شال | شال مجلسی | شال بهاره | شال عید

شال و روسری هایی که امسال مده | شال و روسریت رو اینجوری ست کن

در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شال های مجلسی مد سال 1402 آشنا شوید.

مدل شال و روسری
ویکی گردی:

شال و روسری یکی از آیتم های تاثیرگذار در استایل اکسسوری است، پس فرقی نمی کند که به چه سبکی لباس می پوشید در هر حال باید از اکسسوری در استایل خود استفاده کنید تا استایلی جذاب داشته باشید. هنگام ست کردن روسری یا شال در استایل های رسمی باید به این نکته توجه داشته باشید که یک  شال زیبا تاثیر زیادی روی اثرگذاری استایل شما دارد. علاوه بر این یک انتخاب مناسب شال و روسری نه تنها زیبایی لباس شما را تضمین می‌ کند؛ بلکه رنگ و طرح آن می‌ تواند روی چهره شما هم تاثیر می‌ گذارد.

رعایت برخی نکات ریز و کلیدی که معمولا مورد توجه استایلیست های حرفه ای است مانند توجه به استایل ترند شده هر فصل به شما کمک می‌ کند تا زیباترین انتخاب را داشته باشید.

امسال این کفش ها مده + عکس

پس اگر عید امسال هم می خواهید مانند ملکه ها بدرخشید در اتخاب اکسسوری های استایلتان به خصوص شال خود حساسیت بیشتر به خرج دهید. شال ها در طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار یافت می شوند و نحوه ست کردن شال با مانتو یا شلوار و یا سایر اکسسوری ها نکته ای است که حائز اهمیت بوده و شما باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

پس به طور کلی می توان گفت اگر در ست کردن شال با سایر اعضای استایل خود دقت کنید همیشه آراسته و شیک بنظر خواهید رسید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شال های مجلسی برای استایل های عید نوروز آشنا شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • دلارا

    سلام برای سفارش شال و روسری لطفا راهنمایی میکنین