متولدین هر ماه | خصوصیات متولدین هر ماه | ویژگی های متولدین هر ماه

عضو حساس بدن متولدین هر ماه کدام است؟ | ویژگی های متولدین هرماه

متولدین هر ماه دارای عضوی حساس در بدنشان می باشند. جالب است بدانید نقطه حساس بدن هر فردی با ماه تولدش ارتباط دارد.

فال روزانه امروز
ویکی گردی:

نقاط حساس بدن متولدین هر ماه کدام است. وقتی که شما خودتان را به خوبی بشناسید و ویژگی‌ متولدین هر ماه  را بدانید، راحت‌ تر می‌ توانید اقدامات مختلفی را به انجام برسانید. باید بدانید که قدرتِ جسمی و فیزیکی و ضعف های بدنی را چگونه برطرف کنید. در این قسمت از ویکی گردی قصد داریم نقاط حساس بدن متولدین هر ماه را بگوییم که دانستنِ آن ها؛ از لحاظ بهبود وضعیت روحی و جسمی به شما کمک خواهد کرد.

فروردین: سر

اگر این افراد استراحت خوبی نداشته باشند، سریعا دچار سر درد می شوند. سر مرکز انرژی آن ها است؛ به خاطر همین مدیتیشن به شدت برای فروردین ماهی ها مفید می باشد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فروردین ماهی ها ذهن بسیار مثبتی دارند و ناحیه سر آن ها کاملاً آرام است اما اگر مشکلی وجود داشته باشد، به هم می ریزند.

تست کامل مزاج شناسی | مزاج شما چیست؟

اردیبهشت: گردن و شانه

اردیبهشتی ها معمولاً در حالت نرمال و طبیعی؛ قدرت و جذابیت زیادی را در قسمت بالای گردن خود احساس می‌ کنند؛ اما اگر مشکلی وجود داشته باشد، با گردن درد و شانه درد مواجه می‌ شوند.

خرداد: گلو و ریه

خرداد ماهی ها به کیفیت زندگی خود خیلی اهمیت می دهند‌. معمولاً داشتنِ ریه سالم جزء اولویت آن ها است؛ یعنی سعی می‌ کنند که به ناحیه گلو، ریه و در کل؛ تنفس خود بیشتر اهمیت دهند، زیرا این نواحی مرکز انرژی آن ها می باشد و زودتر از بقیه قسمت ها دچار حساسیت و مشکل می شود.

تیر: میان تنه

قسمت قفسه سینه؛ رحم و شکم باعث ایجاد تفکرات مثبت در افراد ماه تیر و بهبود وضعیت باروری در آن ها می‌ شود که البته؛ این ناحیه در تیر ماهی ها خیلی حساس است و اگر از آن مراقبت کنند، بهترین وضعیت را برایشان ایجاد می کند اما کوچک‌ترین مشکلی؛ باعث درد و حساسیت در این قسمت ها می شود.

مرداد: قلب و قسمت بالای کمر

در کل؛ مرداد ماهی ها افراد حساسی می باشند و قسمت قلبِ آن ها هم بسیار حساس است. معمولاً باید سعی کنند از این ناحیه خیلی خوب مراقبت کنند تا بتوانند وضعیت و حالِ خوبی را تجربه کنند‌.

عطر متولدین هر ماه چیست؟ 

شهریور: شکم و ناحیه گوارش

این قسمت ممکن است برای شهریور ماهی ها مرکز استرس و اضطراب باشد و در زمانی که استرس می گیرند یا دل مشغولی دارند، سریع سیستم گوارش آن ها به هم می ریزد که ورزش می‌ تواند تا حد زیادی به بهبود این وضعیت کمک کند.

مهر: کلیه و قسمت پایین کمر

مهر ماهی ها باید به داخل بدن خود خیلی توجه کنند‌. از طرفی باید مراقبت از قسمت پایین کمر و کلیه را افزایش دهند تا مشکلی در این ناحیه وجود نداشته باشد.

آبان: لگن و سیستم تناسلی

آبان ماهی ها باید ورزش‌ هایی را انجام دهند که باعث تقویت ناحیه لگن شان می شود. آن ها می‌ توانند با مراقبت از این ناحیه؛ روابط زناشویی بسیار خوبی داشته باشند؛ بنابراین قطعا مراقبت از این قسمت و مراجعه به پزشک اهمیت بسیار زیادی برای آبان ماهی ها دارد‌.

ضعف شخصیتی متولدین هرماه چیست؟ 

آذر: ران و ساق پا

آذر ماهی ها باید به قسمت ران و ساق پای خود خیلی توجه کنند. ورزش کردن می‌ تواند به تقویت این ناحیه کمک کند، زیرا باعث محکم و قوی شدن خواهد شد و از ایجاد حساسیت و مشکل در این قسمت جلوگیری می کند.

دی: استخوان و مفصل

استخوان و مفصل با بالا رفتن سن در این افراد دچار فرسودگی می شود، زیرا حساسیت بیشتری نسبت به نواحی دیگر دارد؛ به خاطر همین باید مراقب سفتی و درد در این ناحیه باشند.

بهمن: قوزک پا

قسمت هایی مانند؛ قوزکِ پا یا آرنج دست در بهمن ماهی ها حساس است. باید از آن ها خیلی خوب مراقبت کنند تا آسیبی وارد نشود و حداکثر انعطاف ‌پذیری را داشته باشد تا از ایجاد ضعف در این ناحیه جلوگیری گردد.

متولدین هر ماه با کدام ماه ها تفاهم ندارند

اسفند: دست، پا

قسمتِ دست و پا برای اسفند ماهی ها اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا خیلی راحت آسیب می‌ بیند. باید سعی کنند که ماساژ انجام دهند؛ روغن درمانی و ورزش را هم در نظر بگیرند. اگر به اندازه کافی استراحت نکنند، دست و پای شان دچار مشکل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • خ

    شما مگه دکترین 🤣🤣

  • ناشناس

    عالی بود