شهرام عبدلی | فوت شهرام عبدلی | دلیل مرگ شهرام عبدلی

درگذشت ناگهانی بازیگر معروف سریال خط قرمز + عکس و جزئیات

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

وفات شهرام عبدلی
ویکی گردی:

 شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد امروز گفته بود که سطح هوشیاری شهرام عبدلی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل خونریزی مغزی در مشهد بستری است هیچ تغییری نکرده است. شهرام عبدلی دچار عارضه سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده ‌و متاسفانه حال عمومی وی نسبت به روز اول هیچ تغییری نکرده است.

شهرام عبدلی در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است. وی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دعا و ذکر پسر شدن جنین در احادیث و روایات

علت وفات شهرام عبدلی

 شهرام عبدلی ، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

ویکی گردی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت شهرام عبدلی، برای بازماندگان این بازیگر فقید آرزوی صبر و شکیبایی دارد.

شهرام عبدلی

منبع: خبرگزاری فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    روحش شاد حیف ایشون که زود رفت