قیمت پراید | قیمت پراید در بازار امروز

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو | پراید باز هم گران شد + جدول قیمت

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت پراید این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید

قیمت پراید
ویکی گردی:

قیمت پراید روز دوشنبه، 15 اسفند ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. قیمت پراید ۱۱۱که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۶ میلیون تومان رسید. تغییرات قیمت پراید در بازار همراه با نوسانات دلار است. لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

 

قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. اما روند بازار امروز مانند روزهای گذشته نبود و برخی از خودروها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش قیمت همراه شدند.

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

قیمت خودرو روز دوشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

 

قیمت خودرو

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۶ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با کاهش شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۸۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز پنج میلیون تومان ارزان و در نرخ ۸۱۰ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۳۴ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۷۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کنترل و پیشگیری فشار خون با روش های ساده و کاربردی

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز ۲۰ میلیون تومان گران شد و به دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روزهای گذشته ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عرضه شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۱۰۳ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، دوشنبه، پنج میلیون تومان گران شد و به قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر