بازنشستگان | عیدی بازنشستگان | افزایش مبلغ عیدی بازنشستگان

مبلغ عیدی بازنشستگان اضافه می شود؟ | بازنشستگان حتما خوانند

رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور در جریان سفر به هرمزگان درباره عیدی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

عیدی بازنشستگی
ویکی گردی:

به گزارش ویکی گردی به نقل از خبرگزاری فارس، میزان عیدی بازنشستگان تعیین شد.رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور در جریان سفر به هرمزگان درباره عیدی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان‌ آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد.

رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور در جریان سفر به هرمزگان درباره عیدی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.میرهاشم موسوی رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور امروز در حاشیه سفر به هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که واریز شد و برای عیدی آنان نیز در تلاش هستیم تا به فوریت انجام شود.

بنا بر اعلام دولت، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز ۵۰۰ هزار تومان برای عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

همچنین حقوق اسفندماه بازنشستگان نیز در همان بازه زمانی اعلام شده (پرداخت از بیستم هر ماه براساس حروف الفباء) انجام خواهد شد./فارس

عیدی بازنشستگان و مبلغ حقوق

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، میرهاشمی موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: 44 سال تجربه داریم که در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری شده است و امروز ما خدمتگزار بخشی از جامعه در حوزه تامین اجتماعی و بیمه‌ هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب حدود 20 درصد جامعه 35 میلیون نفری تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند و امروز بیش از 70 درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان‌ آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و 800 هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 به گزارش بانک اول  میرهاشمی موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: در طی این سال ها تجربه های خوبی کسب کرده‌ایم و در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری شده است و امروز ما خدمتگزار بخشی از جامعه در حوزه تامین اجتماعی و بیمه‌ هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب حدود 20 درصد جامعه 35 میلیون نفری تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند و امروز بیش از 70 درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند. همچنین در حوزه درمان در چند ماه گذشته و با اقدامات دولت سیزدهم اقدامات خوبی شده است.

 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پوشش 70 درصدی جامعه تحت پوشش بیمه‌ها گفت: این دستاورد بزرگی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است که محقق شده است ولو اینکه ما باید بتوانیم به پوشش صددرصدی برسیم.

موسوی با اشاره به آمار بازنشستگان گفت: این آمار در حال حاضر به 3 میلیون و 600 هزار نفر رسیده است. این عدد در قبال 80 هزار بازنشسته قبل از انقلاب است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود 270 هزار قالیباف تحت پوشش بیمه سازمان قرار دارند که سهم بیمه آنها توسط دولت پرداخت می‌شود.

موسوی با اشاره به افزایش تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی پس از انقلاب گفت: در حال حاضر بالغ بر 400 مرکز درمانی بیمارستانی فوق تخصصی را‌ه‌اندازی شده است.

وی افزود: روزانه حدود 13 هزار نفر در بخش‌های مختلف بستری می‌شوند و این اتفاق را مقایسه کنید با بحث‌های درمانی در گذشته و متوجه خواهیم شد که اقدامات موثری پس از انقلاب در حوزه تامین اجتماعی و درمان انجام شده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: با انقلاب اسلامی، انقلابی در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای رخ داد و البته ما با شرایط ایده‌آل فاصله داریم و تلاش می‌کنیم که به این مرحله برسیم.

موسوی در ادامه نشست خبری با اشاره به اقدامات انجام شده در این دوره از مدیریت سازمان تامین اجتماعی گفت: در بخش مختلف بیمه‌ای درمانی و حوزه اقتصادی، برنامه راهبردی عملیاتی شد و بر هشت برنامه راهبردی متمرکز شدیم. یکی از راهبردهای ما توسعه پوشش بیمه همگانی برای آحاد جامعه است که با هدف همراه بود.

وی ادامه داد: با اجرای بیمه خانوار ایرانی برای نخستین بار توانستیم بخش قابل توجهی از این اقشار را تحت پوشش بیمه‌ای قرار بدهیم. سال گذشته یک میلیون نفر هدف پوشش بیمه‌ای بودند و امسال نیز همین روند مورد توجه قرار گرفت و تا به امروز 880 هزار نفر بیمه شده جدید تحت پوشش قرار گرفتند و این مسیر ادامه خواهد داشت. انشاءالله اصل فراگیر پوشش بیمه‌ تامین اجتماعی را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: در این دوره اصلاح قانون 5 بیمه کارگران ساختمانی انجام شد که به‌زودی ابلاغ خواهد شد و برآورد ما این است که بین 500 تا 700 هزار نفر پشت نوبت پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی با ابلاغ این قانون تحت پوشش قرار بگیرند.

 

میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی

موسوی اظهارکرد: سرجمع پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در این دوره بی سابقه بوده که هم از دولت و مجلس تشکر می‌کنم که انشاءالله در سال آینده هم این مسیر ادامه پیدا کند.

وی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان‌ آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد و یک میلیون و 800 هزار تومان به عنوان عیدی واریز اعلام شده و واریز خواهیم کرد و عیدی بازنشستگان قبل از عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • بازنشسته کارگری

    مدیرعامل محترم شما سن تان به۴۴سال تجربه نمیخورد که برای ما تابع تصمیم گیری دولت باشید شماهم مثل کشوری بمابدون گذاشتن شرایط داشتن۲نفرتحت تکفل بااین سن وسال
    وام۳۰میلیونی بدهید واین شرایط من درآوردی
    رابردارید

  • رضا

    چرا الکی میگین عیدی لشکری پرداخت شده

  • سید منصور اسدی از ته

    سلام وقتتون بخیر مسئولین محترم سازمان های مربوطه وتامین اجتماعی لطفاً بفرمائید که ۴۴سال پیش عیدی چقدر بود. بنده ۴۴سال کارکردن ۳۲ سال سابقه کار بازنشسته شدم حقوق من الان زیر شش ملیون تومان است پرداخت کنید دیگه قصه نگید.لطفا

  • ناشناس

    ازمردم نظر میخاین مردم میگن همسانسازی و ۲۵ درصد چرا عقب افتاده دولت بدقول شده الان ۳ ساله ۲۵ درصد دولت قول میده عمل یادش میره

  • بیژن پیروزمند

    جرا ما مستمریها سرکار گذاشتید یک ماه عیدی یک ماه پادشت

  • ناشناس

    با این تورم حتی اگر معادل دو حقوق داده شود باز هم عیدی نیست

  • ناشناس

    بازنشستگان تامین اجتماعی بیمه پردازی آنها دوبرابرسازمانهای دیگراست اما حقوق آنهانصف دیگران است خواهش میکنم25 درصدطلب 1400را به این قشرزحمتکش ودرآمدزا بدهیدممنون وتشکر

  • فرشید

    داستان سازی دیگه بسه معیشت مردم چی می شه

  • مهدی

    من یک نظر خدمت همه مسولین دارم شما این عیدی وحقوق روبه شماپرداخت کنند ببینید میتونید با این درآمد شرمنده سازبا مخارج زندگی کناربیای بعد بیایدسربازنشسته ها منت بزارید....

  • مصطفی

    با قانون قبل انقلاب در سل ۵۹ بابت سود ویژه شش ماه. ۹۰۰۰ هزار تو مان گرفتم پانصد تومان گذاشتم روش یک پیکان ۱۰ سال پیشو خریدم حالا بفرماعد اختلاف از کجا تا کجاست