لغو ارسال پیامک های تبلیغاتی | مدیریت دریافت اس ام اس | کد های دستوری تلفن همراه

مسدود کردن اس ام اس های مزاحم | چطور پیامک های تبلیغاتی مزاحم را لغو کنیم؟

در صورتیکه از حجم پیامک های تبلیغاتی مزاحم خسته شدید و نیاز به لغو این پیامها دارید، کدهای دستوری زیر به شما کمک خواهند کرد.

پیامک های تبلیغاتی مزاحم
ویکی گردی:

مطمئنا از دریافت حجم زیاد پیامک های تبلیغاتی مزاحم خسته شده اید و می خواهید برای همیشه از شر دریافت پیامک های تبلیغاتی مزاحم راحت شوید! ما به شما طریقه انجام این کار را نشان خواهیم داد. فقط کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و کدهای دستوری برای بستن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل، رایتل و همراه اول را در اینجا بیابید.

  عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم در همراه اول

مشترکان می‌توانند با یکی از روش‌های ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»، شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*، تماس با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰، مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام کنند.

 هیچ وقت این شوینده ها‌ رو باهم مخلوط نکنین

  عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم در ایرانسل

 کاربران ایرانسل نیز می‌توانند با مراجعه به ایرانسل‌من و گزینه «مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی، شماره‌گیری کد ‌۵۰۰۶#* و دریافت فهرست کاملی از گروه‌های پیامکی و پیامک به ۵۰۰۶ و انتخاب کلیدواژه مربوط به دریافت هر دسته از پیامک‌ها، امکان‌پذیر است.

  عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم در رایتل

 کاربران رایتل نیز می‌تواند با استفاده از رایتل من و مراجعه به منوی «مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده»، شماره‌گیری کد دستوری #۸۰۰* یا کد دستوری #۱۹۵* و انتخاب قطع تبلیغات، شماره‌گیری کد #۳*۸۰۰* یا ارسال عدد ۳ به ۸۰۰، برای غیرفعال‌سازی و جلوگیری از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی که از مراکز پیام‌ مانند (۱۰۰۰۱۲۳۴۵ و ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵) و شماره‌های مشابه ارسال می‌شود، کاربرد دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر