کانتور بینی | آموزش کانتور بینی

بدون عمل بینیت رو کوچیک کن | ترفندهای خودآرایی کانتور بینی + فیلم آموزشی

در این مطلب یاد میگیرید که چگونه با کانتور کردن بینی خود را کوچک و باریک نشان دهید.

کانتور
ویکی گردی:

ممکنه هر کدوم از ما نقص کوچکی در بینی خود داشته باشیم که لازم نباشد با تیغ جراحی این نقص را رفع کنیم. به جای جراحی زیبایی بینی با کمی مهارت در آرایش و کانتور، بینی خود را کوچک کنید.برای کانتور کردن نیاز به مهارت خاصی نیست فقط کافی است با ما تا انتها همراه باشید و فیلم آموزشی کانتور کردن را ببینید.

مراحل باریک شدن بینی با آرایش

مرحله 1:

برای گرفتن نتیجه بهتر از کانتور و کنترل بیشتر بر نتیجه نهایی کرم پودر قبل از کانتور استفاده می شود اما در هر صورت استفاده از کرم پودر قبل یا بعد از کانتور سلیقه شخصی است.

بهترین روش رفع غبغب با روش‌های خانگی

مرحله 2:

برای کشیدن دو خط در اطراف بینی خود ، قلم زاویه دار خود را به کانتور پودر / کرم / سایه بزنید و این دو خط را بکشید. به آرامی کانتور کنید زیرا حذف این مواد دشوار است. اگر بینی شما از بالا به پایین پهن است ، خط خود را از نوک ابرو به بالای سوراخ های بینی بکشید و آن را در نوک ابرو مخلوط کنید تا طبیعی به نظر برسد.

بینی را کانتور کنید و بینی پهن را با آرایش باریک کنید

کانتور بینی برای لاغر نشان دادن پره‌های بینی

اگر نوک بینی شما نسبت به قسمت‌های دیگر بینی پهن‌تر است، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و سپس دو خط مانند فلش به سمت داخل بکشید تا نوک بینی شما لاغر دیده شود.

مرحله 3:

یک قلم جدید برداشته و یا قلم موی خود را بشویید.

مرحله 4:

قلم خود را به پودر/کرم/سایه هایلایتر آغشته نمایید و یک خط نسبتا پهن از بالا تا پایین در مرکز بینی بکشید. نکته:اگردارای نوک بینی و یا پایین بینی پهن هستید، هایلایت را در نیمه راه قطع کنید و تا پایین نکشید.

مرحله 5:

برای ترکیب و محو کردن خطوط یک قلموی پرپشت یا اسفنج آرایشی بردارید و طوری ترکیب کنید که خطی دیده نشود واین دو رنگ نیز با هم ترکیب نشود و تنها از خطوط یک سایه باقی بماند. ترکیب ماهرانه خطوط کانتور سبب موفقیت بیشتر می‌شود.

روش های از بین بردن چروک صورت و اصلاح خط لبخند

فیلم آموزش کانتور بینی

آموزش کانتور بینی براساس شکل آن

کانتور بینی می‌تواند شکل بی نقصی از بینی شما پدید آورد و این، در گروی آن است که کانتورینگ را براساس شکل و اندازه بینی‌تان انجام داده باشید. در واقع تکنیک‌های کانتورینگ می‌توانند بینی شما را بلندتر، کوتاه‌تر، پهن‌تر، نازک‌تر یا صاف‌تر نشان دهند. اما چگونه؟

کانتور بینی پهن

بینی‌های پهن به اندازه کافی لیفت و سربالا نیستند. تشخیص این نوع بینی‌ها آسان است. معمولا بینی‌های پهن مستقیما در راستای گونه‌هاست. بنابراین برای کانتورینگ بینی پهن و گوشتی به طرفین آن بُعد داد. برای این کار، خطوط تیز کانتور را در دو طرف استخوان بینی بکشید و سپس به سمت پایین آن را پخش و محو کنید.

کانتور بینی باریک و بلند

بینی‌های نوع باریک، پل بسیار نازک و باریکی دارند و بنابراین باید به نحوی کانتور شوند که کمی پهن شده و کوتاه‌تر به نظر برسند. ابتدا دو طرف بینی، خطوط کانتور را با حفظ فاصله مناسب بکشید. سپس قسمت باقیمانده وسط را با خط ضخیم‌تری از هایلایتر پر کنید. نصف نوک بینی را هم کانتور بزنید تا طول بینی کمی کوتاه‌تر شود.

کانتور بینی مثلثی

بینی‌های مثلثی شکل، سوراخ‌های بینی بسیار پهن‌تری دارند و بینی در زیر ابرو بسیار باریک است. برای کانتور کردن بینی مثلثی باید خطوط صاف و تیزی از زیر ابتدای ابروها تا نوک بینی بکشید. همچنین می‌توانید روی حباب بینی یک خط کانتور نیم دایره کشیده و به این صورت نوک بینی را مشخص‌تر کنید.

اینجوری رژ لب زدن پیرت می کنه!

کانتور بینی گوشتی و گرد

در این حالت، سوراخ‌های بینی پهن بوده و پل آن نازک است. قسمت نوک بینی در این حالت گوشتی‌تر از بینی‌های مثلثی است. برای کانتور بینی گوشتی و اینکه حالت پیازی آن را اصلاح کنید، خط مستقیم کانتور بینی را تا نوک آن و گردی بینی امتداد دهید. محو کردن خط کانتور به سمت پایین می‌تواند سوراخ بینی را کوچک‌تر نشان دهد.

کانتور بینی کج

پل بینی‌های کج به جای یک خط مستقیم، کمی ناهموار (مانند بینی عقابی) و یا متمایل به یک طرف است. این مدل سخت‌ترین شکل بینی برای کانتور کردن است، اما با کمی تمرین می‌توانید ظاهر زیبایی به بینی خود ببخشید.

 برای کانتور بینی عقابی یا کج خود، کمی گردن‌تان را خم کرده و مستقیم به آینده نگاه کنید. از ناحیه ابرو تا حد امکان یک جفت خط موازی بکشید. خطوط ممکن است از شکل نامنظم بینی پیروی کنند، اما اشکالی ندارد. بعد از اینکه خطوط کانتور را کاملا با کرم پودر زیر آن محو و ترکیب کردید، بینی ظاهر یکنواختی پیدا خواهد کرد. برای اینکه کج بودن بینی‌تان، تا حد امکان محو شود، با دقت یک هایلایتر را روی پل بینی بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    اون که خودیش بینیش کوچیک بود