پارچه | پارچه مانتویی

امسال با این پارچه ها مانتو بدوز | عید امسال این پارچه ها مد شده + توضیحات

با فرارسیدن روزهای پایانی سال بهتر است جنس پارچه مانتویی که برای عید امسال مد هستند را بدانید تا تصمیمات بهتری برای استایلتان بگیرید.

پارچه مانتو
ویکی گردی:

پارچه مانتویی جدید؛ کدوم پارچه برای مانتو عید بهتره؟ با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، خرید مانتو به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها تبدیل می شود، خانم هایی که دوست دارند مانتو عید شیکی بخرند تا ظاهر به روز و شیکی در فصل بهار برای خود بسازند. برای داشتن استایل بی نظیر تنها راه خرید مانتوهای آماده نیست بلکه شما می توانید پارچه مانتویی بهاره برای دوخت مانتو را که در این بخش از ویکی گردی معرفی می کنیم، بخرید و یک مانتو با کیفیت و زیبا با مدل دلخواهتان بدوزید. در ادامه با معرفی انواع پارچه مانتو با ما همراه باشید.

پارچه مانتویی اسکاچی

پارچه کرپ اسکاچی یکی از بهترین پارچه ها برای مانتو عید است که جنس مرغوب و رنگبندی متنوع دارد. این نوع پارچه در دو طرح ساده و گلدار تولید شده است، جزء پارچه های خوش حالت و نرم محسوب می شود که ایستایی و حالت خوبی بر روی اندام دارد بنابراین از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

گشاد کردن لباس تنگ در 7 مرحله + آموزش 

پارچه مازراتی برای مانتو

مازراتی یکی از پرطرفدارترین پارچه های مانتویی مناسب فصل بهار است. بافت این پارچه ضخیم و پر تراکم است و برای استفاده در هوای خنک بهاره بسیار مناسب می باشد. اگر می خواهید در فصل بهار شیک پوش باشید، مانتویی تهیه شده از پارچه مازراتی بدوزید زیرا تن خور فوق العاده ای داشته و خیلی دیر چروک شده و آبرفت ندارد.

مانتو با پارچه میکرو

پارچه میکرو یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای دوخت مانتو در فصل بهار است که وزنی سبک و بافتی ظریف دارد و به دلیل تن خور زیبا و جذب نکردن رطوبت مورد توجه قرار گرفته است. پارچه میکرو با بافت ساده، پارچه میکرو با بافت کجراه، پارچه میکرو با بافت میله‌ای از انواع پارچه های میکرو می باشد که برای دوخت مانتو بهاره مناسب است.

پارچه کتان برای مانتو

پارچه کتان را می توان به عنوان یکی از پارچه های مخصوص مانتو بهاره معرفی کرد. پارچه ی کتان از الیاف گیاه کتان تهیه می‌شود و قابلیت جدب آب بالایی دارد و عرق و رطوبت را به خوبی جذب می کند، طول عمر بالایی دارد و در مقابل شستشوی و استفاده زیاد به زودی خراب نمی شود، پارچه ی کتان طرح دار اکثرا برای مانتو مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و در بازار موجود می باشند.

پارچه مانتویی جدید ابریشمی

پارچه ابریشم یکی از قدیمی‌ترین و باارزش‌ترین پارچه‌های دنیاست که نرم و لطیف و در عین حال محکم و بادوام است و در طرح و رنگ های متنوعی وجود دارد. برای بهار و تابستان می توانید مانتو ابریشمی بدوزید و یا خریداری نمایید.

پارچه ژاکارد برای مانتو مجلسی

پارچه ژاکارد یکی از زیباترین پارچه های طرحدار برای دوخت مانتوهای بهاره است. این پارچه ها ایستایی عالی داشته و دارای تنوع رنگی و طرحی بالایی است. پارچه ژاکارد پفکی با طرح های پفکی برجسته و زیبایی که دارد، برای دوخت مانتوهای مجلسی زیبا و مانتوهای عید ایده خوبی است.

دوخت دم کنی کش دار در خانه + آموزش

پارچه پلیسه و مانتوهای شیک مزونی

پارچه پلیسه سالیان دراز در دنیای مد حضور داشته و همیشه مورد توجه بوده است، از پارچه پلیسه می توانید در دوخت مانتو عید استفاده نمایید، پارچه پلیسه می‌تواند به لباس حجم اضافه کند و لباس را از سادگی درآورد.

پارچه کرپ حریر برای مانتوهای مدل دار

کرپ حریر یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو عید است. این پارچه سبکی فوق‌العاده داشته و ریزشی بوده و بر روی اندام، بسیار زیبا می‌نشیند. پارچه‌ی کرپ حریر بسیار ظریف، نرم و لطیف بوده و بافت نازکی دارد بنابراین مناسب فصل بهار می باشد.

پارچه‌ی شانتون مناسب مانتو عید

پارچه شانتون یکی از انواع محبوب و پرطرفدار پارچه برای فصل بهار است که بافت باز و تار و پود درشتی داشته، خنک بوده و ایستایی مناسب دارد و چروک نشده و طرح‌های متنوع و باکیفیتی دارد.

پارچه لنین برای مانتوهای دخترانه

پارچه لنین یکی از انتخاب های خیلی عالی برای روزهای گرم بهاری و تابستانی است و به دلیل بافت منحصر به فردی که دارد باعث عبور هوا از سطح پارچه شده و کمک می کند تا سطح پوست خنک بماند. این پارچه علاوه بر خنک بودن شکل اولیه خود را به خوبی حفظ می کند و ضد باکتریال و ضد آلرژی است.

پارچه جین و مانتوی اسپرت

مانتوهای جین طرفداران زیادی دارند و برای خانم هایی که تیپ اسپرت را دوست دارند انتخاب بسیار خوبی است پس این خانم ها می توانند با پارچه جین مانتو تهیه کرده و در فصل بهار بپوشند. پارچه لی با تنوع رنگی زیاد و طرح های مختلف در بازار وجود دارد، شما می توانید برای فصل با پارچه جین کاغذی مانتو مناسب بدوزید.

رنگ سال 1402 با چه رنگی ست میشه؟ + عکس و توضیحات

ویژگی های پارچه بهاری برای مانتو فصل

  • اگر در نظر دارید برای فصل بهار مانتویی بدوزید، حتما به نکات زیر دقت کنید:
  • پارچه خنک و سبک انتخاب نمایید.
  • پارچه رنگ روشن انتخاب کنید.
  • پارچه ای را انتخاب نمایید که نسبت به پارچه سایر فصول سال نازکتر باشد.
  • پارچه ای را انتخاب کنید که تنفس پذیری مناسبی داشته باشد و مانع تعرق بدن شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • شکریه

    خیلی عالی تشکررررر زیاد

  • مهدی

    خیلی عالی