تخت | زیر تخت | وسایل نامناسب برای زیر تخت

این وسایل رو هرگز نذارین زیر تخت | آنچه نباید در فضای زیر تخت نگهداری کنید

فضای زیر تخت گزینه مناسبی برای ذخیره‌سازی وسایل است اما باید در انتخاب لوازم دقت کنید زیرا برخی از وسایل هرگز نباید در فضای خالی زیر تخت قرار بگیرند.

تخت
ویکی گردی:

می دونی چه چیزایی رو نباید بذاری زیر تخت؟ اگر فضای کافی برای ذخیره‌سازی برخی از لوزام تان ندارید، ممکن است قسمت زیر تخت تان مکانی کاربردی برای قرار دادن وسایلی مانند کفش‌ها یا چکمه‌های فصلی، یادگاری‌ها یا وسایلی که فقط می‌خواهید آن‌ها جلوی دست و پایتان نباشند، محسوب شود. با این حال، مواردی وجود دارد که باید بدانید، جایشان زیر تخت نیست و بهتر است آنها را در این بخش از خانه، نگهداری نکنید؛ مواردی که در این قسمت از ویکی گردی به آنها خواهیم پرداخت.

اسناد و مدارک مهم

زیر تخت ممکن است محل اختفای مناسب وسایل شما باشد، اما در مورد مدارک مهمی مانند شناسنامه، فرم های مالیاتی و پاسپورت شما اینطور نیست. چراکه نه تنها باید هر زمان که به یکی از این وسایل نیاز داشتید، زیر تخت خود را بهم بریزید، بلکه گزارش شده است که سارقان پس از ورود به یک منزل، مستقیماً به اتاق خواب رفته و چنین قسمت های مخفی را زیرو رو می کنند و همین دلیلی است که امنیت مدارک مهم شما را تهدید می کند.

زمان واریز یارانه اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد + جزئیات

لوازمی که زیاد استفاده می کنید

هرگز وسایلی را که مدام و مرتب استفاده می کنید مانند جوراب، لباس زیر، تی شرت یا پیژامه زیر تخت خود قرار ندهید چراکه مجبور خواهید بود هر روز صبح برای استفاده از آنها، کلی وقت برای پیدا کردنشان از میان دیگر وسایل زیر تخت صرف کنید. اگر لباسی را زیر تخت نگه می دارید، مطمئن شوید که لباس فصلی است که در آن نیستید.

لباس حجیم

از نگه داشتن لباس های حجیم زیر تخت خودداری کنید زیرا فضای زیادی را اشغال می کند. ژاکت‌های بزرگ زمستانی و شلوارهای ضخیم احتمالاً بهتر است در یک کمد، دور از جایی که لباس‌های سالانه خود را نگهداری می‌کنید، نگهداری شوند.

لباس بدون بسته بندی

اگر لباس‌هایی را زیر تخت خود نگه می‌دارید، مطمئن شوید که در جعبه‌های نگهداری هستند. جعبه‌های ذخیره‌سازی نه تنها در نظم هرچه بیشتر فضای زیر تخت موثرند، بلکه به محافظت از لباس‌های شما در برابر گرد و غبار و حشرات لباس نیز کمک می‌کنند.

مواردی که فراموش خواهید کرد

قسمت زیر تخت شما ممکن است مکانی عالی برای ذخیره یک هدیه تولد برای یک عزیز یا لوازم تزیینی جشن و تولد به نظر برسد، اما همچنین می تواند به سیاه چاله ای برای چیزهایی تبدیل شود که پنهان می کنید و سپس فراموش می کنید. پس اگر فکر میکنید ممکن است جای وسیله ای را فراموش کنید، هرگز آن را زیر تخت قرار ندهید.

 فواید نمک و روغن زیتون در گردن درد و زانو درد

شکستنی ها

فضای زیر تخت شما جای مناسبی برای نگهداری وسایل شکستنی نیست. اگر بخواهید این وسایل را جابه جا کنید نه تنها می توانید آنها را بشکنید، بلکه پس از شکستگی این ظروف، می توانید به خودتان آسیب بزنید.

ملحفه و پتوهایی که اغلب استفاده می کنید

فضای زیر تخت شما ممکن است محل مناسبی برای قرار دادن ملحفه های اضافی باشد، اما به شرطی که همیشه به آنها نیاز نداشته باشید. به عنوان مثال، اگر هنگام خواب احساس سرما کنید و بخواهید نصف شب آن پتوی اضافی را زیر تخت خود برداشته و استفاده کنید پس فضای زیر تخت، محل مناسبی برای نگهداری این پتو و ملحفه ها نخواهد بود. با این حال، اگر ملحفه، پتو یا حوله فصلی دارید که همیشه از آنها استفاده نمی کنید، نگهداری آنها زیر تخت و در یک بسته بندی صحیح، کار درستی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر