واکنش خواننده معروف به عذرخواهی سحر قریشی

واکنش به عذرخواهی سحر قریشی | مامانت میاد تحویل بگیرتت!

عذرخواهی سحر قریشی از تتلو چند هفته پیش جنجالی شد. بعد از عذرخواهی سحر قریشی تتلو اعلام کرد رابطه اش با سحر را تمام می کند. حالا تتلو توییت های توهین آمیزی علیه سحر قریشی منتشر کرده است.

عذرخواهی سحر قریشی
ویکی گردی:

عذرخواهی سحر قریشی از خواننده معروف چالش جدیدی در بین کاربران دنیای مجازی ایجاد کرد متن عذرخواهی سحر قریشی به این صورت بود که : . ... واسه همین روزاست دیگه منم که معتاد به عشقم حالا جلوی هشتاد میلیون میگم و پای احساساتم میمونم دوست دارم.

ضمن عذرخواهی سحر قریشی خواننده معروف نیز با انتشار متنی پاسخ او را داد که به نظر می رسد سحر قریشی را بخشیده است و قصد دارد فرصتی جدیدی برای ادامه رابطه به او بدهد! او نوشته است: فایده نداره جلوی هشتاد میلیون بابت تک تک مسائلی که گفتم باید عذرخواهی کنی و قول بدی دیگه تکرار نشه تکرار شه مامانت میاد تحویل میگرتت تمام! شما شاهد من شاهد همه شاهد ببینیم و تعریف کنیم!

البته خیلی زود سحر قریشی به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت:  آقا من ... که تو اینهمه فکرت درگیر اسباب کشی و آرامش من بود من کمک که نکردم هیچی ... اضافیم خوردم رفتم رو مخت. من غلط کردم که تو خونه صدامو جلوی هوادار شما بردم بالا و ... سیگار کشیدم و بغل گوشت سرفه کردم نذاشتم بخوابی منو ببخش که ... خوردم اونم وقتی شما نبودی دیگه تکرار نمیشه قول میدم تکرار شد خودم برم که اینجوری با ابروی خودمو خودتون بازی نشه.

کمتر کسی باور می‌کرد که ماجرای عاشقانه سحر قریشی و خواننده معروف واقعی باشد و حالا پس از درآمد میلیاردی کنسرت در ترکیه، پایان این رابطه از سوی آقای مقصودلو اعلام شد. البته به نظر می‌رسد این ماجرا نیز با هدف ایجاد حاشیه داغ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر