راه های ساده برای پسردار شدن | تعیین جنسیت جنین

چیکار کنیم که پسر دار بشیم؟ | عوامل تاثیر گزار در پسر شدن بچه

در این مقاله راهکارهایی ارائه دادیم تا با کمک آنها پسردار شوید.در نظر داشته باشید که هیچ کدام از روش ها صد در صدی نیست.

پسردار شدن
ویکی گردی:

شاید برای شما عجیب باشد اما واقعا می‌شود با رعایت چند نکته تا حد زیادی در تعیین پسردار شدن خود دست داشته باشید. البته این نکته به هیچ عنوان صد در صدی نبوده و خدای متعال تعیین‌کننده اصلی پسردار شدن یا دختردار شدن است. با این وجود با روش‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌تواند تا حد زیادی احتمال پسردار شدن را افزایش دهد.

رژیم غذایی زنان برای پسردار شدن 

با توجه به اینکه اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌های جنسی X Y (عامل ایجاد جنین پسر) عمر کوتاه‌تری نسبت به اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌های X X (عامل ایجاد جنین دختر) دارند، طب سنتی توصیه می‌کند که با خوردن غذاهای حاوی سدیم و پتاسیم بالا دو یا سه ماه قبل از بارداری، می‌توان اسپرم‌های X Y را برای مدت بیشتری در رحم زن نگه داشت تا با تخمک لقاح پیدا کند.

از عوارض دود سیگار بر سلامت کودکان چه می دانید؟

بنابراین با وجود عوارض جانبی نمک زیاد برای بدن، باید مصرف نمک را افزایش داد. مواد غذایی مانند حبوبات (نخود، لوبیا، عدس و غیره)، میوه های خشک، قارچ، موز، مارچوبه، سیب زمینی، سیب و بادام حاوی پتاسیم بالایی هستند.

رژیم غذایی مردان برای پسردار شدن

طب سنتی معتقد است که برای پسردار شدن اسپرم مرد باید قوی و پرتحرک باشد که نوع رژیم غذایی در این مساله بسیار موثر است. خوردن موادغذایی مانند سیر، قهوه، موز، گردو، عسل و زنجبیل، نارگیل، انجیر و کشمش،مرکبات، گوشت گاو، گوسفند و یا شترمرغ اثرگذار است.

پسردار شدن با توجه به نکات و شرایط خاصی امکان‌پذیر است. شما با شناخت و رعایت این نکات می‌توانید فرزند پسر داشته باشید. هدف از این مقاله معرفی این نکات و شرایط به شما است. پس برای پسردار شدن با ما همراه شوید.

برای پسردار شدن این خوراکی ها و مواد غذایی را نخورید:


غذاهایی که به دلیل داشتن طبع سردی و یا مواد معدنی و ویتامین های مضر برای بارداری پسر در دوران قبل از بارداری توصیه نمی شوند شامل:
پیاز - کرفس - مائ الشعیر - لبنیات -گوشت سفید - غذاهای دریایی

ایده مدل مو های جدید برای پسر بچه ها + عکس

تنظیم زمان نزدیکی برای پسردار شدن

 شما می توانید از این ویژگی برای تعیین جنسیت فرزندتان استفاده کنید. به این ترتیب که زمان تخمک گذاری خود را در سیکل های ماهانه پیدا کنید، باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد. اما هر قدر که زمان نزدیکی شما از زمان تخمک گذاری فاصله ی بیشتری داشته باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های X و دختر دار شدنتان بیشتر خواهد بود.

بنابراین اگر پسر می خواهید در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

استرس و تاثیر آن در پسردار شدن

برای پسردار شدن باید استرس بسیار کمی داشته باشید. مردانی که در محیط‌ها پر از استرس کار می‌کنند احتمال بسیار کمی دارد که فرزندشان پسر شود. به همین دلیل باید برای داشتن جنین پسر حتما آرامش داشته باشید. سعی کنید در محیطی آرام نزدیکی و بدون هیچ‌گونه استرسی داشته باشید. البته برای داشتن جنین پسر باید نزدیکی خود را به حداقل زمان برسانید. یعنی سریع و غیر رمانتیک این کار را انجام دهید تا احتمال داشتن جنین پسر را افزایش دهید.

نقش داروهای گیاهی برای پسردار شدن

طبق اصول طب سنتی برای دختردار شدن، مصرف رازیانه یک ماه قبل از بارداری بسیار موثر است. در مقابل خوردن ماهی یکبار دمنوش تخم کاسنی، گل بنفشه، پوست هلیله زرد، گل محمدی و بهمن پیچ به اندازه ۲ گرم از هرکدام به صورت جداگانه، برای پسردار بسیار موثر است. توصیه می‌کنیم حتما در این زمینه با کارشناسان طب سنتی برای پیشگیری از بروز هرگونه عارضه جانبی مشورت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • بابک.خرمدین.

    پسرم‌مگر‌تحفه‌است‌‌‌که‌حالا‌کاری‌بکنیم

  • بهروز جعفری

    مواد غذایی الان ایرانیان رو عقیم کرده

  • ناشناس

    پسر میخواد چه گلی به سرمون بزنه