گوشی شیائومی | برترین گوشی شیائومی

پرفروش ترین گوشی شیائومی کدام است؟ + جزئیات

در ادامه از این مطلب از ویکی گردی قصد داریم شما را با پرفروش ترین گوشی‌ های شیائومی آشنا کنیم. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی
ویکی گردی:

پرفروش ترین گوشی شیائومی را می‌شناسید؟ تا چه حد با مشخصات آنها آشنا هستید؟ شیائومی یکی از مهم ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است. هرچند که گوشی‌ شیائومی این برند در کشور آمریکا به فروش نمی‌رسند اما گوشی شیائومی پا به پای اپل و سامسونگ در زادگاهش چین در حال فعالیت است و به راحتی سومین بازیگر بزرگ در بازار جهانی به حساب می‌آید.

بخشی از موفقیت پرفروش ترین گوشی های شیائومی ناشی از چیزی است که شما می‌توانید آن را سیل دستگاه‌ها بنامید. خوب یا بد، شیائومی گوشی‌های زیادی تولید می‌کند. شیائومی هم در برند اصلی خود و هم در زیر برندهای (Poco)، (Redmi) و (Black Shark) تولید گوشی‌های هوشمند می‌پردازد. این بدان معناست که گوشی‌هایی با مدل‌ها و قیمت‌های متنوع در دسترس کاربران قرار دارند. البته تنوع زیاد گوشی باعث می‌شود تا کار انتخاب کمی سخت تر شود. در ادامه از این مطلب از ویکی گردی قصد داریم شما را با پرفروش ترین گوشی‌ های شیائومی آشنا کنیم. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چای کیسه ای استفاده شده رو ننداز دور 

بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۳

همانطور که درباره پرفروش ترین گوشی های شیائومی اشاره شد تنوع گوشی‌های شیائومی بسیار زیاد است. این شرکت و زیربرندهای آن در طول یک سال مدل‌های بسیار زیادی را به بازار جهانی عرضه می‌کنند به همین دلیل انتخاب بهترین آنها کمی دشوار خواهد شد. در ادامه به معرفی بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ و به طور کلی پرفروش ترین‌های آن می‌پردازیم.

شیائومی ۱۲ – بهترین گوشی شیائومی

شیائومی ۱۲ یکی از پرچمداران و پرفروش ترین گوشی های شیائومی محسوب می‌شود. طراحی این گوشی نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. همچنین ظاهر کوچک و زیبای آن باعث می‌شود تا این گوشی مورد انتخاب کسانی باشند که علاقه‌ ای به گوشی‌های بزرگ ندارند.

با استفاده از این گوشی شما تجربه استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش (AMOLED) با نرخ رفرش 120 هرتز و شارژ سریع 67 واتی را دریافت می‌کنید. دوربین این گوشی دارای یک لنز اصلی محکم و یک دوربین اولترا واید خوب است، البته تعداد کمی از خریداران با لنز تله ماکرو هیجان زده خواهند شد.

علاوه بر نکات بسیار خوبی که درباره این گوشی وجود دارد باید بدانید که شیائومی ۱۲ هنوز ضد آب نبوده و عمر باتری آن خیلی قابل توجه نیست. نسخه پرو این گوشی اندازه بزرگ تری دارد اما همچنان در عمر باتری دارای ضعف بزرگی است.

ویژگی‌های مثبت

  • طراحی فشرده
  • اجرای فوق العاده
  • دوربین اصلی باکیفیت
  • شارژ سریع سیمی و بی سیم
  • نقاط ضعف
  • عمر باتری متوسط
  • فاقد رتبه (IP)
  • فاقد لنز تله فوتو

برق انداختن و تمیز کردن اجاق گاز فقط با یک خمیر دندان + فیلم

شیائومی ۱۲ اس اولترا

شیائومی ۱۲ اس اولترا از قدرتمندترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی در حال حاضر است، با این حال این گوشی برای همه کاربران مناسب نیست.

این گوشی فقط به طور رسمی در چین عرضه شده است، بنابراین خریداران باید گوشی را وارد کنند و با مشکلات بیشتری مبارزه کنند تا نرم ‌افزار را طوری تنظیم کنند که برای سلیقه جهانی به خوبی کار کند. بنابراین در حال حاضر این گوشی با آنکه توجه کاربران جهان را به خود جلب کرده است اما به راحتی در دسترس همه نیست. به جرأت می‌توان گفت شیائومی ۱۲ اس اولترا بهترین دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند دارد. دوربین لایکا با سنسور اصلی ۱ اینچی عکس‌های دقیق، عملکرد عالی در نور کم در تصویربرداری در شب دارد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملکرد قوی و عمر باتری عالی را نیز ارائه می‌دهد. همچنین در عین حال از یک نمایشگر بسیار باکیفیت و روان استفاده خواهید کرد.

ویژگی‌های مثبت

  • دوربین اصلی فوق العاده
  • عملکرد قدرتمند
  • عمر باتری عالی
  • نقاط ضعف
  • طراحی خاص
  • دوربین سلفی ضعیف
  • پرفروش ترین گوشی شیائومی در پرچمداران

شیائومی ۱۲ تی

شیائومی 12 تی یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی تا به امروز به حساب می‌آید. عملکرد چیپست مدیاتک (Dimensity 8100 Ultra) در این گوشی فوق‌ العاده است. همه موارد در صفحه نمایش 6.67 اینچی (OLED) عالی به نظر می‌رسد، به خصوص زمانی که با نرخ تازه سازی 120 هرتز ترکیب شود.

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی یکی دیگر از نکات برجسته این گوشی است. شیائومی ۱۲ تی با طراحی شیک و شارژ سریع ۱۲۰ واتی، یک انتخاب خوب (متناسب با قیمت) به شمار می‌رود.

ویژگی‌های مثبت

  • عملکرد عالی
  • دوربین‌های عالی نسبت به قیمت
  • شارژ سریع ۱۲۰ واتی
  • به طور قابل توجهی مقرون به صرفه است
  • عمر باتری فوق العاده
  • نقاط ضعف
  • بدون شارژ بی سیم
  • بدون رتبه IP

شیائومی ۱۱

شیائومی می‌۱۱ پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۲۱ بود که حالت‌های دوربین جدید، فناوری‌های صفحه نمایش و طراحی‌های دوربین پشتی را با قیمت بالای گوشی به نمایش گذاشت. از بهترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حالت عکاسی ماکرو آن (با استفاده از لنز پشتی سفارشی)، صفحه نمایش عالی با وضوح و نرخ تازه سازی بالا و قدرت پردازش ارائه شده توسط چیپست رده بالای اشاره کرد.

در حالی که این گوشی نشان دهنده بهترین فناوری شیائومی در سال ۲۰۲۱ است، پس از معرفی سری ۱۲ گوشی‌های شیائومی آنها در صدر بهترین گوشی‌های این شرکت قرار گرفتند. با وجود همه اینها، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی از این شرکت هستید، هنوز هم باید جزو اولین گوشی‌هایی باشد که در نظر می‌گیرید. شیائومی ۱۱ جزء پرفروش ترین پرچمداران این برند به حساب می‌آمد و تا به امروز نیز در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

ساخت هفت سین 1402 با وسایل دور ریختنی + آموزش

ویژگی‌های مثبت

  • عملکرد دوربین فوق العاده
  • پردازنده قدرتمند
  • نقاط ضعف
  • اسکنر اثر انگشت
  • عمر باتری

پر فروش ترین گوشی شیائومی در میان رده ها

گوشی‌های میان رده شیائومی همیشه در میان کاربران طرفداران زیادی داشته است. زیرا این گوشی‌ها با برچسب قیمتی پایین تر از پرچمداران قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. بنابراین گوشی‌های میان رده شیائومی جزء پرفروش ترین گوشی‌های این بازه به حساب می‌آیند. در ادامه قصد داریم به پرفروش ترین گوشی ‌های شیائومی در میان رده‌ها بپردازیم. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ردمی نوت ۱۱ پرو

ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۱ بود، بنابراین ما امیدوار بودیم که مدل بعدی آن به همان اندازه خوب باشد. خوشبختانه، ردمی نوت ۱۱ پرو به همان اندازه باارزش است. این گوشی قابلیت‌های زیادی در عین زیبایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

پردازنده بهبودیافته اسنپدراگون 695، شارژ سریع تر 67 واتی، اتصال (5G) و مجموعه دوربین چهارگانه با کیفیت – دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی – و صفحه نمایش 120 هرتزی از مهم ترین ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید که اگر مدل قبلی این گوشی را دارید، بهتر است آن را با نسخه جدید جایگزین کنید. زیرا تغییرات زیادی در این دو گوشی مشاهده می‌شود. ردمی نوت 11 پرو در حال حاضر یکی از گوشی‌های میان رده و با قیمت به صرفه موجود در بازار است که ارزش خرید زیادی دارد.

شیائومی ۱۲ لایت: بهترین میان رده شیائومی

یکی از بهترین میان رده‌های گوشی‌های هوشمند، شیائومی 12 لایت است. این دستگاه دارای شارژ سریع 67 واتی و همچنین صفحه نمایش 120 هرتزی با دقت رنگ و زیبا و پردازنده اسنپدراگون (778G) است. این تراشه در یک گوشی میان رده بسیار جالب توجه است و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یک پرچمدار شیائومی هستید اما بودجه کافی برای خرید شیائومی ۱۲ قوی تر ذکر شده در بالا را ندارید شیائومی ۱۲ لایت یک گوشی با ارزش خرید بسیار زیاد است. این گوشی جزو پرفروش ترین گوشی ‌های شیائومی محسوب می‌شود.

از مهم ترین ویژگی‌های شیائومی ۱۲ لایت می‌توان به صفحه نمایش: ۶.۵۵ اینچ؛ دوربین: ۱۰۸ مگاپیکسل (عریض)، ۸ مگاپیکسل (فوق عریض)، ۲ مگاپیکسل (ماکرو)؛ فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت؛ سیستم عامل: اندروید ۱۲ اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر