی تنگ و یا باریک هستند. فریز کردن آنها به تدریج سایز آن ها را افزایش می دهد و کفش را کش می دهد. علاوه بر این، سرما برای گردش خون بهتر است و با قرار دادن آن ها می توانید درد را کاهش دهید.

نحوه کار:

  •     دو کیسه پلاستیکی را با آب پر کنید.
  •     هر کدام را در کفش قرار دهید.
  •     کفش ها را در فریزر قرار دهید.
  •     بگذارید چند ساعت یخ بزند.
  •     پس از آن، کیسه ها را بردارید و کفش هایتان را بپوشید.

7. یک جفت کفش اضافی همراه خود داشته باشید

همیشه ایده خوبی است که یک جفت کفش اضافی در کیف حمل کنید تا در شرایط اضطراری تغییر پیدا کنید ، چون هر چه زخم بزرگ تر شود، التیام آن بیشتر طول خواهد کشید.

با توصیه های گفته شده می توانید تمام شب و یا روز روی پاشنه خود بایستید. یکی از نیازهای اولیه خود را امتحان کنید، اجازه دهید بدانیم از کدام نکته استفاده می کنید و چگونه برای شما کار می کند.

آموزش بستن بند کفش ساده و شیک + فیلم

 

چند توصیه و راه کار برای استفاده راحت از کفش پاشنه بلند

  1. کفش های پاشنه بلندتان را گاهی در طول روز بپوشید تا کمی آزادتر شوند.
  2.  آن ها را با جوراب بپوشید چراکه پوشیدن جوراب در منزل به همراه کفش پاشنه بلند باعث می شود که کفش به اصطلاح کمی جا باز کند ؛ کافیست یک هفته این کار را انجام دهید کفش پاشنه بلندتان به راحتی در پای شما جای می گیرد.
  3. از سشوار استفاده کنید
  4. یکی از کارهای تاثیر گذار این است که از سشوار استفاده کنید. با یک سشوار به سمت پاشنه بلندهایتان باد گرم بگیرید و ببینید که چطور کفش ها به آن واکنش نشان می دهند.
  5. باید بدانید که وقتی شما از کفش استفاده نمی کنید به اصطلاح جمع می شود. برای این که از این امر جلوگیری شود باید داخل آن را با روزنامه یا قالب کفش پر کنید.
  6. وقتی کفش هایتان را نمی پوشید درون آن ها ژل سیلیکا قرار دهید چرا که این کار برای مرطوب نگاه داشتن و جلوگیری از آب رفتن کفش ها موثر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر