قیمت گوشت | قیمت گوشت مرغ | قیمت گوشت قرمز

جدیدترین قیمت گوشت مرغ اعلام شد + جدول

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشت مرغ در بازار امروز 16 اسفند 1401 این مطلب از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید

مرغ
ویکی گردی:

قیمت گوشت مرغ امروز مشخص شد در روزهایی که جهش قیمت‌ها در بازار گوشت قرمز این کالای اساسی را از سفره بسیاری از مردم حذف کرده، مصرف گوشت مرغ رو به افزایش است و مردم گوشت مرغ را جایگزین گوشت گوسفند و گوساله کرده‌اند. به جز مرغ، گوشت دیگر پرندگان نیز قابل مصرف است و حتی با توجه به ارزش غذایی بالا و کلسترول و چربی کمتر نسبت به گوشت قرمز و حتی گوشت مرغ، توصیه به مصرف گوشت ماکیانی چون شترمرغ و بلدرچین شده است. در این مطلب از سایت ویکی گردی جدیدترین جزئیات در خصوص قیمت گوشت و جدیدترین قیمت گوشت در بازار امروزرا مطالعه کنید.

مصرف گوشت ماکیان در جامعه ما چندان جا نیفتاده که یک دلیل آن می‌تواند به عادات غذایی ما ایرانیان برگردد. البته کمبود این نوع گوشت و به موازات آن گرانی هم در کاهش میزان مصرف گوشت پرندگان تاثیر دارد. برای مثال، گوشت شترمرغ که مانند گوشت گوساله و گوسفند، قرمزرنگ است و گاهی چرخ‌کرده گوسفندی با آن مخلوط می‌شود، در قصابی‌های سطح شهر تهران به طور میانگین ۴۱۵ هزار تومان است. گفتنی است قیمت هر کیلو چرخ‌کرده شترمرغ هم حدود ۳۷۰ هزار تومان است.

اشتباه بزرگ و رایج در شستن و فریز کردن گوشت مرغ!

گران‌ترین گوشت پرندگان اما گوشت غاز محلی است که هر کیلوی آن حدود ۷۰۰ هزار تومان است. برای مثال، همانطور که در آگهی زیر قابل ملاحظه است، قیمت یک غاز محلی سه کیلویی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در جدول زیر، قیمت انواع گوشت پرندگان را از سوپرگوشت‌های آنلاین آورده‌ایم.

قیمت گوشت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر