مدل کیف‌ | کیف های ترند سال نو

کیف های ترند امسال کدام است؟ | راهنمای کامل خرید کیف + عکس

اگه هنوز نمی دونی برای ست لباس عید امسال چه مدل کیف انتخاب کنی حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باش.

مدل کیف
ویکی گردی:

انتخاب مدل کیف‌ یکی از مهم ترین اکسسوری های استایل عید است. از پرکاربردترین و متنوع‌ترین اکسسوری‌ها می‌توان به کیف‌ها اشاره کرد. مدل کیف‌ ها قادرند استایل شما را از این رو به آن رو کنند. حتی اگر استایلی شیک و امروزی داشته باشید اما کیفی که مدلی قدیمی دارد و با استایلتان تناسبی ندارد را انتخاب کنید؛ ممکن است، تمام زحماتی که برای خوش‌استایلی و درخشیدن خود کشیده‌اید را هدر دهید. ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم «چه مدل کیف‌ هایی در سال جدید (سال 1402) ترند خواهند بود؟»؛ با ما همراه شوید.

کیف‌های خیلی بزرگ

شاید بتوان گفت، کیف‌های خیلی بزرگ، کاربردی‌ترین ترند سال 1402 هستند. دنیای مد خیلی وقت است، خودش را برای بازگرداندن این مدل کیف‌ها آماده کرده‌است و اخیرا پر جستجوترین کیف‌ها در موتورهای جستجو همین مدل‌ها بوده‌اند. در بحبوحه اقتصادی سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که صنعت مد تا حدودی نگاهی هم به مدهای کاربردی داشته و در این راستا، قدمی هم برای افرادی که در روز وسایل زیادی را با خود جا به جا می‌کنند؛ برداشته و کیف‌های خیلی بزرگ را ترند کرده‌است. این خبری خوب برای ماکسیمالیست‌هاست. چرا؟ چون می‌توانند هر چیزی که ممکن است در روز به آن احتیاج داشته باشند را درون این کیف‌ها بگذارند و اگر اهل سفر و ماجراجویی هم باشند چه بهتر که کیفی بزرگ داشته باشند.

برای خرید مانتو عید، بهتره کجای تهران برم؟

 

شاخص‌ترین ویژگی این کیف‌ها این است که در آن هر چقدر که دلتان بخواهد جا پیدا می‌شود و می‌توانید، موبایل، کتاب، تبلت، کیف پول و حتی رویاهای خود را درون کیف‌هایتان قرار دهید و با خود به هرجایی که می‌روید؛ ببرید. سال جدید کیف بزرگ خود را به دست بگیرید و اجازه بدهید مری پاپینز درونتان خودی نشان دهد.

کیف‌های خیلی کوچک

صنعت مد و فشن برای مدل کیف‌های ترند سال جدید فقط حد میانه را در نظر نگرفته و قدری افراط و تفریط هم چاشنی مد کرده‌است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که هم دل افرادی که کیف‌های خیلی بزرگ را دوست دارند را به دست بیاورد و هم دل افرادی که کیف‌های خیلی کوچک را دوست دارند؛ شاد کند. این مدل کیف‌ها عروسکی و دلبر هستند ولی با نهایت احترام به کسانی که طرفدار آن هستند؛ کاربردی نبوده و عملا چیز زیادی در آن‌ها جای نمی‌گیرد. پس اگر تصمیم دارید تنها یک مدل کیف برای سال جدید خود برگزینید؛ قطعا این مدل کیف‌ها انتخاب معقولی نخواهند بود اما برای استفاده‌های گاه به گاه خیلی جذاب و دلنشین هستند.

مدل کیف

کیف‌های کمربندی

برای مواقعی که وسایل کمی نیاز دارید یا فقط می‌خواهید یک گوشی، هندزفری و کیف پولی را در کیفتان قرار دهید و به دورهمی‌های دخترانه یا پیاده‌روی دلچسبی بروید؛ کیف‌های کمربندی انتخابی عالی به شمار می‌روند. این کیف‌های شیک و زیبا در سال 2023 بسیار ترند شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در بهار 1402 هم به طور گسترده شاهد این مدل کیف‌ها باشیم. کیف‌های کمربندی برای استایل‌های غیررسمی و روزمره هم انتخابی عالی برای خانم‌های شیک‌پوش امروی به شمار می‌روند.

مدل کیف

کیف‌های متالیک

سال 1402 نه تنها کفش‌ها و جواهرات درخشان جای خوبی برای خود باز می‌کنند بلکه کیف‌های متالیک و خصوصا سیلور هم پر طرفدار و محبوب خواهند بود. این مدل کیف‌ها، برای مهمانی‌هایی که استایلی به سبک مینیمالیستی و ساده دارید بسیار جذاب هستند و می‌توانند استایلتان را به طرز چشمگیری ارتقا دهند. کیف‌های متالیک و درخشان ظاهری شیک و ظرافتی زنانه را به شما هدیه می‌دهد.

امسال دانشگاه اینارو بپوش + فیلم

کیف متالیک

کیف‌های پر زرق و برق

خیلی از طراحان مد بر این باورند که کیف‌های سال جدید سزاوار جزئیاتی ظریف و پر زرق و برق مثل مروارید، مهره‌های درخشان، پولک و… هستند. انگار که طراحان مد اخیرا شیفته هر چیز درخشان و براقی شده‌اند. با این روند از لباس‌های براق و جواهرات سنگین و پر زرق و برق گرفته  تا کفش‌ها و کیف‌های درخشان محبوبیت بسیاری در سال جدید خواهند داشت. از طرف دیگر کیف‌های قلبی شکل و فانتزی هم به مد بازگشته‌اند و هواداران زیادی دارند. یک کیف فانتزی یا کیفی که با مهره‌های زیبا تزئین شده باشد قادر است ابعاد جدیدی به استایل شما بیفزاید.

مدل کیف

کیف‌های دسته کوتاه

همیشه که قرار نیست کیف‌ها روی شانه شما قرار بگیرند؛ اجازه دهید، ساعد و یا انگشتان شما هم در نشان دادن کیفتان نقشی ایفا کنند. کیف‌های دسته کوتاه که از کیف‌های ترند 2023 هستند را احتمالا در سال جدید بیش از پیش ببینیم. با تنوع زیادی که این کیف‌ها دارند؛ همه کاره هستند و می‌توانند انتخابی ایده‌آل برای مهمانی‌های دورهمی، پیاده‌روی‌های کوتاه و گشت و گذار در شهر باشند. حتی مدل‌های شیک و خاصی برای کیف‌های بند کوتاه وجود دارند که برای مراسم رسمی هم مناسب می‌باشند.

مدل کیف

کیف‌هایی با جیب‌های اضافی

کسانی که اهل نظم دادن به وسایلشان و سازماندهی هستند؛ حتما خوشحال می‌شوند که بدانند؛ سال جدید این کیف‌ها هم ترند خواهند بود. برندهای معروفی از جمله لویی ویتون، ورساچه و… برای بهار سال 2023 به طراحی کیف‌هایی که جیب‌های زیادی دارند، روی آورده‌اند و استقبال زیادی از این مدل کیف‌ها شده‌است.

اگه نمیدونی عید شلوار چی بپوشی ببین

مدل کیف

کیف‌های بافته شده

پارچه‌های بافته شده همیشه جذابیت خودشان را داشته‌اند. منظور از کیف‌های بافته شده‌ای که ترند سال 1402 هستند، کیف‌هایی است که از چرم‌های در هم تنیده شده، پارچه‌های پفدار به هم بافته شده یا از هر جنس دیگری هم می‌توانند؛ باشند.

مدل کیف

کیف‌های هلالی شکل و هوبو

کیف‌های هلالی شکل و کیف‌های هوبو مطمئنا جزئی از کیف‌هایی که در سال جدید (سال 1402) ترند خواهند شد؛ می‌باشند. این کیف‌ها در جنس‌های مختلفی مثل چرم، جیر و.. طراحی می‌شوند و برای استایل‌های اسپرت و روزمره انتخابی مناسب هستند و همچنین می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه و کوچک از آن‌ها استفاده نمایید. این کیف‌ها در گذشته هم محبوب بوده‌اند اما به نظر می‌رسد اینبار کمی متفاوت‌تر و با اضافه کردن جزئیاتی ظریف و شکیل باز هم روی صحنه مد بازگشته‌اند.

مدل کیف

کیف‌های جین

این خبر احتمالا دوستداران استایل‌های اسپرت و جین دوستان را خوشحال می‌کند که یکی دیگر از کیف‌های ترند 1402 کیف‌های جین می‌باشند. برند زارا و برخی دیگر از برندهای لوکس کیف‌های جین فوق‌العاده زیبایی برای سال 2023 عرضه کرده‌است.

رنگ سال 1402 با چه رنگی ست میشه؟ + عکس و توضیحات

مدل کیف

سخن پایانی

با هم به تفضیل بررسی کردیم که ” چه مدل کیف‌هایی در سال جدید ترند خواهند بود؟” و دیدیم که وقتی صحبت از کیف‌هایی که در سال جدید مد هستند؛ می‌شود، لوکس و شیک بودن حرف اول را می‌زند. کیف‌های ترند سال 1402 هم شامل مدل‌ها و طرح‌های جدید و هم شامل کیف‌های جذاب و دوست‌داشتنی سال‌های قبلی که در مد بازگشتی دوباره ترند شده‌اند؛ می‌باشند. همانطور که مشاهده کردید، کیف‌هایی که در سال جدید ترند خواهند بود، نه خیلی شلوغ و ماکسیمالیستی هستند و نه خیلی مینیمالیستی و فاکتورهای زیبایی شناسی خوبی را شامل می‌شوند. نظر شما در باره این مدل کیف‌ها چیست؟ برای سال 1402 انتخاب شما کدام یک از این مدل‌ها خواهد بود؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    افتضاح