مانتو عید | بورس خرید مانتو تهران | لیست مراکز خرید مانتو در تهران

برای خرید مانتو عید، بهتره کجای تهران برم؟ | مانتو عید رو از اینجاها بخر + آدرس

لیستی از مراکز خرید مانتو در تهران را به همراه آدرس آنها برایتان آوردیم تا در خرید کمتر دچار سردرگمی شوید.

مانتو عید
ویکی گردی:

خرید کردن از پاساژها، بازارها و مراکز خرید مخصوص مانتو تهران یا همان بورس مانتو نه تنها قدرت انتخاب خیلی زیادی رو در اختیار شما قرار می دهد بلکه این امکان رو هم فراهم می کند تا بتوانید قیمت ها رو مقایسه کنید و بهترین و مناسب ترین مانتو رو متناسب با بودجه خودتان خریداری کنید.

در تمام مناطق تهران پوشاک با هر مدل و قیمتی پیدا و در خور هر سلیقه ایی یافت می شود. این تنوع در صنعت پوشاک در تهران آنقدر زیاد است که اکثر افراد را دچار سردرگمی و تردید در انتخاب میکند. در اینجا ما لیستی از بهترین مراکز خرید مانتو در تهران را برای شما جمع آوری کردیم تا کمی در انتخاب مکان خرید به شما کمک کرده باشیم.

امسال این کفش ها مده + عکس

1- پاساژ تیراژه، میلاد نور و صادقیه

از دیگر مراکز بورس خرید مانتو در تهران میتونیم به پاساژهای تیراژه، میلاد نور و صادقیه اشاره کنیم. در این پاساژ ها نیز فروشگاه های مخصوص مانتو خیلی زیادی به چشم میخوره که با گشتن در این پاساژها میتونید مانتوهای زیبا و شکیلی رو تهیه کنید. البته این پاساژها حراج مخصوص به فصل هم دارند که با مراجعه در زمان حراجی ها میتونید مانتو های عالی رو با قیمت خیلی مناسبی تهیه کنید.

  •  آدرس مرکز خرید تیراژه یک: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت (نمایش روی نقشه) | شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳ | ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس مرکز خرید تیراژه ۲: تهران، اتوبان امام علی به‌سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه متروی مدنی (نمایش روی نقشه) | شماره تلفن:‌ ۰۲۱۷۷۵۸۲۵۰۰ | ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۳

مرکز خرید تیراژه دارای دو شعبه در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع در غرب تهران و دیگری در محدوده نظام آباد واقع در شرق تهران است.

آدرس مرکز خرید میلاد نور: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی

آدرس مجتمع تجاری صادقیه: استان تهران، تهران، سازمان آب، گلستان یکم

2- هفت تیر و فاطمی

شما میتونید منتناسب با نیاز خودتون بهترین و شکیل ترین مانتو مجلسی، اداری، روزانه، مانتو نخی و … رو در فروشگاه های میدان هفت تیر و فاطمی پیدا کنید و اگر در زمان حراج فصلی به این فروشگاه ها مراجعه کنید میتونید مانتو یا پالتو های فوق العاده ای رو با قیمت خیلی پایینی خریداری کنید.

اگه نمیدونی عید شلوار چی بپوشی ببین

3- بازار تهران، بازار بزرگ رضا

در این پاساژ علاوه بر مانتو های عادی و روزمره میتونید انواع مدل های مانتو مجلسی و شیک. پیراهن و لباس مجلسی. کیف و کفش، لوازم آرایش و … رو هم خریداری کنید. علاوه بر این میشه گفت این بازار دارای مدل‌های به روز و جدیدی هست. و یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مانتو دخترانه ارزان در تهران به شمار میاد.

 

4- سه را جمهوری

تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر در تهران نیز یکی دیگر از مراکز خرید عالی برای مانتو هست. معمولا تولیدی های مانتو در این منطقه از تهران قرار دارند و فروشگاه های مخصوص مانتو زیادی نیز در این خیابان به چشم میخوره که معمولا قیمت مناسبی هم دارند.

اگر به دنبال خرید مانتوهای بسیار شیک، ترک و مانتو مجلسی های خاص هستید، بهتره سری به خیابان جمهوری بزنید و از مدل های موجود در فروشگاه های این خیابان هم دیدن کنید.

 

5- پاساژ قائم تجریش

میدان تجریش و پاساژ قائم نیز از دیگر مراکز عالی برای خرید مانتو در شمال تهران هستند. این پاساژ اگرچه در شمال تهران قرار داره اما دارای قیمت مناسبی بوده و شما میتونید انواع مدل های مانتو رو با قیمت های مناسب از این پاساژ خریداری کنید.

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، پاساژ قائم تجریش

6- بازار عبدل آباد و امامزاده حسن

این مراکز برای ساکنان غرب و جنوب غرب تهران هم دسترسی راحت تری دارند. در این بازار هم مدل های متنوع و زیبایی از مانتو وجود داره که میتونید با سلیقه خودتون بهترین مدل رو انتخاب کنید و هم اینکه میتویند با صرف زمان بیشتر، مانتوهای شیک و با قیمت مناسب تری هم پیدا کنید.

 

لیست مراکز خرید مانتو دخترانه ارزان‌ قیمت در تهران

  •     بازار مانتو

بازار مانتو واقع در بازار بزرگ تهران و کوچه هفت تن است. ایستگاه متروی پانزده خرداد راحت‌ترین راه برای دسترسی به بازار بزرگ تهران است.

این بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. پایانه اتوبوس‌رانی میدان امام خمینی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مراجعه به بازار بزرگ باشد.

  •     بازار بزرگ رضا

بازار رضا واقع در خیابان پانزده خرداد نرسیده به بازار بزرگ یکی از مراکز خرید مانتو است. بازار رضا علاوه بر مانتو انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و لوازم‌آرایش نیز دارد. در بازار رضا خرید مانتو ترک، خرید مانتو مجلسی شیک و خرید مانتو اسپرت امکان پذیر است.لیست مرکز خرید مانتو در تهران

  •     بازار عبدل‌آباد

بازار عبدل‌آباد با اینکه به‌عنوان مرکز خرید پارچه شناخته می‌شود اما در سال های اخیر با ارائه پوشاک و مانتو جایگاه خود را ثبت کرده است.

خرید مانتو دخترانه ارزان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار عبدل‌آباد امکان‌پذیر است. برای خرید مانتو اسپرت عبدل‌آباد، یکی از گزینه‌های پیش روست.

در این بازار نمی‌توان انتظار خرید مانتو مجلسی شیک و یا خرید مانتو ترک را داشت. مانتوها با کیفیت قابل ‌قبول و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند. اگر به دنبال خرید مانتو دخترانه ارزان ‌قیمت هستید حتماً سری به بازار عبدل‌آباد و مغازه‌هایش بزنید.

  •     بازار امام‌زاده حسن

بازار امام‌زاده حسن یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید پوشاک جنوب تهران محسوب می‌شود. خرید مانتو دخترانه ارزان ‌قیمت در این بازار بسیار آسان است.

جدیدترین استایل های مجلسی با مدل مانتو تافته

تعداد مغازه‌ها و پاساژ های این بازار بسیاری از متقاضیان مانتو را به ‌سوی خود روانه می‌کند. گرچه این بازار به‌طور اختصاصی برای خرید مانتو نیست، اما حجم زیادی از متقاضیان خرید مانتو اسپرت را راضی نگه می‌دارد.

  •     جمهوری

تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مانتو در تهران است. تجمع زیاد تولیدی‌های مانتو در این منطقه آن را به یکی از قطب‌های خرید مانتو تبدیل کرده است.

در پاساژ شانزه لیزه و مغازه‌های اطراف آن انواع مانتو را باقیمت‌های مختلف می‌توان یافت. همه نوع مانتو با هر بودجه‌ای را می‌توان در جمهوری خرید.

 

  •     کوچه برلن

کوچه برلن علاوه بر مغازه‌های مختلف فروش پوشاک مغازه‌ها و پاساژهای متعددی برای فروش مانتو نیز دارد. خرید مانتو ارزان دخترانه در کوچه برلن کار سختی نیست.

کوچه برلن یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید شهر است. بسیاری از تولیدی‌های پوشاک در کوچه برلن و اطراف آن فعالیت دارند. جهت مراجعه به کوچه برلن می‌توانید از ایستگاه مترو سعدی در نزدیکی آن بهره برید.

  •     هفت‌تیر

انواع و اقسام مغازه‌های فروش مانتو در میدان هفت‌تیر متمرکز شده‌اند. خرید مانتو ترک، خرید مانتو مجلسی شیک و حتی مانتو اسپرت در میدان هفت‌تیر امری طبیعی محسوب می‌شود. تنوع رنگ و طرح و کیفیت را یکجا در میدان هفت‌تیر می‌توان یافت.اگر نیاز به خرید مانتو مجلسی شیک دارید حتماً سری به میدان هفت‌تیر بزنید.برای خرید مانتو از شمال میدان تا قسمتی از خیابان مفتح جنوبی تا چشم کار می‌کند فروشگاه مانتو است.خط یک مترو تهران ایستگاه هفت‌تیر دقیقاً در مرکز فروشگاه‌ها و مغازه‌های هفت‌تیر است.

  •     میدان فاطمی

شاید تعداد کمتری از بانوان با مراکز خرید مانتو در میدان فاطمی آشنا باشند. مطمئناً تعداد بالای مغازه‌ها و فروشگاه‌های مانتوفروشی قبل و بعد از این میدان آن را در رده مراکز فروش مانتو قرار می‌دهد.

خرید مانتو اسپرت و حتی خرید مانتو دخترانه ارزان ‌قیمت در میدان فاطمی از مزایای آن محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که نمی‌توان در این فروشگاه‌ها به‌آسانی خرید مانتو مجلسی شیک انجام داد.

در یک سال اخیر افتتاح خط مترو قائم آزادگان و ایستگاه میدان جهاد دسترسی به میدان فاطمی را آسان‌تر کرده است.

  •     هفت‌حوض
  •     گیشا

در غرب تهران می‌توانید برای خرید مانتو سری به خیابان گیشا بزنید. مراکز خرید و پاساژ های بسیاری در غرب تهران واقع‌شده‌اند اما گیشا را به‌عنوان مرکز خرید پوشاک زنان و خصوصاً مانتو می‌توان رده‌بندی کرد. همچنین قیمت‌ها در گیشا را می‌توان در رده متوسط ارزیابی کرد.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به گیشا ایستگاه مرزداران است و بقیه راه را تا آنجا باید با تاکسی رفت.

  •     پاساژ کوروش

گرچه تعداد مغازه‌ها و فروشگاه‌های مانتو در این مرکز خرید زیاد نیست اما برای خرید مانتو مجلسی شیک در غرب می‌توان به آن مراجعه کرد.

ایستگاه متروی این مجتمع تجاری در دست‌ ساخت است که در سال‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد. در حال حاضر تنها راه دسترسی به آن از طریق تاکسی و یا وسیله نقلیه شخصی است.

 

  •     پاساژ قائم

بی‌شک میدان تجریش بالأخص پاساژ قائم در شمال تهران محل مناسبی برای خرید مانتو است. شاید فکر کنید که در شمال شهر خرید مانتو دخترانه ارزان و باقیمت مناسب کار سختی باشد، در این صورت حتماً سری به پاساژ قائم بزنید.

از خرید مانتو ترک و اسپرت گرفته تا خرید مانتوهای مجلسی و شیک همه را با هم یکجا در میدان تجریش میابید.

علاوه بر پاساژ قائم حدفاصل میدان تجریش تا میدان قدس نیز فروشگاه‌های مانتوفروشی متعددی قرار دارند.

پاساژ قائم از دیرباز یکی از مراکز خرید پوشاک بانوان در شمال تهران محسوب می‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر